Artemis Skrevet 3. Mars 2007 Rapporter Skrevet 3. Mars 2007 Uff... Skrev Oscar med K... Hadde bare lagret 1 uten skrift (gadd ikke klippe på nytt): Tusen takk! :angry: De var kjempefine! *Lagre*
borderen Skrevet 3. Mars 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mars 2007 Ble vel egentlig bare fornøyd med den 2. her, men legger ut begge jeg :angry:
Kjerstii Skrevet 3. Mars 2007 Rapporter Skrevet 3. Mars 2007 Tusen takk for den du har laget til oss :angry:
renatepia Skrevet 3. Mars 2007 Rapporter Skrevet 3. Mars 2007 Haha... dette var skikkelig moro! Hihi, Takk :angry: Har lært meg jeg også nå :angry: Vil du se..? Legger ut to stk jeg hihi.. *stolt*
molly Skrevet 3. Mars 2007 Rapporter Skrevet 3. Mars 2007 Veldig OT, men... Leste at du var tatt ut til landslagssamling Maren. Så utrolig bra! Gratulerer kjempemasse, en stooooor prestasjon! :angry:
renatepia Skrevet 3. Mars 2007 Rapporter Skrevet 3. Mars 2007 * Flink du er * :angry: hihi.. Takk! :angry:
borderen Skrevet 4. Mars 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Mars 2007 Veldig OT, men... Leste at du var tatt ut til landslagssamling Maren. Så utrolig bra! Gratulerer kjempemasse, en stooooor prestasjon! :angry: Haha :angry: Ja. ble plukket ut til landslagstroppen - kjempe moro
puddellover Skrevet 6. Mars 2007 Rapporter Skrevet 6. Mars 2007 *smiiske* Ser du har lagd mange fine bannere,lager noen selv,men ikke på langt nær såå fine! <_< Kunne du tenke deg å lagd et til meg og mitt hamsteroppdrett? :angel: Her er bilder Og kunne det stått: Sweetsuns Hamsteroppdrett -Fokus på helse & gemytt
borderen Skrevet 6. Mars 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Mars 2007 Her har du et. Var ikke så lett siden navnet var så langt, med det ble da noe
helenehelgesen Skrevet 6. Mars 2007 Rapporter Skrevet 6. Mars 2007 Hei! Har du lyst til å lage til oss også? Du er jo kjempeflink!
starlight Skrevet 6. Mars 2007 Rapporter Skrevet 6. Mars 2007 ojoj, du er jo kjempeflink:) Har du tid og lyst, så kan du gjerne lage til oss også! Si fra i såfall så skal jeg finne fram bilder:)
softis Skrevet 6. Mars 2007 Rapporter Skrevet 6. Mars 2007 Her er 2 til Vanilla: Takk Synes du er utrolig flink altså.. *misunne* De var kjempe fine
TineSimbaNana Skrevet 6. Mars 2007 Rapporter Skrevet 6. Mars 2007 Bare å lage fler til oss om du kjeder deg endag
borderen Skrevet 6. Mars 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Mars 2007 ojoj, du er jo kjempeflink:) Har du tid og lyst, så kan du gjerne lage til oss også! Si fra i såfall så skal jeg finne fram bilder:) Jepp, lager gjerne
Toller Skrevet 6. Mars 2007 Rapporter Skrevet 6. Mars 2007 Dæggærn! Hadde akkurat tenkt å spørre om du kunne lage! Kjæmpe fine! Sitter å funderer på hvem jeg skal velge som signatur... vanskelige greier :closedeyes:
helenehelgesen Skrevet 7. Mars 2007 Rapporter Skrevet 7. Mars 2007 Det kan jeg vettu Tusen takk Kjempefine!
Toya Skrevet 7. Mars 2007 Rapporter Skrevet 7. Mars 2007 Kan gjerne lage en til meg også Men da gjerne med teksten "kennel Solreven" KAn finne bilder på hjemmesiden min, www.123hjemmeside.dk/solreven
Yodel Skrevet 7. Mars 2007 Rapporter Skrevet 7. Mars 2007 Hadde også satt pris på en by banner.. Kanskje med afrikansk/ egyptisk bakgrunn? Eller noe vårlig... Om du har tid??
starlight Skrevet 7. Mars 2007 Rapporter Skrevet 7. Mars 2007 Det ligger masse bilder på hjemmesiden min nå, om du får til å bruke dem:)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar