Wulfi Skrevet 6. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2007 Jeg skal ha valp fra et b-kull, og trenger navneforslag. Vet det finnes mange kreative sjeler her inne, så... Kom med forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Bianca Skrevet 6. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2007 Prøver meg : Belle/Bella Brutus Bianca/Bianco Betty Billy Bamse Bobby Bambi Basse/Bosse Balder Ehh.. Kommer ikke på mer i farta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wulfi Skrevet 6. Mars 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2007 Legge til at jeg nok skal ha tispe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 6. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2007 Anja; Barbie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wulfi Skrevet 6. Mars 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2007 Hehe... Ja, det var ikke dumt. Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 6. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2007 Noen forslag Bella Bambi Betty Bea Bianca Bia Beauty Bonita Bonnie/Bonny Buffy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bardmand Skrevet 6. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2007 Hvilken rase er det? Whippet? Afghaner? Noen peil på hvilken farge det kan bli? Følgende navn oppfyller alle krav til gode hundenavn: To eller tre stavelser, en sibilant (s, z eller sh), og ulik vokallyd i hver stavelse. Blixen Banshee (uttales bæng-sji) Bésame (spansk, betyr "kyss meg", som i sangen "Besame Mucho": http://en.wikipedia.org/wiki/Besame_Mucho) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wulfi Skrevet 6. Mars 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2007 Det er en Powder Puff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 6. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2007 I tilfelle du vil lete litt, legger jeg ut noen linker her kan du krysse av navn for så å få de opp på en liste etterpå. Her finnes det navn i det uendelige, delt opp i kategorier her kan du søke og finne navn som betyr noe. Finnes også noen kategorier Det er de tre jeg liker veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 6. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2007 Det er en Powder Puff. oooh, hvilken kennel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 6. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2007 Skal du ha hund?! (kanskje du kunne informert oss på ss ) Tja, syns Barbie var bra jeg da, hehe. Lykke til med valpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 6. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2007 BETTY BOOP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CWL Skrevet 6. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2007 Bolla Blondie Blossom Babs Bliss Boo-Boo Bossy Bea Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SheltieHeart Skrevet 9. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2007 Er du ute etter navn til hunde på B som den skal kalles til dagelig,eller bare et fint et fint til stamtavla? Kan jo uansett kalle den hva du vil til dagelig egentlig=) Forslag: Baylis Brandy Bizy Biola Buffy Bonny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 9. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2007 Følgende navn oppfyller alle krav til gode hundenavn: To eller tre stavelser, en sibilant (s, z eller sh), og ulik vokallyd i hver stavelse. Det hemmelige navnet jeg har bestemt til den valpen jeg venter på oppfyller alle kravene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minadachs Skrevet 9. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2007 Boulevard Bob Bouncer Bianco Bowler Beyond everything I have ever seen Black parade Bandiego Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette-k Skrevet 9. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2007 Birdie Becca Babs Bubble(s) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Sister Skrevet 11. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2007 Er det stamtavle navn du skal ha, eller vanlig navn? her er noen stamtavle navn: Backseat Driver Born to be alive / Born to be wild Beauty N' Brain Bring it on Brightest and best Break every rule Benefit of the doubt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wulfi Skrevet 11. Mars 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2007 Takk for mange fine forslag. Har sendt de beste til oppdretteren min, så får vi se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar