Gå til innhold
Hundesonen.no

Hund i senga

ellish

Recommended Posts

Skrevet

Collien har aldri vært noe glad i å sove i sengen, det blir nok for varmt for han. Han hopper opp i sengen til foreldrene mine om morgenen, for å ha en liten kosestund med pappa!

Santo (cockeren) elsker å ligge i sengen min. Han ligger aller helst oppå dynen, på ryggen. Utrolig koselig da!:icon_redface: Men jeg tar ikke hensyn til at han ligger der, altså, jeg beveger meg som jeg vil. Han ligger der på eget ansvar!:)

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg er jo oppvokst med hund da mine foreldre drev med oppdrett av Norsk Elghund Grå, å de har alltid hatt hundene sine i senga. Annet har vært uaktuelt for dem. Jeg derimot, har ikke Fido i senga, han har en egen plass som han er vant til å ligge på hver natt. :-)

Skrevet

Mine hunder sover ikke i senga om natten av den grunn at pito er redd for å bli dytta ut om natten (jeg snur og vender meg mye) og twiggy har ikke tid i det hele tatt når hun først får sove der, da skal hun sleike,bite,grave og leke. og det tåler ikke jeg når jeg skal sove. men kanskje når hun blir voksen? ;)

om dagen sover pito gjerne i sengen

Skrevet

Jeg syns det er kjempe kos å ha hunden i senga. Finnes ikke noe bedre. Forrige hunden min sov på armen min hele natta så lenge hun levde. Det var bare så utrolig koselig.. ;)

Nå derimot, sover boffern på gulvet. Samboern min er helt imot å ha dyr i senga så for husfredensskyld går jeg med på det.. ;) Men hvis jeg og Mikey er alene en natt, da får han plass både i senga og under dyna.. ;)

Skrevet

Phoebe ligger i senga mi om dagen :icon_redface: Har for liten seng til at hun skal ligge der om natta også. Men det hender jeg står opp tidlig og lufter henne, og går og legger meg igjen (i helgene):

i129683774_310_3.jpg

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Enig, "gamle erfaringer" er vanskelig å bli kvitt. Skal ikke mye til hos oss heller før gammelt grums flyter opp. Bra hun får oppfølging av fagfolk, som sikkert hjelper med å holde fokus på hunden som ER og ikke hunder som VAR🌸
    • Håper på det. Behandler er iallefall positiv, jeg blir litt negativ merker jeg basert på tidligere erfaring. Men det er positivt at hun ikke halter eller noe sånt og tilsynelatende bygger fin og jevn muskulatur og ifølge behandler er myk og fin med god bevegelsesfrihet i ledd. 
    • Artig med rykk-og-napp-voksing😬 Håper vondt'er er forbigående🤞
    • Zelda vokser som ugress, dessverre i så stor grad at hun har litt problemer med muskulære spenninger (håper iallefall det er alt det er), men vi koser oss masse og hun utvikler seg fint tross alt og litt enkel behandling holder ting i sjakk. Gleder meg dog til hun ser litt penere og mer balansert ut, så fort fronten tar igjen bakparten så skyter bakparten fart igjen og vokser 5 cm "over natten".  Og håper hun ikke blir alt for stor. 🙈 Håper på mange fine valpevennlige turer ila høsten,  har så smått begynt å trene litt, lærer utrolig fort, men merker godt at det ikke er en rase som er avlet for bruk lenger. Iallefall ikke særlig målrettet. Men det bor en del i henne så tipper det blir en gøyal hund å trene på sikt når man bare får kanalisert det litt bedre.   
    • Det er hundrevis av hunderaser, så det er litt av en jobb å liste alle. I prinsippet er kanskje myndene de mest krevende fordi de er selvstendige, egenrådige og har høyt jaktinstinkt. Men det er også individuelt.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...