Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg har klart det!

borderen

Recommended Posts

Skrevet

kan gjerne lage til meg også:)

Driver å snekkrer sammen en midlertidig hjemmeside.

Nye siden

Den er absolut ikke ferdi, men der er bilder, og så ser du hvilken farger siden er i

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Prøvde meg på et banner til Simba, Nana og Loppa jeg.. ;) Byttet litt om på navnerekkefølgen, men det går vel greit? Si ifra om jeg skal endre noe på det.

post-43-1176129269_thumb.jpg

Skrevet

Noen som har lyst til å lage banner(e) til Josies hjemmeside? ;)

Bilder ligger her og under Bilder og video.

Gjerne noe litt vårlig/sommerlig, og teksten kan gjerne være noe som: Josies hjemmeside, Tollerstemmens Josie el.l.

Skrevet
Noen som har lyst til å lage banner(e) til Josies hjemmeside? :)

Bilder ligger her og under Bilder og video.

Gjerne noe litt vårlig/sommerlig, og teksten kan gjerne være noe som: Josies hjemmeside, Tollerstemmens Josie el.l.

Håper du liker de:

josie1.jpg

josie2.jpg

josie3.jpg

josie4.jpg

josie.jpg

Skrevet

å... kjære kjære Maren. Kan du lage et banner til meg med et annet bilde? :angel: Vil så gjerne ha bilde av Phoebe med apporten.. Siden hun nettop har lært seg å apportere :)

Uansett. Tenkte en av disse bildene:

apportbanner.jpg

apportbanner2.jpg

apportbanner3.jpg

Skrevet
Prøvde meg på et banner til Simba, Nana og Loppa jeg.. :) Byttet litt om på navnerekkefølgen, men det går vel greit? Si ifra om jeg skal endre noe på det.

Tusen takk, det var mega fint :D

Skrevet

Åå Dere var flinke :) .. er det noen som vil lage til meg åsså ? :)

hvis det er noen som vil lage til meg så vil jeg at det skal stå Lucas R.I.P på den :)

Og gjerne blå og grønn farve :)

IMGP2274lulubamseigjen.jpg

Guest Gråtass
Skrevet

Kan jeg ønske meg ett banner også? Hvis noen vil lage ett til oss? Kan sende bilde på PM eller mail hvis det er lettere..

Fint om vi får teksten #gråtass# kanskje? Jeg er jo helt SGT, så er helt data-nerd i ordets rette forstand.

Guest Gråtass
Skrevet

Jeg syns de var kjempefine jeg! Nå er bare spørsmålet, hvordan får jeg lagt det til min profil?

Skrevet
Kan jeg ønske meg ett banner også? Hvis noen vil lage ett til oss? Kan sende bilde på PM eller mail hvis det er lettere..

Fint om vi får teksten #gråtass# kanskje? Jeg er jo helt SGT, så er helt data-nerd i ordets rette forstand.

Lagde ett jeg også :icon_confused:

gratassbanner.jpg

Guest Gråtass
Skrevet

Oj, så flotte, tusen takk!!

Jeg prøver fortsatt å få lagt det til min profil jeg... HJELP!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...