Gå til innhold
Hundesonen.no

Lene Alexandras nye musikkvideo, se her og døm selv!


Wicked Sister

Recommended Posts

  • Svar 149
  • Created
  • Siste svar

Det er rett og slett tragikomisk! Stakkars menneske! ;)

DESSUTEN: Hvorfor synger hun "MY boobs"? Hun har da silikon, har hun ikke? ;)

Hahaha! Nå måtte jeg le! ;) Er jo så sant!

off stakkers lille jenta.. betalt 50 tusen for å få større pupper! enda en grunn for at samfunnet er for kroppsfiksert.. slike jenter ødelegger guttene som tror at alle jenter skal se ut og være slik! <_<

De guttene som "tror" at jenter skal se sånn ut, er ikke noe å samle på uansett! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DESSUTEN: Hvorfor synger hun "MY boobs"? Hun har da silikon, har hun ikke? ;)

Hu synger vel også noe om at hu ikke er så smart? Silikonen er jo hennes. ;)

off stakkers lille jenta.. betalt 50 tusen for å få større pupper! enda en grunn for at samfunnet er for kroppsfiksert.. slike jenter ødelegger guttene som tror at alle jenter skal se ut og være slik! <_<

Jo takk. Vi bare elsker slike jenter. :Laugh: Hva skal man med fornuftige samtaleemner så lenge de har store silikonpupper. :Laugh:(*ironi*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk. Vi bare elsker slike jenter. :Laugh: Hva skal man med fornuftige samtaleemner så lenge de har store silikonpupper. :Laugh:(*ironi*)

Faktisk så finnes det nok av de ja. Utrolig men sant. Mulig de aldri ville hvert sammen med en sånn dame, men å glo, eller tenke, DET vil de ;) Haha, tragisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Hahaha! Tragiskt! ;)

Enda så fikk jeg sangen på hjernen på Mandag...Gjett hvem som gikk rundt på skolen og på trening å sang på den sangen da? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk så finnes det nok av de ja. Utrolig men sant. Mulig de aldri ville hvert sammen med en sånn dame, men å glo, eller tenke, DET vil de ;) Haha, tragisk!

Glo må man da alltids få lov til å gjøre... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, synes dama er kul jeg da! ser dere ikke selvironien og humoren i det?

hun er ikke så dum den dama der ! sikker på at hun selger drit mange plater.

sorry, men det er bare det jeg mener! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, synes dama er kul jeg da! ser dere ikke selvironien og humoren i det?

hun er ikke så dum den dama der ! sikker på at hun selger drit mange plater.

sorry, men det er bare det jeg mener! hehe

Jaja, da har vi ivartfall to helt forskjellige syn på hva/hvem som er kul(t).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, synes dama er kul jeg da! ser dere ikke selvironien og humoren i det?

hun er ikke så dum den dama der ! sikker på at hun selger drit mange plater.

sorry, men det er bare det jeg mener! hehe

Kult at du har dine meninger, det skal du ha :)

Men en ting.. DEN dama der kan umulig kødde! I så fall har hun dratt den alfor langt.. Ved å møte opp i manshow og vise puppene og drive med lapdance, og vise et husmor program som er mer sex-fiksert enn Hugh Hefner.. ja da har du virkelig driti på draget.. spør du meg.

Så henne i byen her om dagen.. Hun vaser rundt med et stort glis, og er like blond som alltid. :rolleyes:

(har ikke noe i mot blondiner! Men dere skjønner hav jeg mener)

Syns det kan være mulig å være sexy med STIL! Ikke bare vifte rundt med fake pupper :shocked:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Nå vet jeg hva jeg heller skal bruke konf.pengene mine på! :)

Silikonpupper og skikkelig blondt hår.. Så skal jeg lage en etterfølger av denne sangen.... Haha :)

Og som sagt av Jeanette, dama kan umulig kødde..Isåfall har hun dratt den for langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg hva jeg heller skal bruke konf.pengene mine på! :)

Silikonpupper og skikkelig blondt hår.. Så skal jeg lage en etterfølger av denne sangen.... Haha :)

Og som sagt av Jeanette, dama kan umulig kødde..Isåfall har hun dratt den for langt.

Jeg vil være førstemann(kvinne) til å kjøpe plata di! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg hva jeg heller skal bruke konf.pengene mine på! :)

Silikonpupper og skikkelig blondt hår.. Så skal jeg lage en etterfølger av denne sangen.... Haha :)

Og som sagt av Jeanette, dama kan umulig kødde..Isåfall har hun dratt den for langt.

