Gå til innhold
Hundesonen.no

Lene Alexandras nye musikkvideo, se her og døm selv!

Wicked Sister

Recommended Posts

• Svar 149
  • Created
  • Siste svar

Det er jo rett og slett ganske trist. :icon_redface: Hun lever inni sin egen lille boble hun! "Jeg har ikke møtt noen misunnelige jenter faktisk" "Jeg kan boobshake da, jeg må bare kle av meg litt! tihihihih *slenge de falsk blonde utrolig nusselige museflettene litt framover* Tihihihih" :icon_confused:

Er jo rett og slett trist at mennesker kan bli så dumme da.. Menneskeheten kommer til å dø ut hvis ikke flere folk får litt vett mellom øra. VETT, ikke VATT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forresten veldig facinerende hvor opphengt jenter klarer å bli i slike folk. :icon_confused:

Jeg tror det er noe gutter får litt for seg, for vi jenter blir opphengt i veldig mange ting vi! Men når det kommer til sånne ting, DA reagerer guttene! Rart det der. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er noe gutter får litt for seg, for vi jenter blir opphengt i veldig mange ting vi! Men når det kommer til sånne ting, DA reagerer guttene! Rart det der. :icon_confused:

Men det virker jo som dere bruker veldig mye irritasjon på dette mennesket egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det virker jo som dere bruker veldig mye irritasjon på dette mennesket egentlig...

Nja.. Nå kan jo jeg bare svare for meg selv da, men jeg er så tåpelig jeg at jeg irriterer meg over ganske mye egentlig! :icon_redface: Ikke noe spesielt på dette mennesket. Men det er nå meg da! Veit ikke åssen det er med andre.

Men nå må jeg bare kverrulere litt, for dere gutter bruker da en del irritasjon (oppgitthet?) på samme greiene dere da?! :icon_confused: Er jo tross alt p.g.a denne videoen at du blir oppgitt over oss.

That's life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå må jeg bare kverrulere litt, for dere gutter bruker da en del irritasjon (oppgitthet?) på samme greiene dere da?! :icon_confused: Er jo tross alt p.g.a denne videoen at du blir oppgitt over oss.

Ikke irritasjon. Men facinert blir jeg :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er noe gutter får litt for seg, for vi jenter blir opphengt i veldig mange ting vi! Men når det kommer til sånne ting, DA reagerer guttene! Rart det der. :icon_confused:

ååå bra det ikke bare er jeg som har fått inntrykk av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha meg silikon, så skal jeg lage en ny sang:

"I`m fake, I`m fake, but that`s oKey..."

Jeg må for all del ikke glemme å bleke håret da

(må ikke sverte brunettene :icon_redface: )

Hahahaha :Laugh::ahappy:

Det er jo rett og slett ganske trist. :lol: Hun lever inni sin egen lille boble hun! "Jeg har ikke møtt noen misunnelige jenter faktisk" "Jeg kan boobshake da, jeg må bare kle av meg litt! tihihihih *slenge de falsk blonde utrolig nusselige museflettene litt framover* Tihihihih" :icon_confused:

Er jo rett og slett trist at mennesker kan bli så dumme da.. Menneskeheten kommer til å dø ut hvis ikke flere folk får litt vett mellom øra. VETT, ikke VATT!

Ja, absolutt! :shocked:

Jeg tror det er noe gutter får litt for seg, for vi jenter blir opphengt i veldig mange ting vi! Men når det kommer til sånne ting, DA reagerer guttene! Rart det der. :P

