[email protected] Skrevet 19. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2007 for at det skal gå min vei. Søsteren til min dypt Savnede Tarzan ligger ute på omplassering på Finn.no Håper så indelig at eigeren finner oss verdige til å overta hans prinsesse. Tror aldri jeg har ønska meg noe så mye noen gang. En liten BE-BA Håper og at de finner noen som vil overta bare den store. selv om det betyr at hundene må skilles Jøss, så fort hjertet mitt begynte å banke da jeg så den annonsen. Ut i fra det eigeren sa, var de ganske like i lynne. Men også noe forskjellige. Å så spennende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pus Skrevet 19. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2007 Ja, jeg skal krysse det som krysses kan for at du kan få søsteren til Tarzan. Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 19. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2007 Så annonsen nå. Hun var virkelig en skjønn hund, så jeg krysser fingrene! Håper at det ordner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane_ Skrevet 19. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2007 Lykke lykke til!! Har du link til annonsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CWL Skrevet 19. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2007 Vi krysser alt som kan krysses her. Var inne å så på annonsen og hun var nydelig. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pus Skrevet 19. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2007 Hvorfor kunne ikke eieren si ja til at du kunne overta henne med det samme? Ville h*n helst at de skulle få samme hjem? Den store hannen var jo bare nydelig, da. Håper at han kan komme til et stabilt, godt og permanent hjem, også! Og at nåværende eier er litt mer kritisk til hvem han gir hundene til, ettersom begge allerede har vært omplassert en gang tidligere! Tvi. tvi:-)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jane Skrevet 19. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2007 Lykke til , skulle ønske du kunne ha tatt begge 2, de så ut som de trivdes i hverandres selskap. Linken : http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...os=2&tot=11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 19. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2007 Jeg skal krysse alt som kan krysses, også håper vi på det beste :D Ho var virkelig herlig da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 19. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2007 Krysser fingrer og labber! Meeen.. skulle ønske du kunne ta begge to, de så ut til å trives så godt sammen Så søte altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellish Skrevet 19. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2007 Helt nydelig! Krysser fingrer og labber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 19. Februar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2007 Har desverre ikke mulighet til å ta begge. og jeg skjønner det om eiger ønsker å plassere de sammen. Den store hunden skulle IKKE plasseres i hjem med små barn og det har jo vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Bianca Skrevet 19. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2007 Krysser fingre og tær for at alt ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 21. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2007 Krysser fingre;) Hunder er heldigvis veldig pilpasningsdyktige så at de trives i hverandres selskap nå tror jeg ikke gjør no i nye hjem;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 21. Februar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2007 De gav bort Olivia til noen andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 21. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2007 Huff, så trist. Håpet jeg fikk sett et mer positivt svar Men da får du vel bare tenke videre. Vurderer du forresten DSG ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 21. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2007 huff, det var trist. Men du skal se at du blir like glad i din neste hund. Selvom det ikke er så stor sjanse for at det er en Be-Ba... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 21. Februar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2007 Huff, så trist. Håpet jeg fikk sett et mer positivt svar Men da får du vel bare tenke videre. Vurderer du forresten DSG ennå? Hei, ja det var trist. Men sånn er det. Ja vi vurderer fortsatt gårdshund. Men siden vi ikke har hund i år så har vi bestemt oss for å avslutte svangerskapspermisjonen vår i Tyrkia. Så vi skal tilbringe hele august der. Vi vil derfor vente til vi kommer hjem i september før vi betemmer oss endelig. Jeg har de siste dagene blitt kontaktet av en annen søster av Tarzan. Eier av denne ønsker seg valper på denne neste vår. Dette er jo og noe vi ønsker å vurdere seriøst. Men det var synd med Olivia. Selv om det egentlig passet dårlig akkurat nå. Så skulle vi jammen ha fått det til. Og jammen hadde ikke svigerfar stilt opp å vært hundevakt de 4 ukene vi er i Tyrkia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 21. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2007 Huff så synd da, for hun var jo absolutt nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minadachs Skrevet 22. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2007 Skal håpe på det beste Og krysse alt jeg har å krysse ^^ *EDIT* JEg så desverre ikke lenger opp her at hun ble gitt bort til noen andre Så det var trist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar