Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva heter dette kobbelet?

Recommended Posts

Jeg har et kobbel som er ca 2 meter og den har krok på begge ender, og 3 ringer nedover kobbelet som gjør at kroken kan festes i den og regulere lengde og kjapt feste hunden til noe.. Men jeg vet ikke hva dette kobbelet heter og skulle gjerne hatt et nytt et, siden alle ringene har løsnet av det jeg har (veldig godt brukt) .. Og jeg har enda ikke funnet noe tilsvarene på nettet heller. På dyrebutikken hadde de noen tykke polstrede stoff aktig med potemønster og knalle farger, så det ville jeg ikke ha.

Så er det noen som vet hva det kalles eller har noen tips om hvor det finnes? :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAkk for link! :icon_confused: Ja den første linken var grei, men ikke rett stoff, hvis jeg ser rett. Så litt glatt ut..

Men de under var bedre. "politiline" og " Webline" var mer slik jeg var ute etter. Men gosh for en pris. 4-500 kr for de dyreste. Men regner med det er veldig god kvalitet! Skal sjekke det ut nærmere og kanskje investere. takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
her er et som er rimeligere.

lærbånd

Hvis du bestiller herfra og betaler på forhånd med visa (tror du kan bruke nettbank også) så slipper du å betale frakt. Jeg har bestilt herfra mange ganger og er kjempe fornøyd :icon_confused:

Du må nok betale frakt derifra også... Jeg har bestillt noe derifra for kort tid siden (noe lite og lett) og frakten kom med selv med Visa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nok betale frakt derifra også... Jeg har bestillt noe derifra for kort tid siden (noe lite og lett) og frakten kom med selv med Visa.

hmm... nå er det et par mnd siden sist jeg bestillte noe, men jeg har aldri betalt frakt... Det er en av grunnene til at jeg alltid bestiller derfra...

Kanskje de har begynt med det nå i det siste, det må sjekkes...

* sjekket nå, de har faktisk forandret på det ja, så når du bestiller for under 2000,- så må du betale frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...