Martine Skrevet 24. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2007 Har hatt litt problemer med å få begge hundene til å høre på meg når vi er på tur, men i stad kunne jeg ha begge løse, samtidig, og de kom med en gang jeg ropte! På plass, hadde full kontakt, osv. Utrolig morsomt! De brydde seg ikke en gang om de andre hundene vi møtte på, noe de alltid har gjort før. Så nå er jeg kjempeglad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rambo Skrevet 24. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2007 Så bra da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 24. Februar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2007 Jaa! De pleier ikke å høre samtidig... Så har ikke følt meg trygg på å ha de løse sammen før nå! Utrolig deilig da Og "gamlefar" har blitt valp igjen...Lekte som bare det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 25. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2007 Så gøy da Det er jo kjempe bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helenehelgesen Skrevet 25. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2007 Så bra Blir glad på dine vegne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janne&kenny Skrevet 25. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2007 kjempe bra! Det er nok en stor forskjell nå når dere går tur Jeg ble også glad på dine vegne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 26. Februar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2007 Hehe, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar