Gå til innhold
Hundesonen.no

Hinder i Oslo


Recommended Posts

Skrevet

Jeg er på jakt etter hinder, men lurer på om det finnes en butikk her i Oslo som selger så jeg slipper å kjøpe fra Canis (har fryktlig dårlig tid kjenner jeg). Håper noen vet i dag, så kan jeg handle eventuelt i dag eller i morgen

Skrevet

De fra canis har skikkelig dårlig kvalitet og.... Tungt, tar litt tid å skru opp/ned og blir fort "skranglete" og rustent.... <_< Lagde et selv jeg (Nei, jeg lyver, for det var pappaen min, men det høres litt mer inponerende ut hvsjeg sier JEG) :P

Skrevet

Mitt LP-hinder fra Canis er hos frøken Gudem i Asker, kjøp det gjerne.... Det er nytt, kun brukt et par ganger pga årsakene Maren refererer til, haha. Det er like sammenleggbart som de fleste flatpakkede møbler på Ikea.

Skrevet
Mitt LP-hinder fra Canis er hos frøken Gudem i Asker, kjøp det gjerne...

ÅH det hadde vært supert! Hvor mye skal du ha for det? (skal til Gudem på tirsdag)

Skrevet
ÅH det hadde vært supert! Hvor mye skal du ha for det? (skal til Gudem på tirsdag)

Det er nytt, kun brukt et par ganger pga årsakene Maren refererer til, haha. Det er like sammenleggbart som de fleste flatpakkede møbler på Ikea.

Jeg betalte 959,- på Canis, hva med 800/850 eller noe? Sånn siden jeg da må kjøpe nytt...

Skrevet
Det er nytt, kun brukt et par ganger pga årsakene Maren refererer til, haha. Det er like sammenleggbart som de fleste flatpakkede møbler på Ikea.

Jeg betalte 959,- på Canis, hva med 800/850 eller noe? Sånn siden jeg da må kjøpe nytt...

haha... da vil jeg først se på det liksom. Siden jeg skal til henne på tirsdag, så ser jeg da. Er det noe å ha, så snakkes vi via pm? For det hadde jo vært greit om det tålte bittelitt...

Skrevet
haha... da vil jeg først se på det liksom. Siden jeg skal til henne på tirsdag, så ser jeg da. Er det noe å ha, så snakkes vi via pm? For det hadde jo vært greit om det tålte bittelitt...

Jaja, det tåler det det skal tåle. Men ja, se på det på tirsdag - så slipper du henge meg, hihi.

Guest Vicky
Skrevet

Jeg har laget selv :P Så får man det akkurat sånn man vil.

Det lureste vil nok være å finne en du kjenner som kan snekkre :P

Skrevet
litt o.t kanskje men er et sånn hinder vanskelig å lage? (pappa er snekker) har noen oppskrift?:P

Målene til et konkurransehinder står i lydighetsreglene på sidene til NKK. Bilde av slike hinder finner du masse av på nettet. Om faren din er flink, så få han til å lage et sammenleggbart et, så kan du ta det med deg i bilen.

Skrevet
Målene til et konkurransehinder står i lydighetsreglene på sidene til NKK. Bilde av slike hinder finner du masse av på nettet. Om faren din er flink, så få han til å lage et sammenleggbart et, så kan du ta det med deg i bilen.

okei ja får se om han får til det da:P det gjør han sikkert:D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...