BareLinn Skrevet 6. Mars 2007 Rapporter Skrevet 6. Mars 2007 Jeg skal passe Kim fra dag til imorgen,og vi vil gjerne ha noen å gå tur med Noen som har tid,og lyst idag?? PliiiiS:D Hehe
BareLinn Skrevet 15. Mars 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mars 2007 Ingen??? ;) Sent på kveld, spiller ingen rolle hehe... Bra for Kim med sosialisering ...
BareLinn Skrevet 15. Mars 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mars 2007 Hehe...NÅ vet jeg det Skal jaggu prøve å få tatt noen bilder etterpå Med det "råe" mobilkameraet mitt hehe... Sees snart Blir gøy
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar