Ingvild Skrevet 4. Mars 2007 Rapporter Skrevet 4. Mars 2007 Konkurrerer Agility***** Konkurrerer Lydighet****** Trener Agility******* Trener Lydighet**************** Trener Rundering** Trener spor******* Trener Utstilling****** Konkurrerer Utstilling******* Snørekjører* Jakt*** Freestyle* Blodspor* * Trener IPO* Jakttrening er det ikke sånn kjempemye av i det siste (det blir snart!), og debuten i lydighet blir om mindre enn to måneder (herregud, skummelt), så jeg satte stjerne på de to også jeg. Edit: satte på stjernene til de to som postet før meg, som ikke hadde posta da jeg kopierte lista.
TineSimbaNana Skrevet 4. Mars 2007 Rapporter Skrevet 4. Mars 2007 Konkurrerer Agility***** Konkurrerer Lydighet****** Trener Agility****** Trener Lydighet*************** Trener Rundering*** Trener spor****** Trener Utstilling****** Konkurrerer Utstilling***** Snørekjører* Jakt*** Freestyle* Blodspor* * Trener IPO* Simba trener rundering, kanskje vi konkurrerer en dag :angry: Nana konkurrerer i lydighet (selvom det ikke er blitt så mange ganger, men kommer sterkere tilbake når matmor får lappen og bil :angry: ) Loppa trener lydighet og skal konkurrere en dag Skal også drive litt med utstilling for morro da!
softis Skrevet 4. Mars 2007 Rapporter Skrevet 4. Mars 2007 Konkurrerer Agility***** Konkurrerer Lydighet****** Trener Agility****** Trener Lydighet*************** Trener Rundering*** Trener spor****** Trener Utstilling***** Konkurrerer Utstilling***** Snørekjører* Jakt*** Freestyle** Blodspor* * Trener IPO* Glemte helt freestyle i sta så setter på en stjerne til jeg :angry:
Shilamon Skrevet 4. Mars 2007 Rapporter Skrevet 4. Mars 2007 Konkurrerer Agility***** Konkurrerer Lydighet****** Trener Agility****** Trener Lydighet*************** Trener Rundering*** Trener spor****** Trener Utstilling***** Konkurrerer Utstilling***** Snørekjører** Jakt*** Freestyle** Blodspor* * Trener IPO* hundekjøring hva skjer med at folk glemmer den kaldeste av sportene? bare kopierte hele saken en gang til for å få med hundekjøring, hundeverdenens maratonsport:) EDIT: ser folk har kopiert litt feil her.... så nå har jeg retta så mine bidrag fortsatt er med;)
Vala Skrevet 4. Mars 2007 Rapporter Skrevet 4. Mars 2007 Konkurrerer Agility***** Konkurrerer Lydighet****** Trener Agility******* Trener Lydighet*************** Trener Rundering*** Trener spor****** Trener Utstilling***** Konkurrerer Utstilling***** Snørekjører* Jakt*** Freestyle** Blodspor* * Trener IPO* hundekjøring
victoria_e Skrevet 4. Mars 2007 Rapporter Skrevet 4. Mars 2007 Konkurrerer Agility***** Konkurrerer Lydighet****** Trener Agility******** Trener Lydighet**************** Trener Rundering*** Trener spor****** Trener Utstilling****** Konkurrerer Utstilling***** Snørekjører* Jakt**** Freestyle*** Blodspor* * Trener IPO* hundekjøring
Marianne&Bianca Skrevet 4. Mars 2007 Rapporter Skrevet 4. Mars 2007 Konkurrerer Agility***** Konkurrerer Lydighet****** Trener Agility******** Trener Lydighet**************** Trener Rundering*** Trener spor****** Trener Utstilling******* Konkurrerer Utstilling***** Snørekjører* Jakt**** Freestyle**** Blodspor* * Trener IPO* hundekjøring
Siri Skrevet 4. Mars 2007 Rapporter Skrevet 4. Mars 2007 Konkurrerer Agility***** Konkurrerer Lydighet******* Trener Agility******** Trener Lydighet***************** Trener Rundering*** Trener spor******* Konkurrerer Spor* Trener Utstilling******* Konkurrerer Utstilling****** Snørekjører** Jakt**** Freestyle**** Blodspor* * Trener IPO* hundekjøring Her i huset er jo gamlemor pensjonert nå, men "unge" Babs blir det jo både trening og konkurranser på... Vi er jo med både på utstillinger, i LP og i bruks (spor - og ja, det er kjekkest å trene spor på barmark - dyp snø lager noen utfordringer for både sporlegger og hund/fører kan man si... :-)). For å gjøre det best mulig innen disse konkurransene er det jo også en forutsetning at man holder kroppen i form, så da blir det snørekjøring nå på vinteren :angry:.
