Gå til innhold
Hundesonen.no

Hund i senga

ellish

Recommended Posts

Collien har aldri vært noe glad i å sove i sengen, det blir nok for varmt for han. Han hopper opp i sengen til foreldrene mine om morgenen, for å ha en liten kosestund med pappa!

Santo (cockeren) elsker å ligge i sengen min. Han ligger aller helst oppå dynen, på ryggen. Utrolig koselig da!:icon_redface: Men jeg tar ikke hensyn til at han ligger der, altså, jeg beveger meg som jeg vil. Han ligger der på eget ansvar!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Jeg er jo oppvokst med hund da mine foreldre drev med oppdrett av Norsk Elghund Grå, å de har alltid hatt hundene sine i senga. Annet har vært uaktuelt for dem. Jeg derimot, har ikke Fido i senga, han har en egen plass som han er vant til å ligge på hver natt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine hunder sover ikke i senga om natten av den grunn at pito er redd for å bli dytta ut om natten (jeg snur og vender meg mye) og twiggy har ikke tid i det hele tatt når hun først får sove der, da skal hun sleike,bite,grave og leke. og det tåler ikke jeg når jeg skal sove. men kanskje når hun blir voksen? ;)

om dagen sover pito gjerne i sengen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er kjempe kos å ha hunden i senga. Finnes ikke noe bedre. Forrige hunden min sov på armen min hele natta så lenge hun levde. Det var bare så utrolig koselig.. ;)

Nå derimot, sover boffern på gulvet. Samboern min er helt imot å ha dyr i senga så for husfredensskyld går jeg med på det.. ;) Men hvis jeg og Mikey er alene en natt, da får han plass både i senga og under dyna.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er mye spam for tiden, vi jobber med å løse problemet. Ikke klikk på noen lenker, og rapportere gjerne. Moderator og admin sletter og sperrer fortløpende.
    • Han har det godt i buret. Det står på et varmt underlag og han har myk madrass og tepper. Mer enn nok plass til å snu seg som han vil. Han har vannskål festet på ene burveggen og må han tisse, piper han så jeg går ut med han. Det er ikke bur som er et problem her. Han legger seg inn i det frivillig på dagtid også når han skal sove. 
    • Buret er veldig begrensende, og hunder bruker ulike liggestillinger og underlag for å regulere varmen i løpet av natten. Hunder ligger gjerne stille der fordi de ikke har noe valg. Hvis valpen må gjøre fra seg eller søler når han drikker så blir det fort vått og ubehagelig å ligge der også. Lykke til med kattetreningen, du har nok en jobb foran deg der. Selv om det har gått bra før så er individer forskjellige og har ulike grader av instinkter.
    • Ja, han visste at jeg hadde katter, men mente det ikke var noe problem. Og jeg har hatt både jakthunder og gjeterhunder tidligere og det har gått veldig bra. Valpen ligger fint i buret så jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg skal endre på det? Buret står i stuen og valpen sover rolig hele natten der. 
  • Opprett ny...