Gå til innhold
Hundesonen.no

Din klasse /tidligere klasse


HHC

Recommended Posts

Haha, her om dagen kom plutselig læreren vår til å si hva 10C ble omtalt som på lærerværelset. Det kom da fram at vi var "nerde og sportsidiotklassen" Noe som forsåvidt er sant :getlost:

Vi har over normalt med sportsidioter i klassen (ca 12 av 26) og vi ligge rpå et snitt på ca 4, 4 på hver prøve.. Vi har også et par (som meg) som ikke går innenfor noen av kategoriene og er en av outsiderne i klassen:PA klassen hos oss kalles bare "hemma klassen" de har så mange rare og spesial elever rett og slett.

I 7.klasse var 7B jævel klassen (fra lærerne), sier ikke mer :rolleyes:

Noen som har noen kallenavn på nåværende eller tidligere klasse®? :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klassen min blir kalt nerde klassen for alle nerdene er hivd inn i vår klasse, A klassen kalles problembarn klassen for her er alle problembarna og de dårligste karakterene også D klassen kalles resteklassen fordi her virker det som alle de ikke klarer å plassere i noen spesiell klasse kommer, godt og blandet.. C klassen har ikke noe spesielt navn..man merker ikke så mye til de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skulle bli eliteklassen på ungdomsskolen, altså klassen med høyest snitt, sa læreren jeg fikk i åttende. Men læreren ble pensjonert og klassesystemet forandret, så det ble ikke akkurat sånn.

Klassen som jeg går i nå er visstnok en av de klassene med best klassemiljø på skolen, og det er jo alltids hyggelig. Forøvrig er vi også kjent som "nerdeklassen" blant de andre på allmenn vg1. Mjoda, vi har valgt å ha naturfag på engelsk, og det er et veldig høyt snitt i klassen, men jeg vil vel ikke si at vi er nerder. I alle fall ikke alle, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!

I åttende var vi "jævel-klassen", hadde ofte stakkarslige vikarer som løp gråtende ut av klasserommet.. det burde egentlig ikke være sånn, men så har vi jo de bråkmakerne :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ville være lærer for klassen min på ungdomsskolen. Den var beryktet, og kjent som "apoklassen".. Skal si jeg slet med frustrasjoner pga. dårlig arbeidsmiljø og slitsomme skoletimer (det må nevnes at jeg var klassens såkalte "mamma")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bor på en liten plass, så har gått i samme klasse (jeg og 5 andre) siden 1 klasse (går nå i 9), og vi har samme lærere som på barneskole...

Vi har alltid vert jævel-klassen som ødlegger alt, og visst noe er galt så er det vanligvis vår skyld. :rolleyes:

vi fikk en lærer til å få sammenbrudd, men den historien tror jeg ikke jeg skal legge ut om her (stikkord: død hoggorm, fnising, 2 timer, melding med hjem) :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i førsteklasse på barneskolen tror jeg de må ha gitt oss opp. VI sendte en lærer på mentalinstutisjon og det tok et halvt år før vi fikk en ny lærer... deretter byttet vi lærer annethvert år... huff, montro hva som var galt med oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I åttende var vi "jævel-klassen", hadde ofte stakkarslige vikarer som løp gråtende ut av klasserommet.. det burde egentlig ikke være sånn, men så har vi jo de bråkmakerne :rolleyes:

Haha, vi fikk en student til å grine vi. Hu ville visstnok aldri mer undervise... :)

Vi er for sosiale i følge lærern vår forresten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, vi har ikke noe slikt klengenavn, men siden vi går smådyrlinje og læreren en gang skrev feil på et ark blir vi omkalt som "kjeledyrklassen". Ikke kjæledyr, men kjeledyr...ellers blir klassene ofte omtalt etter hvilken line de er, så til daglig er vi smådyrsgjengen, som ingen helt forstår seg på...

Vi er også omtalt som en rolig klasse, men som vet å "bite fra seg" i diskusjoner osv. :)

På ungdomsskolen var vi, spesiellt i tiende, den såkalt snilleste av de fire klassene på trinet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungdomskolen var vi vel bare en blandingsklasse, så ikke så mye å si om den. Men kan vel si så mye at temaet kropp og sex i naturfag var et flott tema :rolleyes:

Gk. Formgivning sa alle meningene sine, En nyutdannet lærer fikk gjennomgå, og det var første og siste året som lærer.

Klassen jeg går i nå, skal jeg være litt forsiktig med å si noe om føler jeg :) For er en del delte meninger, men vi er en brååååkete klasse (oga to eller tre elever). Kranglete mot èn lærer. Og ja, bør ikke si så mye mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ungdomsskolen så var vi nerd og sportsidiot klassen :) Utenom "gjengen" jeg var i da.. Vi brydde oss ikke litt om skolen og var litt outsidere :D På vidergående så har vi en utrolig kjekk klasse :) Alle er gode venner og læreren er glad hun fikk oss sier hun :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe i dag kom læreren min lite blid inn i klasserommet; vi hadde visst blitt den verste klassen på trinnet nå.. hmmm littegranne prating kanskje men.. C klassen på skolen min har vel ikke klart å beholde en eneste lærer.. alle har slutta pga mobbing o.l.. menmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble omtalt som den klokeste klassen på vgs (C-klassen), mens A-klassen var pøbelklassen :)

Klassen min på barne- og ungdomsskolen fikk flere lærere til å begynne å grine og forlate klasserommet flere ganger i måneden... og vi var hele TRE stykker i klassen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... på barneskolen var vi så snille atte... vi ødela tre lærere... sendte en lærer som het anne på mentalt sykehus, og hun ville aldri jobbe som lærer igjen... :) lurer på hvorfor?

