Gå til innhold
Hundesonen.no

webmaster hundesele


Recommended Posts

Hei Lizzie!

Jeg bestilte small til Rufus (han er 58 cm rundt brystet) men den var litt stor.Jeg regulerte den så liten som mulig men den bakerste magereimen kom for langt bak (for han som er gutt.) Så jeg har returnert den og satser på at x-small passer bedre.

mvh

Marit

Heisann kjekt å se deg her :)

Søren...bestillingen er sendt den...får sende en mail og høre om de kan endre den.

Du må hilse til Rufus(broremann) fra Lotta :icon_fun:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja, glemmer jo at Canis er hyperraske på levering; bestilte selen torsdag kveld og fikk den i postkassen i dag.

Den passer egentlig ganske greit, men jeg mistenker at den hadde passet enda bedre i XS. Det største "problemet" er at selene i front, altså krysset foran, er litt for lange. Jeg får ikke strammet de skikkelig, men tror nok det skal gå greit likevel. Utrolig fin sele da :) (men ville hatt den i rød)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle sikkert hatt x-small til Pippin. Han tisser som sagt på magereima.

Jeg er spent nå på om x-small vil passe bedre. Men ellers er jo fleecen utenpå lett å ta av og vaske da. Jeg har vært på utkikk etter en ny sele lenge og denne er jo bare helt super :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja, glemmer jo at Canis er hyperraske på levering; bestilte selen torsdag kveld og fikk den i postkassen i dag.

Det er ikke min erfaring. Har bestilt varer der for 2 uker siden. To av varene er utsolgt, og sendes senere (det er jo greit) , men har ikke sett noe til det andre jeg bestilte. Har fått meldig to ganger, om at de har send det.. Sikkert bare jeg som er uheldig som vanlig :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det høres merkelig ut..... Alle gangene jeg har bestilt har jeg fått varene etter en dag eller to.

Men dersom de sier at varene er sendt og du ikke har fått dem, så kan det jo ha forsvunnet i posten?

Edit: Sånn ser pelsdotten min ut i selen:

http://i34.photobucket.com/albums/d135/slangela/IMGP4739.jpg

http://i34.photobucket.com/albums/d135/slangela/IMGP4730.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det høres merkelig ut..... Alle gangene jeg har bestilt har jeg fått varene etter en dag eller to.

Men dersom de sier at varene er sendt og du ikke har fått dem, så kan det jo ha forsvunnet i posten?

Hørte fra dem i dag, de sier de sender varene i morgen. Ble litt skuffet over at det har tatt så lang tid. De er jo sikkert veldig seriøse, men er nok sikkert jeg som er uheldig.. Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:twitch: Å så fin Lotta er!

I dag fikk jeg selen i x-small (etter å ha ventet en uke) Den måtte jeg stille helt ut, jeg fikk den på han, men den så litt snål ut. Jeg tror jeg kan bruke den på cairnterrieren vår når han blir voksen.

Så da får jeg bestille ny til Rufus så får han heller tisse på magereimen. Selen er jo veldig flott ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Canis har svart i alle størrelser.. Har fått det jeg har bestilt nå i dag:) Og Mira ble så fin i selen sin, satt utrolig bra på den lange kroppen.. Størrelse xxs, så søtt :twitch: Hehe..

Så på canis. Der er målene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg ville gått ut med han, for det er jo ubehagelig å holde seg. jeg holder på med det så lenge de trenger. Den lengste varte tilogmed 5 måned. Det er forskjell på hunder og valper.
    • Det blir nok kompostgrinder og langline. håper bare det går bra med flytting midt i alene hjemme treningen.
    • Jeg tenker og gjør det samme som de ovenfor. Viktigere med gode hundemøter med gode sikre, kjente hunder.  
    • Har ei tispe på 5 som begynte å renne fra det rene øyet for litt siden. Vi dro til vet, men siden det ikke var rødt, eller irritert og ikke gul veske, så fikk jeg beskjed om å dryppe med saltvann en periode og komme tilbake om det ble verre. Det plager henne heller ikke.  Det er bedre om jeg drypper typ to ganger om dagen, men forsvinner ikke. Virker som om det blir verre på tur i vind feks.   Kan det være tett tårekanal? Hva gjøres med det?    Jeg spør her før jeg drar til veterinæren. Hun som så på det sist nevnte ikke det som et alternativ selv om jeg sa det virka som om det ble verre i «vær».  
    • Det bør du ikke. Gå god for dem. En av eierne der nå er anmeldt av veterinær, for dyremishandling. Etter at en valp på 6 mnd som var på kurs der ble strupt og holdt opp i luften etter kobbelet (Med struphålsbånd) og fikk påført varige skader på luftrør og strupehode.  Fordi den "utagerte" mot andre hunder. Som om valper bjeffer av annen grunn enn usikkerhet.... Veterinæren ble så rystet over skadene at mat-tilsynet ble meldt.    Så styr langt unna er mitt råd. Man risikerer at hunden blir varig skadet på kropp og sinn. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...