Gå til innhold
Hundesonen.no

NBFs kurs på Sølen uke 28


Nirm

Recommended Posts

Vi skal!

Jeg skal gå spor, prøve å komme med på Geir Lasen sin gruppe, evt Cecilie Stenbro.

Det er dyktige folk som er kursledere i år, så jeg tror nok det skal bli bra. (Det er nye for hvert år)

Eneste negative er at mann somoftes må bo på hytte sammen med noen andre, og kjenner mann ikke noen som skal opp der så blir mann plassert på hytte med noen ukjente. Noen ganger går det bra, andre ganger ikke.... (jeg har alltid med meg telt på slike steder, i tillfelle rottefelle :baby: )

Var på NBF kurs 2004, og var fornøyd med det. Har også vært på sølen på Flateby Kursene (og 2 ganger bare for å trene selv utenom kurs) Jeg stor trives der oppe. Hyttene kunne vært bedre, og flere dusjer hadde vært greit, men maten er god og terrenge er flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir hundene oppstallet om natta? Kan man ha de på hytta, eller må de ligge i bilene?

Hundene kan ligge i hytten eller i bilen. Det kan du bestemme selv.

Men er dere flere i hytten så ender det ofte med at mann bytter på å ha hunden i bil/inne annenhver natt. Evt bytte på bur inne og løs inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundene kan ligge i hytten eller i bilen. Det kan du bestemme selv.

Men er dere flere i hytten så ender det ofte med at mann bytter på å ha hunden i bil/inne annenhver natt. Evt bytte på bur inne og løs inne.

Så kjekt. :baby:

Får tenke litt på det. Kanskje det blir Sølen på oss også i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer kanskje. Har ikke bestemt meg enda. Valpen er nok for ung, men hadde hatt godt av å få være med. Kan jeg ha flere hunder med meg? Selvfølgelig skal jeg kun delta med en :baby:

Skal selv ha to hunder med meg. Blaze skal jeg gå kurs med også skal jeg lure noen til å figge for valp :baby:

Var der forresten når Blaze var 3-4mnd gammel, gikk helt fint med valp på kurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Noen i klubben spurte om jeg ville være med. Frister veeeeldig..Men tror jeg må jobbe :/

Ville i såfall valgt Rundering. Er vel 3-4 fra klubben som skal oppover og Cecilie Stenbro er jo en av instruktørene våre :ermm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...