På ungdomsskolen var vi ikke så ille egentlig, der fikk vi bare en lærer til å gi seg i 8 klasse.. men i 9 og 10 var vi snille barn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått i *telle* 9 forskjellige klasser så jeg har litt erfaring med de fleste klassene.

Men har mest erfaring med "morro klasser" dvs klasse med kjempegreie elever, og mye morro i timene. Selvsagt er det alltid enkelt personer som man ikke liker men slik er det bare.

Klassen jeg går i nå er kjempeherlig. De fleste kommer overens, og vi finner på mye morro i timene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barneskolen, C-Klassen hvem vil gå der liksom.. Vi som gikk der hadde det ganske bra, alle var topp venner osv. I 6-klasse var det fire klasse, a-b-c og d. men de skulle bare ha 3 klasser og ikke 4, Også ble C-splittet <_< Skikkelig trist! :) hehe..

Ungdomskolen ble vi kaldt "jævelklassen", vi var drittsekker og bare tullet hele tiden! I tillegg hadde vi en veldig "tøff" gutt som slo til læreren :shocked: Flere lærere som ikke ville ha oss og sånn..

Videregående så ble vi ikke kaldt noe spesielt, men hadde ei lærer som ikke skulle jobbe mere etter skole året med oss og håpet jo på et flott år! En dag skulle hun til legen og det sa hun til oss da, at hun skulle sjekke blodtrykket osv. også spurte en i klassen om det var vi som hadde fått henne til å få det, da sa hun ja! :rolleyes: Vi hørte aldri på henne stakkars, og hun hadde ikke noe kontroll på oss! Syns litt synd på hun jeg da..! Dakar ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo byttet skoler en del jeg da... såeh.. Men de jeg husker best er:

5.og 6.klasse: Jævel-klassen

7.klasse: Best miljø blant elevene-klassen

8.,9. og 10.klasse: Gullklassen (snittet var vel over 5, og jeg var blant dem som trakk det ned med mitt 4,8 :closedeyes: )

1.vgs: Best miljø bland elevene-klassen (skikkelig bull etter min mening men...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Her anbefalte også veterinæren Hill's i/d, helst boksmat men den er så dyr så jeg gikk for tørrfor. Min ble fin i magen etter to dager på i/d, i tillegg til Zoolac og Canikur. Går du for tørrfor er det viktig å bløte det opp først.
    • Høres ut som dere har det meste på stell! Kjør på tenker jeg 😁
    • Hill’s ID boksemat har vært redningen de gangene jeg har hatt erfaring med skikkelig mage-/tarminfeksjon hos hund, ikke vet jeg hvorfor denne maten er så effektiv sammenlignet med vanlig skånekost, men det er det. Burde brukes etpar dager lenger enn man tror er nødvendig, og gjerne også DiaTab eller medisinsk kull som tilskudd.
    • Vil gjerne høre deres erfaringer om hund og diare, om hvor langvarig en mage-/tarminfeksjon kan være:  Tispen min er snart 9 år gammel. For halvannen uke siden fikk hun løs mage/diare. Etter noen dager ga jeg henne probiotika, uten at det så ut til å hjelpe.  Tok kontakt med veterinærklinikken, der klinikksekretæren mente at det ikke var noen grunn til konsultasjon så lenge hun var pigg og hadde matlyst. Hun foreslo å bruke Webiotic.  Tispen fikk Webiotic i tre dager, og avføringen ble normal. Nå, tre dager etter avsluttet kur, har diareproblemet kommet tilbake (oppe to ganger i natt...). Jeg har gitt henne probiotika. Det er nå helg, og problemet er jo ikke akkurat akutt. Men har tenkt å ta kontakt med veterinæren igjen på mandag.  Jeg vet jo ikke om klinikken vil mene om tispen "kvalifiserer" til konsultasjon, siden dette ikke ser ut til å gi seg. Bør jeg insistere? I bakhodet lurer jo tanken på tarmkreft. Men altså, hunden virker pigg og spiser. Hadde blod i avføringen tidlig i sykdomsperioden, men ikke nå.  Noen som har noen erfaringer å komme med?  
    • Så denne tråden nå og vil bare skyte inn noe; Det er altfor tidlig å forvente noen som helst grad av renslighet for en valp på den alderen. Den har ikke rukket å utvikle blærekontroll nok til å engang vite i forkant når den må på do. Den vet det ikke før den plutselig tisser seg ut. Nå er det en stund siden du skrev innlegget, og jeg antar at du har begynt å se forbedringer på denne fronten den siste tiden?    
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...