Gå til innhold
Hundesonen.no

Lene Alexandras nye musikkvideo, se her og døm selv!

Wicked Sister

Recommended Posts

• Svar 149
  • Created
  • Siste svar

Det er jo rett og slett ganske trist. :icon_redface: Hun lever inni sin egen lille boble hun! "Jeg har ikke møtt noen misunnelige jenter faktisk" "Jeg kan boobshake da, jeg må bare kle av meg litt! tihihihih *slenge de falsk blonde utrolig nusselige museflettene litt framover* Tihihihih" :icon_confused:

Er jo rett og slett trist at mennesker kan bli så dumme da.. Menneskeheten kommer til å dø ut hvis ikke flere folk får litt vett mellom øra. VETT, ikke VATT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forresten veldig facinerende hvor opphengt jenter klarer å bli i slike folk. :icon_confused:

Jeg tror det er noe gutter får litt for seg, for vi jenter blir opphengt i veldig mange ting vi! Men når det kommer til sånne ting, DA reagerer guttene! Rart det der. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er noe gutter får litt for seg, for vi jenter blir opphengt i veldig mange ting vi! Men når det kommer til sånne ting, DA reagerer guttene! Rart det der. :icon_confused:

Men det virker jo som dere bruker veldig mye irritasjon på dette mennesket egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det virker jo som dere bruker veldig mye irritasjon på dette mennesket egentlig...

Nja.. Nå kan jo jeg bare svare for meg selv da, men jeg er så tåpelig jeg at jeg irriterer meg over ganske mye egentlig! :icon_redface: Ikke noe spesielt på dette mennesket. Men det er nå meg da! Veit ikke åssen det er med andre.

Men nå må jeg bare kverrulere litt, for dere gutter bruker da en del irritasjon (oppgitthet?) på samme greiene dere da?! :icon_confused: Er jo tross alt p.g.a denne videoen at du blir oppgitt over oss.

That's life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå må jeg bare kverrulere litt, for dere gutter bruker da en del irritasjon (oppgitthet?) på samme greiene dere da?! :icon_confused: Er jo tross alt p.g.a denne videoen at du blir oppgitt over oss.

Ikke irritasjon. Men facinert blir jeg :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er noe gutter får litt for seg, for vi jenter blir opphengt i veldig mange ting vi! Men når det kommer til sånne ting, DA reagerer guttene! Rart det der. :icon_confused:

ååå bra det ikke bare er jeg som har fått inntrykk av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha meg silikon, så skal jeg lage en ny sang:

"I`m fake, I`m fake, but that`s oKey..."

Jeg må for all del ikke glemme å bleke håret da

(må ikke sverte brunettene :icon_redface: )

Hahahaha :Laugh::ahappy:

Det er jo rett og slett ganske trist. :lol: Hun lever inni sin egen lille boble hun! "Jeg har ikke møtt noen misunnelige jenter faktisk" "Jeg kan boobshake da, jeg må bare kle av meg litt! tihihihih *slenge de falsk blonde utrolig nusselige museflettene litt framover* Tihihihih" :icon_confused:

Er jo rett og slett trist at mennesker kan bli så dumme da.. Menneskeheten kommer til å dø ut hvis ikke flere folk får litt vett mellom øra. VETT, ikke VATT!

Ja, absolutt! :shocked:

Jeg tror det er noe gutter får litt for seg, for vi jenter blir opphengt i veldig mange ting vi! Men når det kommer til sånne ting, DA reagerer guttene! Rart det der. :P

Hehe, har også lagt merke til det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det rart man legger merke til når enkelte jenter bli opphengt i andres jenters utseende til tider? Det gjelder jo ikke bare slike som opererer seg "her og der" og flakser rundt i media, men faktisk rundt om i den daglige verden også. Pene jenter bli veldig ofte karaktirisert som dumme, mindre intelligente, og en del andre mindre trivelige betegnelser som blir brukt om de som henger i Tollbugata natterstid. Selv om de faktisk ikke kjenner vedkommende i det hele tatt. Et fenomen jeg aldri har opplevd i guttemiljøer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det rart man legger merke til når enkelte jenter bli opphengt i andres jenters utseende til tider? Det gjelder jo ikke bare slike som opererer seg "her og der" og flakser rundt i media, men faktisk rundt om i den daglige verden også. Pene jenter bli veldig ofte karaktirisert som dumme, mindre intelligente, og en del andre mindre trivelige betegnelser som blir brukt om de som henger i Tollbugata natterstid. Selv om de faktisk ikke kjenner vedkommende i det hele tatt. Et fenomen jeg aldri har opplevd i guttemiljøer.

