Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonens hundekåring!

Aya

Recommended Posts

Skrevet
Sonens mest sjarmerende hund:

Chessea og Kira

Ntå.. Chessea takker og bukker! Hehe. Fiona er også skikkelig sjarmerende da. Forøvrig synes jeg alle (de aller fleste) storpudler er nydelige.. :baby:

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Min Felix? :baby:

Ja selfølgelig :D

Ntå.. Chessea takker og bukker! Hehe. Fiona er også skikkelig sjarmerende da. Forøvrig synes jeg alle (de aller fleste) storpudler er nydelige..

Hihi.. Takk :baby:

Edit:litt problem med quote

Skrevet
Ja selfølgelig :baby:

Så koselig :D Vi håper på at det er noen søte puddeljenter (ikke såå store som Fiona...) sm synes det samme etter hvert.. :baby:

Skrevet

-Tinka. Men balansetråden mellom sjarmerende og irriterende er smal :baby: . (jeg sikter til overbitt og matglede som ikke ligner noe)

Sonens mest sjarmerende hund: Tinka (som hoppet halvannen meter bortover, og en meter opp i været for å snappe halve pølsa til en av sonenfolka på vikingskipet)

Hvis dere syns det er sjarmerende, har dere ikke sett henne prøve å skjule at hun har tatt en pakke tortillas fra kjøkkenet (ved å liste seg stille langs veggen og håpe på at ingen ser pakken på 30x30 cm som stikker ut av munnen hennes) eller hvordan hun ber om hjelp til å spise opp mat hun har stjålet (få av skallet på bananer og papiret på karameller for eksempel (skjønt, sistnevnte spiser hun gjerne med papir på)).

Skrevet
Så koselig :baby: Vi håper på at det er noen søte puddeljenter (ikke såå store som Fiona...) sm synes det samme etter hvert.. :baby:

OT men; Hihi trur kanskje ikke det hadde blitt så vellykket nei :P Selvsagt er det noen som synes det, det er jo Felix gutten vi snakker om :D

Skrevet

Sonens peneste hund:

Må vel være Kokos til martine. (sånn foreløbig)

Donny til Henriette (mjøndalen, han var så herlig og kosete)

Sonens søteste hund:

Dette er Fibi til Ida. (ho var jo søt når jeg så ho på Bjerke da :baby: )

Sonens dyktigste hund:

Amigo til jaktlykke

Sonens tøffeste hund:

Dette er helt klart vakre Felixen til Aya :baby:

Selvom helt klart Rex ville kommet under de fleste punktene, utenom tøffeste kanskje :P

EDIT: også må jeg jo takke de som har tatt med gutten min :D

Guest Vicky
Skrevet
Hvis dere syns det er sjarmerende, har dere ikke sett henne prøve å skjule at hun har tatt en pakke tortillas fra kjøkkenet (ved å liste seg stille langs veggen og håpe på at ingen ser pakken på 30x30 cm som stikker ut av munnen hennes) eller hvordan hun ber om hjelp til å spise opp mat hun har stjålet (få av skallet på bananer og papiret på karameller for eksempel (skjønt, sistnevnte spiser hun gjerne med papir på)).

*ler*. Ser for meg Tinka kommer tuslende med tortillas-pakken :Laugh: Hun er nå utrolig søt da.

Skrevet

Ah.... min egen hund hadde passet i alle kategoriene :P :P Neida... Jeg kunne ramset opp titalls hund i hver kategori, så jeg har satt opp de første jeg kom til å tenke på :P

Sonens peneste hund:

Ace og Tia

Kokos

Sonens søteste hund:

Phoebe, Nana

Sonens dyktigste hund:

Zizco og Amira :P

Sonens tøffeste hund:

Tempo og Marko

Guest Vicky
Skrevet
Hihi, hun har i alle fall godt pågangsmot og gir aldri opp, til tross for at hun innimellom er litt vel optimistisk. :P

Ja, pågangsmot det har hun nok i massevis! :Laugh: Og så lenge hunden våre er lykkelige er jo vi hunde-eiere også lykkelige :P Kan legge til at min Kelly også stjeler som en ravn.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...