Shilamon Skrevet 4. Mars 2007 Rapporter Skrevet 4. Mars 2007 Konkurrerer Agility***** Konkurrerer Lydighet****** Trener Agility******** Trener Lydighet**************** Trener Rundering*** Trener spor****** Trener Utstilling******* Konkurrerer Utstilling***** Snørekjører** Jakt**** Freestyle**** Blodspor* * Trener IPO* hundekjøring tror denne blir rett:P
Guest Jonna Skrevet 4. Mars 2007 Rapporter Skrevet 4. Mars 2007 Konkurrerer Agility***** Konkurrerer Lydighet******* Trener Agility******** Trener Lydighet**************** Trener Rundering*** Trener spor****** konkurrerer spor** Trener Utstilling******* Konkurrerer Utstilling******* Snørekjører*** Jakt**** Freestyle**** Blodspor* * Trener IPO* hundekjøring Konkurrere spor, utstilling og lp. Dog har vi en liten pause i Lp. Vi trener rundering med mål å lære mer for siden å starte. Snørekjører gjør vi normalt mye på vintere, men pga parring/drektighet har det ikke blitt i år. ps: Konkurranse rundering/spor består jo også av lydighet og spesialøvelse (felt/budføring) i NBF sitt program.
C.J Skrevet 4. Mars 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Mars 2007 Da er det foreløpig flest som trener lydighet! Konkurrerer Agility***** Konkurrerer Lydighet******* Trener Agility******** Trener Lydighet**************** Trener Rundering*** Trener spor****** konkurrerer spor** Trener Utstilling******* Konkurrerer Utstilling******* Snørekjører*** Jakt**** Freestyle**** Blodspor** Trener IPO* Hundekjøring Shilamon: Trener du hundekjøring selv, eller bare la du den til listen? For hvis du trener selv må du jo føre på en stjerne :angry:
Djervekvinnen Skrevet 4. Mars 2007 Rapporter Skrevet 4. Mars 2007 Mitt svar ble oversett, så jeg tilføyer på nytt! <_< Konkurrerer Agility***** Konkurrerer Lydighet****** Trener Agility****** Trener Lydighet*************** Trener Rundering*** Trener spor****** Trener Utstilling***** Konkurrerer Utstilling***** Snørekjører* Jakt*** Freestyle* Blodspor* * Trener IPO* Hundekjøring Kun Selskapshund/tur kamerat
Guest Jonna Skrevet 4. Mars 2007 Rapporter Skrevet 4. Mars 2007 Mitt svar ble oversett, så jeg tilføyer på nytt! <_< *kremt* svaret til meg og Siri ble oversett av deg :angry: Konkurrerer Agility***** Konkurrerer Lydighet******** Trener Agility****** Trener Lydighet*************** Trener Rundering**** Trener spor****** Konkurrerer Spor** Trener Utstilling***** Konkurrerer Utstilling******* Snørekjører*** Jakt*** Freestyle* Blodspor* * Trener IPO* Hundekjøring Kun Selskapshund/tur kamerat Nå tror jeg det er riktig..
M.J Skrevet 4. Mars 2007 Rapporter Skrevet 4. Mars 2007 Konkurrerer Agility***** Konkurrerer Lydighet******** Trener Agility****** Trener Lydighet**************** Trener Rundering**** Trener spor****** Konkurrerer Spor** Trener Utstilling***** Konkurrerer Utstilling******* Snørekjører*** Jakt*** Freestyle* Blodspor*** Trener IPO* Hundekjøring Kun Selskapshund/tur kamerat Vi trener lydighet og skal begynne med blodspor når snøen forsvinner.
Aya Skrevet 4. Mars 2007 Rapporter Skrevet 4. Mars 2007 Konkurrerer Agility***** Konkurrerer Lydighet******** Trener Agility****** Trener Lydighet***************** Trener Rundering**** Trener spor****** Konkurrerer Spor** Trener Utstilling***** Konkurrerer Utstilling******* Snørekjører*** Jakt*** Freestyle* Blodspor**** Trener IPO* Hundekjøring Kun Selskapshund/tur kamerat Gjeting Trente lp og blodspor med Fix, det er også planen med den nye. I tillegg skal vi drive med gjeting.
ceccy Skrevet 4. Mars 2007 Rapporter Skrevet 4. Mars 2007 Konkurrerer Agility****** Konkurrerer Lydighet********* Trener Agility******* Trener Lydighet****************** Trener Rundering***** Trener spor******* Konkurrerer Spor** Trener Utstilling****** Konkurrerer Utstilling******** Snørekjører*** Jakt*** Freestyle* Blodspor**** Trener IPO* Hundekjøring Kun Selskapshund/tur kamerat Gjeting
Shilamon Skrevet 4. Mars 2007 Rapporter Skrevet 4. Mars 2007 Konkurrerer Agility****** Konkurrerer Lydighet********* Trener Agility******* Trener Lydighet****************** Trener Rundering***** Trener spor******* Konkurrerer Spor** Trener Utstilling****** Konkurrerer Utstilling******** Snørekjører*** Jakt*** Freestyle* Blodspor**** Trener IPO* Hundekjøring* Kun Selskapshund/tur kamerat Gjeting Driver med hundekjøring ja, så a får jeg vel sette på en stjerne;) HVa med oss som både bruker bikkja som turkameraet i tillegg til alt annet? hmm skal man slenge på kløv og pulk som alternativer?