Hva slags jenter er det du ferdes med? :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg vil absolutt ikke si jeg missliker pene jenter. Jeg syns Mira Craig er utrolig pen, og liker henne :icon_confused: Hun kan også bli litt mye av og til. Men hun er kul, gjør sitt eget, og er ekte!

Kan ramse opp en drøss med andre også.. men skal spare dere for det :icon_redface:

Nirm: er det virkelig ingen gutter/menn i media du av og til irriterer deg bittelitt over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg vil absolutt ikke si jeg missliker pene jenter. Jeg syns Mira Craig er utrolig pen, og liker henne :o Hun kan også bli litt mye av og til. Men hun er kul, gjør sitt eget, og er ekte!

Ho tåler ikke jeg da :) Men det kom av en ting ho sa en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig blir oppgitt og litt irritert over sånne som henne fordi hun framstiller oss jenter på en tåpelig måte.. Jeg regner jo med at gutter skjønner at vi jenter er forskjellige, men det er så synd at enkelte folk går inn for å se så billig ut som mulig. Og det er en naturlov at mennesker dømmer folk de ikke kjenner. Så pga sånne folk som Lene Alexandra, blir kanskje mange andre jenter urettferdig dømt!

Veldig vanskelig forklart, men altså. Hun fremstiller seg som veldig feminin, men dette er ikke feminint! Dette er rett og slett horete! Og det er bare så tåpelig at hun skal ut i media å si at "det er sånn her vi jenter skal være"! Ødelegger jo alt det (oppegående) kvinner står for. Og det syns jeg er skikkelig trist.

Ja jeg veit at jeg forklarer dårlig, men det er sikkert noen som skjønner litt da. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men synes du Lene Alexandra er pen?

Er det bare meg her som ikke synes det falske og helt stive ansiktet???? Hvis hun ikke hadde hatt de puppene, skal jeg love at hun ikke hadde fått et blikk fra noen gutter! Hun er ikke stygg, men hun er søren meg ikke pen heller, det er MANGE andre jeg vil heller ville sagt var pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

haha, hører heller på den for å si det sånn.

:D

EDIT: men uansett: Det blir for dumt.

Å appelere til unge at å ha store (fake) pupper er OK, gjør bare at flere og flere får det bildet i hodet, og snart er det

ikke-ok å være naturlig. Sykt.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg her som ikke synes det falske og helt stive ansiktet???? Hvis hun ikke hadde hatt de puppene, skal jeg love at hun ikke hadde fått et blikk fra noen gutter! Hun er ikke stygg, men hun er søren meg ikke pen heller, det er MANGE andre jeg vil heller ville sagt var pen.

Nei, du er ikke den eneste.. :D De aller fleste jeg kjenner syns hun ser skikkelig falsk og "barbie-stiv" ut. Jenta hadde vært pen hu, om hu hadde latt være å blåse opp puppe som ballonger og brukt mindre sminke! Det er synd at mange unge tror det er sånn du må se ut for å kunne kalles pen... :D

