Gå til innhold
Hundesonen.no

Trim tungen og bli gal

vipsen

Recommended Posts

Skrevet

Forsøk her :P

Utdrag:

Norsk: Tre kjønnsopererte hekser ser på knappene på tre swatch klokker. Hvilken kjønnsoperert heks ser på hvilken swatch-klokke-knapp?

Engelsk: Three switched witches watch three Swatch watch switches. Which switched witch watch which Swatch watch switch?

Have fun, jeg har alt gått i krøll!

Skrevet

Honestly, guys... What about this one, huh? Really makes your tungue twist, now doesn't it?

Norsk: Tre sveitsiske hekse-tisper, som ønsker å være kjønnsopererte sveitsiske hekse-tisper, ønsker å se på sveitsiske swatch-klokke-knapper. Hvilken sveitsisk hekse-tispe, som ønsker å være en kjønnsoperert sveitsisk hekse-tispe, ønsker å se på hvilken sveitsisk swatch-klokke-knapp?

Engelsk: Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches,wish to watch three swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?

Guest Just me!!
Skrevet
Jeg sleit nok med å si "djerve dvergbjerk" jeg :P

Haha, det var litt vanskelig ja!

Skrevet
Honestly, guys... What about this one, huh? Really makes your tungue twist, now doesn't it?

Norsk: Tre sveitsiske hekse-tisper, som ønsker å være kjønnsopererte sveitsiske hekse-tisper, ønsker å se på sveitsiske swatch-klokke-knapper. Hvilken sveitsisk hekse-tispe, som ønsker å være en kjønnsoperert sveitsisk hekse-tispe, ønsker å se på hvilken sveitsisk swatch-klokke-knapp?

Engelsk: Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches,wish to watch three swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?

Av en eller annen grunn syns jeg denne var lettere :icon_redface:

men skal ikke si at det var problemfritt for det, for det blir å juge :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...