Gå til innhold
Hundesonen.no

Forsikring


Recommended Posts

Heisann! Jeg skal antageligvis få en liten valp til sommeren, og jeg driver nå og titter på forskjellige forsikringer. Men så kom jeg på at det sikkert er lurt å spørre dere som har forsikring om deres erfaringer. Jeg er student og har innboforsikring gjennom utdanningsforbundet og det er vesta tror jeg, så de har vel ikke så bra hundeforsikring tror jeg (om det er noen i det heletatt..?).

Hva slags forsikring har du, og hvor mye betaler du i året? Er du fornøyd, og har du måttet bruke forsikringen din?

Om det har vært diskusjoner om dette for ikke lenge siden så beklager jeg, da er det bare å gi meg linken. Tipper det har vært oppe før, men jeg så ingen på lista her fra i det siste hvertfall.. :rolleyes:

Bajaz som er på bildet er mamma og pappa sin, så der er det ikke jeg som betaler forsikring. De har forsikring gjennom jobben til mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et tips: Gå i menyen som ligger til venstre, der står det søk. Der kan du søke på Forsikring, og du vil få opp en del tråder. Ser du nedover finner du noen som omhandler forsikring. Flere sider... :)

Ellers har jeg forsikring gjennom jobben til faren min, de dekker 10 000 kr i året, 5 000 i dødsforsikring (kjøpesummen). Og må betale 500 kr i egenandel. Har fått brukt forsikringen 2 ganger:

1. Kraftig utslag av kennelhoste som ble ILLE på en søndagskveld. veterinærer vet å ta seg betalt :D

2. Operasjonen for å fjerne testikkelen som lå i buken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forsikring hos Gjensidige, og betaler ca 1100 i året om jeg ikke husker helt feil. Dekker det meste av veterinærutgifter (utenom vaksine, helsesjekk osv selvsagt), også dødsforsikring.