Gå til innhold
Hundesonen.no

Alexis har fått valper!

Ricco

Recommended Posts

Skrevet

Nå har vi fått det bekrefta! Var på ultra med alexis i dag, og der er minimum 4-5 valper, men det kan like gjerne være dobbelt så mange sa vetrinæren. :icon_confused:

Fødsel er beregna ca 19 mars.

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Gratulerer! Blir det "deres" kull?

Takk! Nei dette er oppdretter sitt kull. Men eg gleder meg som et barn til dei blir fødte. :icon_confused:

Skrevet
Nå har vi fått det bekrefta! Var på ultra med alexis i dag, og der er minimum 4-5 valper, men det kan like gjerne være dobbelt så mange sa vetrinæren. :icon_confused:

Så spennende Sølvi :) Lykke til. Likte spesielt godt termindagen jeg ;)

Skrevet
Så spennende Sølvi :icon_confused: Lykke til. Likte spesielt godt termindagen jeg :)

Takk for det! Hm, kan det være din bursdag tro...? :angel:

Skrevet
Nå har vi fått det bekrefta! Var på ultra med alexis i dag, og der er minimum 4-5 valper, men det kan like gjerne være dobbelt så mange sa vetrinæren. :ahappy:

Litt OT det her,men.. Har du fått omplassert Vigo ennå?

Han var en flott hund :hug: Meg du pratet med her om dagen :o

Linn..Faren min som skal ha schæfer ;)

Skrevet
Litt OT det her,men.. Har du fått omplassert Vigo ennå?

Han var en flott hund :ahappy: Meg du pratet med her om dagen :o

Linn..Faren min som skal ha schæfer ;)

Hei!

Kjekt å sjå deg her inne da! ;) Nei ikkje helt sikker enda, men det er en mann som bor på en gård som er interessert i han. Får beskjed om et par dager kva han bestemmer seg for. Men som eg sa til deg så har eg ikkje dårlig tid med å få solgt han. Vil føle meg mest mulig sikker på at han kommer til rett person. :hug: (var synd med faren din, han virka helt perfekt for Vigo)

Skrevet
Gratulerer :D Skal du/dere beholde en valp fra kullet? :D

Takk! Nei vi skal ikkje beholde noken frå dette kullet. Får sjå seinare...

Skrevet
Takk! Nei vi skal ikkje beholde noken frå dette kullet. Får sjå seinare...

Okey :D Uansett så er det jo veldig spennede :D Gleder meg til å se bilder!

Skrevet

Ja det er spennende! Er litt nervøs og, har ikkje hatt fødsel og kull før... Og dere vil nok få sjå mange bilder!

Skrevet
Gratulere :icon_fun:

Hvilke hunder er det dere har nå egentlig?

Vi har Gosh Amei, Vigo og Alexis, alle er sch. :D

Skrevet
Gratulerer så mye :D

Vi er på utkikk etter hund nr. 2 for tiden.. Shæfer seff! De er utrolige hunder :D

Lykke til! :o

Takk for det! Hm, hund nr 2, vi har en til salgs.... :P

Skrevet

Ååh..? Valp? :D

Vi har forhørt oss rundt om på forskjellige kenneler i det siste..

Liker å bruke god tid før vi bestemmer oss for noe.. :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Legitime = oppriktige/riktige i følge lover og regler.
    • Det finnes mange gode bøker og kurs om språk. Turid Rugaas har "På talefot med hunden" og "Bjeffing - språket som høres".  Dette er også en god jeg har i bokhylla www.dogwise.com/the-language-of-dogs-understanding-canine-body-language-and-other-communication-signals-dvd-set/ Hvis du bor på østlandet kan jeg på det varmeste anbefale språkkurset til Lundqvist hundeskole. Jeg har gått det to ganger og det er utrolig lærerikt. Det avhenger veldig av individene om de kan ordne opp selv eller ikke. Så lenge hundene oppfører seg ok mot hverandre og tar hverandres signaler så er det ok. Om det er stor forskjell i alder og adferd på dem så trenger de ofte litt hjelp for å fungere sammen. Jeg mener uansett at det er eierens ansvar å sørge for at alle hundene trives og har det greit, og ingen hunder skal være nødt til å sloss for plassen sin eller mistrives i flokken.
    • De som har flere hunder enn tre og som lever i flokk. Lar dere flokken ordne opp i alt selv? Eller tar dere helt styringa? Blir det værre da? Ønsker kun å lære mere om hundespråk.
    • Hva betyr legit? Betyr det at de er greie?
    • Om kjøper har betalt full valpepris og hunden står registrert på valpekjøper, så eier denne alle rettigheter. Da er det normalt med en leasingavtale for kull hvor andre enn eier er oppdretter. Her vil nok avtalene være forskjellig, normalt sett leaser man for prisen av en valp eller en valp.  Hvilken avtale som gjøres er mellom partene selv.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...