Gå til innhold
Hundesonen.no

Flexibånd

Wheaten terrier

Flexi-line/bånd  

26 stemmer

1. 1.

• Nei, bruk heller et vanlig bånd
      18
    • Ja, men kun om man har helt kontroll over hunden
      6
    • Ja, hvorfor ikke?
      2

Recommended Posts

Skrevet
joda, canis er klikker folk.... Men er det ikke rart med en ting.... de fleste med gode resultater i hundesporten er ikke klikkere ;)

Klikker er jo en veldig ny metode da.

Men anyway hvordan vet du at de ikke er klikkere?

• Svar 92
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
på canis blir man piska om man er Nordenstammer hvertfall ;) det blei jeg hvertfall.... ble kalt for dyremisshandler osv...

det viser vel bare at det er mange uerfarende hunde eiere eller hunde elskere der da!

Skrevet
Vi bruker det - har ikke så stort valg akkurat ....

Nei, det er jo greit nok. Men da bør dere jo også være klar over at det er et klikkertrenings-forum, og at sansynligheten for at de jubler for Nordenstam-meninger er ganske lav.

Skrevet

Nei, det er jo greit nok. Men da bør dere jo også være klar over at det er et klikkertrenings-forum, og at sansynligheten for at de jubler for Nordenstam-meninger er ganske lav.

OI! Er Flexi-bånd nordenstam - vi har alltid tenkt på det som å gå tur med hunden :roll:

Skrevet

OI! Er Flexi-bånd nordenstam - vi har alltid tenkt på det som å gå tur med hunden :roll:

Tror kanskje Cavalier&Collie mente han brukte Flexibånd fordi han ikke hadde noe valg - ikke canis.no ;)

Og nei, flexibånd er IKKE Nordenstam. Hehe. Ganske langt fra, tror jeg.

Skrevet

Tror kanskje Cavalier&Collie mente han brukte Flexibånd fordi han ikke hadde noe valg - ikke canis.no :P

Og nei, flexibånd er IKKE Nordenstam. Hehe. Ganske langt fra, tror jeg.

Hæhæ :P Sånn sett ja.. Misforsto litt jeg da, sårri :P

Skrevet
Fordi jeg ikke får lov å bruke andre bånd...

Neida - det er greit - har det aldri løst, fester det på et hakk slik at båndet ikke er lenger enn et gjennomsnitts treningsbånd :wink:

Hva er vitsen med flexibånd da? :P

Skrevet
Fordi jeg ikke får lov å bruke andre bånd...

Neida - det er greit - har det aldri løst, fester det på et hakk slik at båndet ikke er lenger enn et gjennomsnitts treningsbånd :wink:

Så, når du trener lydighet f.ex, bruker du flexi da også?

Skrevet

Nope - bruker treningsbånd til trening - dessuten har jeg vanligvis båndet litt lengre enn et treningsbånd når jeg går tur (går ofte tut i skogen!) litt smått med et lite bånd, da :wink:

Skrevet

Julie/Wes.:

Fordi jeg stiller det etter omgivelsene. Går jeg i skogen har jeg det på det lengste. Når jeg går på gata har jeg det ganske langt inne ... osv. :wink:

Dessuten bruker resten av familien det når de går tur også

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...