Gå til innhold
Hundesonen.no

Alexis har fått valper!


Ricco

Recommended Posts

Ja her kommer noen av bildene som Helga Mari tok. (er fine alle sammen så det er vanskelig å plukke ut hviken jeg skal legge inn:))

Dette er dei to største, tispe til høgre.

1valpene072.jpg

Hanvalp,(min yndling:))

1valpene057.jpg

En liten frøken.

1valpene052.jpg

1valpene050.jpg

1valpene048.jpg

1valpene046.jpg

1valpene035.jpg

Grøt er godt!

1valpene031.jpg

Kos med flaska.

1valpene030.jpg

Vi vil ha mat!

1valpene016.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar
Kjempe herlige!

Syns dere har gjort en knall bra jobb med valpene med tanke på tispens omstendigheter og hvor uheldig dere var.

Meget bra jobbet :twitch:

Takk for det! Ja, begynner vel å forstå at vi har vært flinke her i heimen og at det er flott at alle lever til tross for den harde starten. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært og kooooost med meg alle de herlige valpene :D:P:P

Jeg tok masse bilder som Sølvi nok kommer til å legge ut - men jeg kan ikke dy meg for å legge ut dette...

http://sportsfiske.nu/foto/arkiv/9652/23524.jpg

Virkelig godt jobbet ;) Utrolig koselig bilde av noen knusbedårende valper.

Takk for det! Ja, begynner vel å forstå at vi har vært flinke her i heimen og at det er flott at alle lever til tross for den harde starten. :P

Det viser også at man aldri skal gi opp selv om alle odds er mot en :P Dyktige har dere vært :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig godt jobbet :P Utrolig koselig bilde av noen knusbedårende valper.

Jeg ble helt svett. De er jo propell :D Vi plasserte gjengen på teppet - Sølvi holdt dem samlet med hendene til jeg fikk gjort meg klar - og så sa jeg SLIPP! og knips. Svisj! og så var de til alle kanter. Tror de har Duracellbatterier i seg jeg :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble helt svett. De er jo propell :D Vi plasserte gjengen på teppet - Sølvi holdt dem samlet med hendene til jeg fikk gjort meg klar - og så sa jeg SLIPP! og knips. Svisj! og så var de til alle kanter. Tror de har Duracellbatterier i seg jeg :ahappy:

Hehe, såg ikkje du bryteren Helga Mari...? Dei har to batterier kvar, og eg hadde nettopp skifta før du kom... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble helt svett. De er jo propell :whistle: Vi plasserte gjengen på teppet - Sølvi holdt dem samlet med hendene til jeg fikk gjort meg klar - og så sa jeg SLIPP! og knips. Svisj! og så var de til alle kanter. Tror de har Duracellbatterier i seg jeg :icon_confused:

Da er det jo godt å ha et bra apparat og være kjapp i avtrekkerfingeren :P

Skulle likt å være flue på veggen da hahaha.

Å ta bilder av valper er ikke lett, det vet jeg :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har det gått enda ei veke og her er nye bilder av valpene. :D

Hannvalp nr 1.

hann1-1.jpg

Hannvalp nr 2.

hann2-3.jpg

Hannvalp nr 3.

hann3-2.jpg

Hannvalp nr 4.

hann4-1.jpg

Tispevalp nr 1.

tispe1-2.jpg

Tispevalp nr 2.

tispe2-1.jpg

Tispevalp nr 3.

tispe3-1.jpg

Deler opp i to innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Så søøøt han er! Tror jeg kan skimte noen tegninger der, ja
    • Syns jeg begynner å se antydninger til at han har arvet pappan sin farge 😍 Flere som ser det? 
    • Nei, jeg begrenser ikke pga. vaksinasjon. De hunder vi omgås er generelt både vaksinerte og friske, og det er de mine får hilse på i den perioden fordi jeg vil at de skal ha trygge, fine hundemøter. Tilfeldige andre hunder for de øve på å ikke bry seg med. Smitte i miljø tenker jeg lite på, da vi bor avsides og ikke bruker hundeparker ol. Valpekurs liker jeg vente med en måned eller to, slik at de er gamle nok til å trene gode økter og holde ut et helt kurs  
    • Sosialiseringsvinduet er frem til 12 uker sies det, selv om dette ikke stemmer helt så er det fortsatt veldig viktig å utsette valpen for det hen skal senere også, men i kontrollerte former. Både å fysisk møte andre trygge hunder for å utvikle språk og lære grenser, samt lære at man ikke skal hilse på alle hunder man møter på er viktig. Mange valper vaksineres før levering også, det har hvertfall de jeg har hatt vært selv om praksisen varierer litt. 
    • Vi har brukt Dog Breeding Science i Australia for å teste for ILM (Intestinal lipid malabsorption). Betalte rundt 400 kr og sendte spyttprøve.  De har utviklet en test for kelpier på denne sykdommen. Finnes visst og noen i Tyskland som har tatt utgangspunkt i testen som ble utviklet i Australia eller noe slikt, men vi brukte den i Australia da oppdretter tipset om den.  Fikk e-post om at hvis vi ønsket å teste noe mer så kunne de bruke prøvene til å teste i en kort periode. Ble litt nysgjerrig på fargetesting ettersom jeg håper han har arvet faren sin shaded/ghost tan farge. Men jeg vet ikke hvor mye svaret hadde gitt meg, jeg kan og bare vente å se hva han blir. Foreløpig tydelige antygdninger til at han vil bli shaded/ghost tan 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...