Du ER blond :P hihi

(Christin, for guds skyld, IKKE synk SÅ dypt) :P:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger merke til at det er de yngre jentene her som blir mest provosert av Lene Alexandras selvironiske og fjåsete låt :rolleyes:

Hørte låta på radio for noen uker siden, og holdt på å dø av latter, selvsagt mener hun ikke dette seriøst - men herremin for en grei måte å tjene penger på da, folkens? Syns det var lurt jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger merke til at det er de yngre jentene her som blir mest provosert av Lene Alexandras selvironiske og fjåsete låt :rolleyes:

Hørte låta på radio for noen uker siden, og holdt på å dø av latter, selvsagt mener hun ikke dette seriøst - men herremin for en grei måte å tjene penger på da, folkens? Syns det var lurt jeg :)

hehe, endelig en som ser humoren i det !!

er forresten et intervju med henne i denne mnd. FHM. Hun ekke så dum som dere tror hun der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Et oppstillingsbilde.  Tempo 3 måneder. 8,7 kg og 36 cm høy.   
    • Få hunder krever pelsstell mer enn 2-3 ganger i uken, spørsmålet er mengden klipping og børsting. Med kravene dere har ville jeg vurdert en voksen omplasseringshund, der dere vet litt mer hva dere får. En valp er mye jobb, både å lære inn renslighet, hverdagslydigheten og det å lære inn å være alene hjemme. Ingen hunder er født trent til å være alene, og det kan ta mye tid. Selv med en omplasseringshund må dere regne med å bruke noen uker på tilvenning til å være alene hjemme en hel arbeidsdag i nytt hjem. Med valp må dere regne med å være hjemme de første 4 ukene eller så, og videre ha mulighet for tilpasning, ha med valp på jobb, korte dager eller hjelp fra andre, for å gradvis tilvenne lange dager alene hjemme. Vår forrige hund kunne ikke være alene en arbeidsdag før han var 6 måneder. I tillegg til daglig tur må dere huske at hunden må også ut innimellom for å gjøre fra seg, morgen og kveld. Den skal fôres, stelles, oppdras, og selvfølgelig ha kos og kvalitetstid. Det går mye tid på å ha hund utenom de 1-2 timene med tur. De fleste hunder setter også pris på mental stimulering i form av søk, triksetrening eller lignende. Jeg tenker umiddelbart at en collie kunne passet dere, enten kort- eller langhår. De krever litt børsting, røyter en del, men er relativt enkle hunder som ikke krever veldig mye. Men jeg vil også forslå at dere låner/passer en hund en ukes tid eller to, for å se om dette er et liv dere kan tenke dere. Det er ofte koslig med tanken på å ha en hund til selskap, men få er klar over hvor mye tid og fokus det faktisk tar i hverdagen.    
    • Jeg og min samboer ønsker oss veldig en pelskledd venn i vårt selskap, vi har følt oss klare til å skaffe oss en hund det siste halvåret. Vi har noen ønskelige krav når det kommer til hundens personlighet og atferd, men vi syntes det er vanskelig å finne den mest perfekte rasen for oss. Blant de kravene vi har er: - lite bjeffing. Dette er en grunn ved at vi bor i leilighet og ikke vil være til sjenanse for de andre beboerene.  - ikke en alt for aktiv hund. Vi har ikke hatt vår egen hund før, og er bekymret for om vi får gitt nok fysisk stimuli for rasen. Vi vil rett og slett ha en hund vi ikke er bundet til å måtte gå mer enn 2 timer om dagen med, fordi vi er usikre på vårt eget energinivå i denne sammenhengen.  - ikke et krav om å være mye ute i hagen. Vi bor i borettslag uten egen hage, men vi har et fellesområde med hage som vi kan benytte.  - vi trenger en hund som kan være alene hjemme. Vi er begge i 100% stilling i jobb på dagtid og hunden må være hjemme i opptil 8 timer alene på hverdagene. (utenom jobb er vi stort sett alltid hjemme). Som personer er vi veldig avslappet og rolige og ser etter en selskapshund som kan bli vår venn i hverdagen. Vi er ikke spesielt aktive av oss nå, men vi håper vi kan bli det med en hund i hus. Vi tar gjerne hunden med oss hvis vi skal bort, for å være mest mulig med hunden. Vi er i en familiekjær familie som vi er mye sammen med og ønsker å ha med oss hunden på besøk. Vi har ikke barn nå men vi ønsker oss det i fremtiden.    vi bor i en leilighet på 70 kvadratmeter på et boligfelt utenfor sentrum, med muligheter for både bading og skogsturer med voffsen.  selvom utseende på hunden ikke skal bestemme hvilken rase man skal velge så har vi noen ønsker til utseende. Vi ønsker en hund med en god pels å kose med, men som ikke krever noe særlig mer en pelsstell mer enn 2-3 ganger i uken. Vi har mest lyst på en hund mellom 7-25 kilo +/- som kan trives i leilighet.   vi har lenge vært inne på tanken på en golden retriver, men er usikker med tanke på aktivitetsnivået og størrelsen.
    • Jeg har heller ikke lov å gjerde inne utenfor, så jeg har en hau kompostgrinder stående som jeg drar ut og bruker som gjerde når jeg vil. Funker gull og ikke noen som kan si noe på det. 😊 Dog er egen hage et must når jeg en gang flytter, firte på det kravet her fordi jeg fikk så mye annet jeg ville ha og jeg kan gjøre som jeg gjør nå med grindene. 
    • Foreslår som Simira, langline. Da jeg bodde i Trondheim hadde jeg heller inne inngjerdet hage. Den lydige hunden gikk løs, den ikke så lydige var i langline. Haha, nei, si det. Man blir vandt med det etterhvert. Men det er mange ganger hvor jeg teller etasjene for å motivere meg  I tillegg har jeg drømt om å på en eller annen måte kunne gå rett ut fra 4.etasje og ned på gress. Vi koser oss ekstra mye når vi er på hytten hvor vi kan ta to skritt fra soverommet, også er vi ute.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...