Edit: Og forresten. Første reaksjonen min da jeg så videoen var en komplett latterkrampe.. Dummeste videoen jeg har sett det siste året eller så... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Nei, en slik statistikk finnes ikke. Vi kjenner til titalls antall hunder som er avlivet, noen bare for bagateller og andre uten bevis, vi vet siden vi har fulgt med i sakene hva som lå til grunn og hvordan de endte. Ifølgje Martinsen har alle som har klaga på avlivingsvedtak sidan 2014 fått avslag. Det finst ingen nasjonale tal for kor mange hundar som blir avliva kvart år. Berit visste ingenting då hunden vart avliva Quercus og Nala De siste fire årene har politiet sørget for at 77 hunder er blitt avlivet på bakgrunn av den nye hundeloven. Fra 2014 til 2018   Det har ikke blitt bedre etter den nye hundeloven kom i 2021 - 2022 for politi og rettsvesen som selv mangler kompetanse på hunder og hundeatferd bruker bare klipp og lim fra tidligere vedtak og domsavgjørelser. Dette er bare så trist både for hundene og deres eiere og jeg lurer på hvor mange saker vi ikke har hørt om enda. Noen av sakene er tilfeldig at vi fikk høre om og det var dette som var bakgrunn for å spørre her på forumet.                
    • Utallige? Hvor mange hunder har blitt avlivet i Norge etter anmeldelser de siste 10 årene? Jeg antar det finnes klar statistikk på dette?
    • "Vi" er to uavhengige personer, se brevet jeg linket til for våre fulle navn, som selv ikke har hatt noen hendelser med egne hunder eller hunder jeg har hatt for trening før omplassering. Vi har kun fulgt sakene fra sidelinjen, for min del fra rundt 2010, og har gjennomgått vedtak og dokumentasjoner vi har fått fra hundeierne. Jeg skulle virkelig ønske at det var slik som du tror, men sånn er det dessverre ikke. Det er derfor vi har valgt å engasjere oss for bak dette finner man utallige døde hunder og ruinerte hundeeiere som har mistet alt de eide hvor de prøvde å redde livet til hunden sin som betydde alt for dem, men alene har de ikke hatt en sjanse mot maktapparatet som overkjørte dem på en skremmende kynisk og ulovlig måte. Hvis du har Facebook, jeg er ikke der, så er det en gruppe Hund hjelper hund hvor flere av sakene er omtalt. En hund Tonic som var i bånd hvor en unge kom løpende og tråkket ham på poten, Tonic glefset og det ble et rift i buksa til gutten, Tonic ble avlivet. Luna sitter på kennel nå hvor eier kjemper i retten, en nabo påsto Luna lagde et lite blåmerke på ham, men det finnes ingen bevis. En annen hund, Rex i bånd som forsvarte seg selv mot en løs hund som bet den, begge hundene ble skadet, men Rex ble avlivet fordi han var størst. Huskyen Luk, også i bånd, slåss med en annen hannhund og der ble Luk avlivet fordi politiet trodde en husky er større enn en tervueren. Sistnevnte hendelse har jeg beskrevet i en kommentar under dette innlegget publisert i avisa Nordlys. Saken om Milo beskrives i selve innlegget og i brevet til justisministeren. I denne videoen er Luk, Luna og Milo.
    • Hvem er "vi" i denne saken? Det har vært flere avlivingssaker de siste årene, og mange som kjemper mot. Enkelte av sakene har virket ganske urimelige, men uten å ha førstehåndskjennskap til situasjonen og saksbehandlingen så er det vanskelig å si hva som er riktig. Politiet har rutiner for dette, og jeg vil tro at det langt oftere er tilfelle at slike saker blir henlagt, enn at en hund avlives. Både på grunn av kapasitet, bevissituasjon og fakta. En avliving foretas ikke normalt etter vurdering av en enkelt saksbehandler og om de har en god eller dårlig dag. Politiet har hundekyndige folk der minst to ulike vurderer en hund før et slikt vedtak. Jeg er sikker på at noen som kjenner systemet bedre enn meg kan beskrive prosessen fra anmeldelse til potensiell avliving av hund. Likevel er politiet også mennesker med ulike meninger og motivasjoner og systemet kan svikte.  Jeg har vært på forumet her en del år nå, og kan ikke huske at noen her har fått hunden sin avlivet etter anmeldelse, selv om noen har vært borti uheldige tilfeller med bitt. Men flere av sakene som har vært i media har selvfølgelig vært diskutert her også.
    • Jeg ønsker å høre om hundeeiere her på forumet har opplevd å få sin hund avlivet etter uhell hvor saken ble anmeldt til politiet? Uansett, dette er viktig informasjon om du ikke har opplevd det - enda. Vi har fulgt en del slike saker over mange år og er sjokkerte over hvor små hendelser som skal til, et lite rift i et klesplagg eller et lite blåmerke, hunden blir omtrent alltid dømt til døden selv om den har opptrådt helt normalt i gitte situasjoner. Gjengangeren i sakene er at politi og rettsvesen helt uten kompetanse på hund bryter hundeloven, forvaltningsloven og dyrevelferdsloven for å gå til slike drastiske skritt. Nå har vi sett så mye urett er blitt begått at vi har valgt å skrive brev til justisministeren, der har vi tatt for oss den siste saken hvor hunden Milo skal avlives selv om han sto fastbundet i et bånd på ca. en meter og uten fluktmulighet bet han en unge. Det finnes sprikende forklaringer på hendelsen, men felles for de to vitnene som ble avhørt er at hundens handlinger ikke kan betegnes som uprovosert, og det var ikke flere bitt eller skadeomfang som oppfyller kravet til betydelig skade. Andre tiltak skal da etter loven prøves først, men politiet går rett til avliving som de nesten helt uten unntak gjør uansett foranledning og skadeomfang. Et fåtall, kan telles på en hånd, har hatt flaks og truffet en menneskelig saksbehandler eller noen som kan litt om normal hundeatferd, men sånn skal det ikke være at hundens liv avgjøres av hvilket politidistrikt som får saken. Brev til Justis- og beredskapsminister Astri Aas-Hansen ligger her: Vi krever at politi og rettsvesen følger loven Vil du forebygge at din hund blir neste offer for offentlig maktmisbruk anbefales det på det sterkeste å underskrive brevet. Alle kan være uheldige og neste gang er det kanskje deg og din hund det gjelder, men da er ingen der som vil kunne gjøre noe for dette er siste mulighet for å få stanset denne praksisen. Alt annet er prøvd.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...