Gå til innhold
Hundesonen.no

Kan dere krysse fingre og labber litt nå.....

Tonjehelen1@hotmail.com

Recommended Posts

for at det skal gå min vei.

Søsteren til min dypt Savnede Tarzan ligger ute på omplassering på Finn.no

Håper så indelig at eigeren finner oss verdige til å overta hans prinsesse.

Tror aldri jeg har ønska meg noe så mye noen gang. En liten BE-BA

Håper og at de finner noen som vil overta bare den store. selv om det betyr at hundene må skilles :D

Jøss, så fort hjertet mitt begynte å banke da jeg så den annonsen.

Ut i fra det eigeren sa, var de ganske like i lynne. Men også noe forskjellige. Å så spennende :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kunne ikke eieren si ja til at du kunne overta henne med det samme? Ville h*n helst at de skulle få samme hjem?

Den store hannen var jo bare nydelig, da.

Håper at han kan komme til et stabilt, godt og permanent hjem, også!

Og at nåværende eier er litt mer kritisk til hvem han gir hundene til, ettersom begge allerede har vært omplassert en gang tidligere!

Tvi. tvi:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så trist. Håpet jeg fikk sett et mer positivt svar :)

Men da får du vel bare tenke videre. Vurderer du forresten DSG ennå? ;)

Hei, ja det var trist. Men sånn er det. Ja vi vurderer fortsatt gårdshund. Men siden vi ikke har hund i år så har vi bestemt oss for å avslutte svangerskapspermisjonen vår i Tyrkia. Så vi skal tilbringe hele august der. Vi vil derfor vente til vi kommer hjem i september før vi betemmer oss endelig. Jeg har de siste dagene blitt kontaktet av en annen søster av Tarzan. Eier av denne ønsker seg valper på denne neste vår. Dette er jo og noe vi ønsker å vurdere seriøst.

Men det var synd med Olivia. Selv om det egentlig passet dårlig akkurat nå. Så skulle vi jammen ha fått det til. Og jammen hadde ikke svigerfar stilt opp å vært hundevakt de 4 ukene vi er i Tyrkia :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...