Gå til innhold
Hundesonen.no

Hinder i Oslo


Recommended Posts

Jeg er på jakt etter hinder, men lurer på om det finnes en butikk her i Oslo som selger så jeg slipper å kjøpe fra Canis (har fryktlig dårlig tid kjenner jeg). Håper noen vet i dag, så kan jeg handle eventuelt i dag eller i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt LP-hinder fra Canis er hos frøken Gudem i Asker, kjøp det gjerne.... Det er nytt, kun brukt et par ganger pga årsakene Maren refererer til, haha. Det er like sammenleggbart som de fleste flatpakkede møbler på Ikea.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅH det hadde vært supert! Hvor mye skal du ha for det? (skal til Gudem på tirsdag)

Det er nytt, kun brukt et par ganger pga årsakene Maren refererer til, haha. Det er like sammenleggbart som de fleste flatpakkede møbler på Ikea.

Jeg betalte 959,- på Canis, hva med 800/850 eller noe? Sånn siden jeg da må kjøpe nytt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nytt, kun brukt et par ganger pga årsakene Maren refererer til, haha. Det er like sammenleggbart som de fleste flatpakkede møbler på Ikea.

Jeg betalte 959,- på Canis, hva med 800/850 eller noe? Sånn siden jeg da må kjøpe nytt...

haha... da vil jeg først se på det liksom. Siden jeg skal til henne på tirsdag, så ser jeg da. Er det noe å ha, så snakkes vi via pm? For det hadde jo vært greit om det tålte bittelitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha... da vil jeg først se på det liksom. Siden jeg skal til henne på tirsdag, så ser jeg da. Er det noe å ha, så snakkes vi via pm? For det hadde jo vært greit om det tålte bittelitt...

Jaja, det tåler det det skal tåle. Men ja, se på det på tirsdag - så slipper du henge meg, hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt o.t kanskje men er et sånn hinder vanskelig å lage? (pappa er snekker) har noen oppskrift?:P

Målene til et konkurransehinder står i lydighetsreglene på sidene til NKK. Bilde av slike hinder finner du masse av på nettet. Om faren din er flink, så få han til å lage et sammenleggbart et, så kan du ta det med deg i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målene til et konkurransehinder står i lydighetsreglene på sidene til NKK. Bilde av slike hinder finner du masse av på nettet. Om faren din er flink, så få han til å lage et sammenleggbart et, så kan du ta det med deg i bilen.

okei ja får se om han får til det da:P det gjør han sikkert:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...