Yodel Skrevet 4. Mars 2007 Rapporter Skrevet 4. Mars 2007 Konkurrerer Agility****** Konkurrerer Lydighet********* Trener Agility******* Trener Lydighet******************* Trener Rundering***** Trener spor******* Konkurrerer Spor** Trener Utstilling****** Konkurrerer Utstilling********* Snørekjører*** Jakt*** Freestyle* Blodspor**** Trener IPO* Hundekjøring* Kun Selskapshund/tur kamerat Gjeting
borderen Skrevet 4. Mars 2007 Rapporter Skrevet 4. Mars 2007 Konkurrerer Agility******* Konkurrerer Lydighet********** Trener Agility******* Trener Lydighet******************* Trener Rundering***** Trener spor******* Konkurrerer Spor** Trener Utstilling****** Konkurrerer Utstilling********* Snørekjører**** Jakt*** Freestyle* Blodspor**** Trener IPO* Hundekjøring* Kun Selskapshund/tur kamerat Gjeting*
Louie&Oscar Skrevet 4. Mars 2007 Rapporter Skrevet 4. Mars 2007 Konkurrerer Agility******* Konkurrerer Lydighet********** Trener Agility******** Trener Lydighet******************** Trener Rundering***** Trener spor******* Konkurrerer Spor** Trener Utstilling****** Konkurrerer Utstilling********** Snørekjører**** Jakt*** Freestyle* Blodspor**** Trener IPO* Hundekjøring* Kun Selskapshund/tur kamerat Gjeting*
Taran Skrevet 4. Mars 2007 Rapporter Skrevet 4. Mars 2007 Konkurrerer Agility******** Konkurrerer Lydighet*********** Trener Agility********* Trener Lydighet********************* Trener Rundering****** Trener spor******** Konkurrerer Spor** Trener Utstilling******* Konkurrerer Utstilling*********** Snørekjører***** Jakt**** Freestyle* Blodspor***** Trener IPO* Hundekjøring* Kun Selskapshund/tur kamerat Gjeting*
Toller Skrevet 4. Mars 2007 Rapporter Skrevet 4. Mars 2007 Konkurrerer Agility******** Konkurrerer Lydighet*********** Trener Agility********** Trener Lydighet********************** Trener Rundering****** Trener spor******** Konkurrerer Spor** Trener Utstilling******* Konkurrerer Utstilling*********** Snørekjører***** Jakt**** Freestyle* Blodspor***** Trener IPO* Hundekjøring* Kun Selskapshund/tur kamerat Gjeting*
Guest Christine Skrevet 4. Mars 2007 Rapporter Skrevet 4. Mars 2007 Konkurrerer Agility******** Konkurrerer Lydighet*********** Trener Agility********* Trener Lydighet********************* Trener Rundering****** Trener spor******** Konkurrerer Spor** Trener Utstilling******* Konkurrerer Utstilling*********** Snørekjører***** Jakt**** Freestyle* Blodspor***** Trener IPO* Hundekjøring** Kun Selskapshund/tur kamerat Gjeting* Kløving* I tilegg holder jeg på å lære inn triks til freestyle, også skal vi såvidt begynne i LP-ringen...Men la ikke til stjerner der :angry:
Kjerstii Skrevet 4. Mars 2007 Rapporter Skrevet 4. Mars 2007 Konkurrerer Agility******** Konkurrerer Lydighet*********** Trener Agility********* Trener Lydighet********************** Trener Rundering****** Trener spor********* Konkurrerer Spor** Trener Utstilling******* Konkurrerer Utstilling************ Snørekjører***** Jakt***** Freestyle* Blodspor****** Trener IPO* Hundekjøring** Kun Selskapshund/tur kamerat Gjeting* Kløving*
Ricco Skrevet 4. Mars 2007 Rapporter Skrevet 4. Mars 2007 Konkurrerer Agility***** Konkurrerer Lydighet*** Trener Agility****** Trener Lydighet* * *********** Trener Rundering** Trener spor****** Trener Utstilling***** Konkurrerer Utstilling***** Snørekjører* Jakt** Freestyle* Blodspor* * Selskapshund/tur kamerat* ^Må ha en stjerne her , for jeg har jo ei som er selskapshund/turkamerat og!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar