Gå til innhold
Hundesonen.no

Store filmer


Carina

Recommended Posts

Har en film på 30 MB som jeg vil vise på hjemmesiden. Hvordan gjør dere det med store filmer?

Får ikke til å laste den opp på vanlig måte via filbehandlingsgreiene på hotellet mitt..

Edit: Og hvilket program bør filmene mine åpnes i? Har brukt Quicktime, er det noe 'alle' har? Eller bør man ordne sånn at de åpnet i mediaplayer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste webhotell har en grense for hvor mange MB man kan laste opp om gangen. Uansett lønner det seg å komprimere filmer før man legger dem ut på nettet. Ellers tar det jo veldig lang tid å laste ned for dem som skal se den, og en film på 30MB vil også stjele mye av båndbredden du har til rådighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste webhotell har en grense for hvor mange MB man kan laste opp om gangen. Uansett lønner det seg å komprimere filmer før man legger dem ut på nettet. Ellers tar det jo veldig lang tid å laste ned for dem som skal se den, og en film på 30MB vil også stjele mye av båndbredden du har til rådighet.

Ok. :hug: Hvordan komprimerer jeg den? Har to programmer, men ingen av dem vil vite av den filtypen. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...