Guest Christine Skrevet 3. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2007 Ehh, stereoanlegget mit har plutselig bestemt seg for å irritere meg v. å skru seg opp selv. Satte på anlegget, og gikk ned trappa. Innen jeg var nede så sto det på full guffe! Hvordan får jeg dritten til å slutte å skru seg opp selv?! <_< :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 3. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2007 Teipe fast volumtingen? Eller er det bare jeg som har så gammelt annlegg som har sånn til å skru på? Er nok spøkelser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 3. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2007 Teipe fast volumtingen? Eller er det bare jeg som har så gammelt annlegg som har sånn til å skru på? Er nok spøkelser. Har fjernkontroll og knapper på anlegget, men jeg rører da ikke de! Spøkelser ja..Hah! :angry: Pc'n kortslutta også i sta faktisk. Satt og leste også plutselig så slo den seg av! :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 3. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2007 Har fjernkontroll og knapper på anlegget, men jeg rører da ikke de! Spøkelser ja..Hah! :angry: Pc'n kortslutta også i sta faktisk. Satt og leste også plutselig så slo den seg av! :angry: Beklager for å Måtte si dette, men dette lover ikke bra. Mye spøkelser ute å går. hihihihihihhi, morsom i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 3. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2007 Beklager for å Måtte si dette, men dette lover ikke bra. Mye spøkelser ute å går. hihihihihihhi, morsom i kveld Haha :angry: Syns jeg hørte noe under senga også :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 3. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2007 Beklager om dobbelposting, men er det bare jeg som ser mitt siste inlegg? (nummer #5) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 3. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2007 Ser det jeg. Tror du må slutte å se masse rart på tv :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 3. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2007 Helt klart Christine, det er et spøkelse som gjør dette. Jeg er bombe sikker :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 3. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2007 Ser det jeg. Tror du må slutte å se masse rart på tv :angry: Haha :icon_fun: Er vel ikke tv'n på rommet mitt som påvirker pc'n og stereoanlegget? Dessuten så funker den så vidt Haha, neida, men helt seriøst! Det klikker for meg nå.. Plutselig så skrur det seg opp. Spør Basset-Eier hun var vitne til en av gangene :angry: Edit: Victoria: Hvor får alle spøkelsene fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 3. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2007 Ja, det er faktisk sant! Det var skikkelig skummelt... :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 3. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2007 Ja, det er faktisk sant! Det var skikkelig skummelt... :angry: Takk (haha, jeg sto bak døra, mens Kjersti måtte gå inn på rommet å sku ned) Ingen som vet hva det kan være/hvordan jeg løser problemet? Og NEI- åndenes makt kan ikke hjelpe meg :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renatepia Skrevet 3. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2007 Er sikkert spøkelser ja :angry: Har spøkelser her jeg også..:angry: Vinduene driver og lukker seg opp av seg selv.. Og det er ikke kødd.. hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar