Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonehjelp trengs i ring 7 på lørdag (NKK Bergen)


jaktlykke

Recommended Posts

Jeg kan ikke dra til NKK Bergen 24 mars likevel. Grunnen er at jeg skal operere ryggen min på førstkommende mandag og får et lengre sykeleie :P

Er det noen som skal oppover og som kunne tenke seg å ta med seg en sjarmerende stabijgutt og stille ham?? Jeg bor utenfor Haugesund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting ordner seg visst likevel. Har fått en handler til ham og samboeren får transportert ham opp til Bønes. Sambo vet ikke opp og ned på en hund i utstillingssammenheng så derfor skal ikke han slippe til i ringen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting ordner seg visst likevel. Har fått en handler til ham og samboeren får transportert ham opp til Bønes. Sambo vet ikke opp og ned på en hund i utstillingssammenheng så derfor skal ikke han slippe til i ringen :)

Hihi, så han stiller opp hunden på hodet da eller?:)

Sikkert mange som ville stilt han men ingen av dem reiser forbi Haugesund, hehe. Håper alt ordner seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeampi? Fremdeles interessert i å hjelpe? Eller noen andre av sonejentene? Handleren min måtte si nei pga familiære årsaker og jeg er ikke så sikker på om jeg "tør" slippe samboeren ut i ringen med Amigo :)

Jeg blir med selv til Bergen på lørdag - dersom jeg ikke finner en handler der og da så skal jeg heller gå selv. Men har av naturlige årsaker helst lyst til å slippe, nyoperert som jeg er :) .

For de som måtte ha lyst til å hjelpe en sonejente - så er vi i ring 7 på lørdagen. Oppmøtetida vår er 11.00 men erfaringsmessig tar det vel litt tid før man slipper til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom jeg er ferdig i JH innen da kan jeg selvfølgelig hjelpe til om du ikke får tak i noen andre :)

EDIT; Wow, stor sjangs på et BIR for deg jo :)

Det hadde jo vært knallsupert Femidotten! Jeg har titta på hjemmesida di og jeg rekker ikke deg til anklene engang i handling. Så jeg hadde blitt superglad dersom du kunne hjulpet meg! Si fra hva du ønsker som betaling - gjerne på PM.

Angående BIR... han har den lille tannfeilen så jeg aner ikke hvordan dommeren slår ned på det. Men man kan jo håpe i alle fall! Han er lett å ha med å gjøre og skal stå slik:

21256_s.jpg

Dersom du ikke har anledning pga JH så stiller jeg ham selv såklart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, nå må jeg le litt!

Han hadde en herlig løpestil med den lille "skippingen" midt inni da :)

Og jeg ser det kommer til å bli lite problem for den som skal stille han, han står jo som en prest jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amigo kunnet sikkert løpt alene i ringen han :icon_fun: Han er som sagt lett å ha med å gjøre. Den rare løpestilen til sambo kommer av en kneskade som egentlig skulle vært operert i dag faktisk, men som han har utsatt nettopp pga utstillingen og min nyopererte rygg. Jeg ler og ler av denne videoen - det er helt ubetalelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser man HVORFOR min kjære samboer ikke kan stille Amigo :):)

Oh my God

Hihi, artig video, godt med litt selvironi ;)

Får ikke sendt deg PM, for du har sperra noe der, må spørre deg litt ang antrekk..

Han ser ut som en drøm å stille da, gleder meg om jeg får muligheten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke sendt deg PM, for du har sperra noe der, må spørre deg litt ang antrekk..

Han ser ut som en drøm å stille da, gleder meg om jeg får muligheten :P

Hei!

Det er noe hakke gale med min PM. Har lagt deg til min venneliste, men likevel står det "utesteng melding" bak nicket ditt :whistle: Skjønner ingenting av det jeg. Får sende en PM til en admin om hjelp tror jeg. Du kan også maile meg på htesse@online.no

Antrekk ja. Still i det som du har lyst til - men bukse og jakke i ordinære farger er vel det som funker best på en sort/hvit hund? Dette vet du sikkert bedre enn meg - så lenge det er såkalt "rent og pent" går det meste bra ikke sant :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe - har sett litt ymse bekledning hos disse fuglehundjegerne ja :rolleyes: Full jaktmundur liksom eller halvshabby look!

Du skal gå JH ikke sant og dresse deg litt opp? Du trenger ikke skifte klær eller stil for vår del - gå i det samme du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal stille JH i en beige dress, så den fremhever nok hvitfargen. Men må ha med meg alt reise utstyret dit uansett, så om det er for stæsjet (som jeg regner med;) ) Skifter jeg over til den mer enkle stilen :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amigo fyller to år i dag forresten :icon_fun:

Jeg gleder meg til i morgen - alle som kjenner meg vet at jeg tar sykt mye bilder så jeg skal knipse i vei:hyper: De sender jeg til deg etterpå om du vil!

Gratulerer med dagen Amigo! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...