Gå til innhold
Hundesonen.no

Schæferen Kim <3 Verdens Beste <3

BareLinn

Recommended Posts

Ja da har det ENDELIG skjedd.... Er det muulig... :P

Pappa har lenge vært på utkikk etter en schæfer hannhund..

Han hadde lenge en på "hånda" men som måtte sendes med fly..alene!

Det gjorde at han ville tenke seg om 2ganger...

Igår kveld skjedde et mirakel...

Oppdretter ringte meg og sa hun måtte hente hjem en valp... pga endret familiesituasjon!

Og ringte MEG først og lurte på om pappa hadde fått seg hund..Og hvis ikke var hennes valp til salgs igjen..

Så idag møtte vi oppdretter, og verdens søteste schæfergutt, for å se på han og prate om div..

Jeg var selvfølgelig med :rolleyes:

Jeg ble såå forelsket i den vesle gutten :P

Er det raart, sier jeg...

Så her ser dere pappa`s lillegutt :P

Navn, er ikke bestemt ennå,tror jeg..

Forløpig blir han kalt; Kim...og Lillegutt av meg :P

Tok et par bilder av han mens han satt i buret i oppdretters bil :rolleyes:

Er han ikke bare helt herlig?? :rolleyes:

Gudskjelov er det min tur, neste gang... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 1 month later...

Her er noen nye bilder av gullgutten <3

Han er bare verdens skjønneste lille gutt <3

Han er helt renslig,og elsker alt og alle! :)

Han har begynt å varsle på ringeklokken,ukjente lyder,og han beskytter pappa til det fulle..

(Brodern er litt slitsom)

Når pappa & brodern "lekesloss"...DVS...Når brodern prøver å ta pappa..Så blir Kim ordentlig sint,og løper å napper han i bein,og armer... ;)

Han har åsså funnet ut at det er kult å bite i buksebeina på folk,for da mister di jo buksa ;)

MEN..Skal pappa ta brodern..DA er han der og hjelper til...Bjeffer og står i ;)

Han er bare kjempeherlig <3

Skal prøve å få tatt nye bilder med digitalkamera neste gang jeg ser han ;)

Ellers kan det jo tenkes han er med på Treff i Drammen den 10.Juni ;) For di som skal dit...

Her er ihvertfall noen bilder av gullgutten <3

(Tatt med mobilkamera)

EDIT: Det skal stå F; 19.11.06, ved bildene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin han er! Men hva mener du med: bakbeina begynner å gå seg til...?

Schæferen til kompisen min er 6 mnd. og har lenge hatt ganske "vinglete" bakbein, ustødig gange og veldig "knekk" i hasene. Dette begynner å, nettopp "gå seg til". Det er kanskje det hun mener?

Fin hund forresten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schæferen til kompisen min er 6 mnd. og har lenge hatt ganske "vinglete" bakbein, ustødig gange og veldig "knekk" i hasene. Dette begynner å, nettopp "gå seg til". Det er kanskje det hun mener?

Fin hund forresten! :)

;) Yes ! Akkurat det jeg mente ;)

Han har lenge vært veldig ustø,og tålte ikke mye før han "satt" på en måte..

Men nå begynner det å gå seg til ;)

Takk ;)

Jeg vet han er fin ;)

Han er verdens snilleste og søteste lille voffe <3

Noen flere,men litt eldre, bilder av gullet <3 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Desverre ble Kim levert tilbake til oppdretter på mandag, og søker derfor nå et nytt hjem..

Pappa kunne ikke beholde Kim, grunnet jobbsituasjonen han var i..

Kim er dypt savnet, og jeg kjenner tårene presse når jeg skriver :)

Kim var en fantastisk schæfergutt, og jeg skulle gjerne beholdt han selv..

Fikk ikke muligheten til det desverre.. :P

Jeg har passet Kim mye, men ikke sett han på en stund før han dro..

Og er egentlig glad for det..

Pappa tok dette veldig hardt selv, men jeg håper nå at Kim får et godt hjem, med mye kjærlighet,og like mye tiltro til sine nye eiere, som han har hatt hos oss..

Savner han fælt, når jeg sitter å ser på valpebilder av han, og di siste bildene jeg fikk tatt..

Han var jo så utrolig skjønn... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Er oppdretter useriøs som holder sånne ting hemmelige?
    • Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...