Gå til innhold
Hundesonen.no

Vegetariske vårruller


Ingvild

Recommended Posts

Jeg syns vårruller er utrolig godt, og kunne gjerne tenkt meg å ha frosne i fryseren slik at jeg kan ta opp og ha til middag av og til, men i frysediskene overalt så ser jeg kun vårruller med kjøtt.

Er det noen som veit av butikker i Trondheim som selger frosne vegetarvårruller?

Er det noen som veit av steder i Trondheim hvor de selger "ferske" vegetarrvårruller (og nei, ikke 7-Eleven, hvor èn koster tjue kroner)?

Og er det noen som har lagd vårruller før og kan si meg hvorvidt det er vanskelig eller ikke? Evt slenge ved en oppskrift?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke særlig kjent i Trondheim, så sånn sett kan jeg ikke hjelpe deg. Likevel vet jeg at i innvadrerbutikker(frukt og grønt-butikker) har de ofte ferske vårruller. I hvert fall her i Tønsberg. Her er det flere slike butikker og vårrullene de selger er kjempegode! Her kan man få dem både med og uten kjøtt. Tror kylling og vegetar er vanlig. Tenkte bare jeg skulle si det. Kan være verdt å ta en tur innom en slik butikk. De har mye godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke særlig kjent i Trondheim, så sånn sett kan jeg ikke hjelpe deg. Likevel vet jeg at i innvadrerbutikker(frukt og grønt-butikker) har de ofte ferske vårruller. I hvert fall her i Tønsberg. Her er det flere slike butikker og vårrullene de selger er kjempegode! Her kan man få dem både med og uten kjøtt. Tror kylling og vegetar er vanlig. Tenkte bare jeg skulle si det. Kan være verdt å ta en tur innom en slik butikk. De har mye godt.

De jeg har vært innom har det enten ikke, eller så har de bare med kjøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi laget vårruller i 6. kassen, eller noe sånt, og det var faktisk ikke så veldig vanskelig :getlost:

Men så skal det sies at vi hadde ei jente fra Kina på grupa vår, som hjalp til om vi trengte hjelp :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...