Hehe, har også lagt merke til det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det rart man legger merke til når enkelte jenter bli opphengt i andres jenters utseende til tider? Det gjelder jo ikke bare slike som opererer seg "her og der" og flakser rundt i media, men faktisk rundt om i den daglige verden også. Pene jenter bli veldig ofte karaktirisert som dumme, mindre intelligente, og en del andre mindre trivelige betegnelser som blir brukt om de som henger i Tollbugata natterstid. Selv om de faktisk ikke kjenner vedkommende i det hele tatt. Et fenomen jeg aldri har opplevd i guttemiljøer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det rart man legger merke til når enkelte jenter bli opphengt i andres jenters utseende til tider? Det gjelder jo ikke bare slike som opererer seg "her og der" og flakser rundt i media, men faktisk rundt om i den daglige verden også. Pene jenter bli veldig ofte karaktirisert som dumme, mindre intelligente, og en del andre mindre trivelige betegnelser som blir brukt om de som henger i Tollbugata natterstid. Selv om de faktisk ikke kjenner vedkommende i det hele tatt. Et fenomen jeg aldri har opplevd i guttemiljøer.

Hva slags jenter er det du ferdes med? :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg vil absolutt ikke si jeg missliker pene jenter. Jeg syns Mira Craig er utrolig pen, og liker henne :icon_confused: Hun kan også bli litt mye av og til. Men hun er kul, gjør sitt eget, og er ekte!

Kan ramse opp en drøss med andre også.. men skal spare dere for det :icon_redface:

Nirm: er det virkelig ingen gutter/menn i media du av og til irriterer deg bittelitt over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg vil absolutt ikke si jeg missliker pene jenter. Jeg syns Mira Craig er utrolig pen, og liker henne :o Hun kan også bli litt mye av og til. Men hun er kul, gjør sitt eget, og er ekte!

Ho tåler ikke jeg da :) Men det kom av en ting ho sa en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig blir oppgitt og litt irritert over sånne som henne fordi hun framstiller oss jenter på en tåpelig måte.. Jeg regner jo med at gutter skjønner at vi jenter er forskjellige, men det er så synd at enkelte folk går inn for å se så billig ut som mulig. Og det er en naturlov at mennesker dømmer folk de ikke kjenner. Så pga sånne folk som Lene Alexandra, blir kanskje mange andre jenter urettferdig dømt!

Veldig vanskelig forklart, men altså. Hun fremstiller seg som veldig feminin, men dette er ikke feminint! Dette er rett og slett horete! Og det er bare så tåpelig at hun skal ut i media å si at "det er sånn her vi jenter skal være"! Ødelegger jo alt det (oppegående) kvinner står for. Og det syns jeg er skikkelig trist.

Ja jeg veit at jeg forklarer dårlig, men det er sikkert noen som skjønner litt da. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men synes du Lene Alexandra er pen?

Er det bare meg her som ikke synes det falske og helt stive ansiktet???? Hvis hun ikke hadde hatt de puppene, skal jeg love at hun ikke hadde fått et blikk fra noen gutter! Hun er ikke stygg, men hun er søren meg ikke pen heller, det er MANGE andre jeg vil heller ville sagt var pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

haha, hører heller på den for å si det sånn.

:D

EDIT: men uansett: Det blir for dumt.

Å appelere til unge at å ha store (fake) pupper er OK, gjør bare at flere og flere får det bildet i hodet, og snart er det

ikke-ok å være naturlig. Sykt.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg her som ikke synes det falske og helt stive ansiktet???? Hvis hun ikke hadde hatt de puppene, skal jeg love at hun ikke hadde fått et blikk fra noen gutter! Hun er ikke stygg, men hun er søren meg ikke pen heller, det er MANGE andre jeg vil heller ville sagt var pen.

Nei, du er ikke den eneste.. :D De aller fleste jeg kjenner syns hun ser skikkelig falsk og "barbie-stiv" ut. Jenta hadde vært pen hu, om hu hadde latt være å blåse opp puppe som ballonger og brukt mindre sminke! Det er synd at mange unge tror det er sånn du må se ut for å kunne kalles pen... :D

Edit: Og forresten. Første reaksjonen min da jeg så videoen var en komplett latterkrampe.. Dummeste videoen jeg har sett det siste året eller så... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...