Gå til innhold
Hundesonen.no

Manglende respekt for andres meninger

xxx12345

Recommended Posts

Nei, nei! Styrelederfunksjonen er ikke tatt vekk. Er du misfornøyd med vervet, eller dets mandat må du gå tjenestevei! Er tjenesteveien uklar, kan du spørre!

Pokker... Jaja, får håpe det ikke er store jobben da! :D Og ja jeg lurer litt på tjenesteveien assa...

Og forøverig så tar jeg kvelden/natten nå og har mine tvil om at disse innleggene er her når jeg logger meg på igjen om noen timer... *knis*

Nattings :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 207
  • Created
  • Siste svar
Pokker... Jaja, får håpe det ikke er store jobben da! :D Og ja jeg lurer litt på tjenesteveien assa...

Og forøverig så tar jeg kvelden/natten nå og har mine tvil om at disse innleggene er her når jeg logger meg på igjen om noen timer... *knis*

Nattings :D

Presidenten er din nærmeste overordnede. Vær litt forsiktig med hva du sier, for bikkja hennes er litt sånn: "Pass deg, eller så lar jeg hunden min hilse på deg" typen, men hun har full kontroll, altså.. :D

Jobben er så grei, atte. Som du sier, den er kanskje over i morgen...

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv råtten løk har mange lag.

Har fulgt med her hele veien nå, men si meg en ting... Ida hvor gammel er du egentlig...? Skal det være morsomt det du har skrevet i dei siste innleggene dine...? I så tilfelle så er den spøken så intern at det er vel bedre om dere tar det på PM eller chat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir bare helt sykt. Jeg er 17 år og føler meg mer moden en mange av dere akkurat nå.. Ville bare utrykke min mening vis det var greit (?) Tror denne tråden ble laget for at folk kanskje skulle tenke seg litt mer om før de svarer på innlegg.. Noen er mer hårsåre en andre, slik er det!

kos dere videre i natten :D

Nei ellish, tråden ble ikke laget for at "folk" skulle tenke seg om, tråden ble laget fordi at NOEN folk skulle tenke seg om.. Men vi nevner ingen navn, selvsagt - for vi henger da virkelig ikke ut noen.. Såpass modne er de fleste her :D

Har fulgt med her hele veien nå, men si meg en ting... Ida hvor gammel er du egentlig...? Skal det være morsomt det du har skrevet i dei siste innleggene dine...? I så tilfelle så er den spøken så intern at det er vel bedre om dere tar det på PM eller chat..

Er spøken intern..? Den er jo hosta opp i all offentlighet i en tråd som nesten kvalifiserer til en egen episode i Xfiles, med konspirasjonsteorier om en egen "innerste sirkel" som "alle" har møtt på og veit om.. Bortsett fra de som liksom skal være med i denne sirkelen da..

At du ikke skjønner spøken, gjør den ikke nødvendigvis intern, vel? :P

Du er vel forøvrig kvalifisert til å være sekretær i denne sirkelen du, Ida? hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heldigvis tøffest før 12, så ikke forvent svar fra meg før i morgen tidlig:

Det har alt blitt konstantert at det er 'noen' som flyter lettere hos moddisene enn andre. Det tror vi alle i tråden kan være (selv de som ligger hjemme nå, med ørlite granne skallbank med flir om munnen) enige om. Jeg tror nok også moddisene har tatt seg av det på ett lite internt møte :D

Nå skal det også være sagt at jeg mener at noen urettferdig har havnet i den kategorien over. Jeg nevner navn i fleng: Merete, Tone, Siri, Akela, Molly mf som virkelig tørr å stå for det de sier, svarer på en saklig og god måte (jajaja dere sklir litt ut av og til), holder seg alltid på rett side av loven (selv om balansetråden er tynn), finner frem dokumentasjon på hva de snakker om og kveler andre med fakta hihi, De har også evnen til å gi seg før det går over til persondissing og går sjeldent over til å gjøre narr av folk. Slik jeg ser det, innholder den innerste sirklen kunnskapsrike folk som kanskje noen er litt missunlige på? Andre har havnet der fullstendig ufortjent. Nå gidder ikke jeg å rose disse lenger. For de blir så ***** fine på det <_<

Sånn når det er sagt, så synes jeg de mest ufine her på sonen er en del av de pubertale ungene som på død og liv skal disse hverandre, selv om man er uenige. HER tror jeg vi snakker kul og ikkekul gjeng, men det aner jeg ikke noe om og legger meg heller ikke borti.

En siste oppfordring fra meg:

Bruk tipseknappen mer flittig, så kanskje vi slipper slike tråder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ellish, tråden ble ikke laget for at "folk" skulle tenke seg om, tråden ble laget fordi at NOEN folk skulle tenke seg om.. Men vi nevner ingen navn, selvsagt - for vi henger da virkelig ikke ut noen.. Såpass modne er de fleste her :D

Er spøken intern..? Den er jo hosta opp i all offentlighet i en tråd som nesten kvalifiserer til en egen episode i Xfiles, med konspirasjonsteorier om en egen "innerste sirkel" som "alle" har møtt på og veit om.. Bortsett fra de som liksom skal være med i denne sirkelen da..

At du ikke skjønner spøken, gjør den ikke nødvendigvis intern, vel? :D

Du er vel forøvrig kvalifisert til å være sekretær i denne sirkelen du, Ida? hehe :D

Tror kanskje du skal lese innlegget mitt en gang til jeg... Står så vidt jeg vet ingen plass at jeg IKKE skjønner spøken.... Det jeg vil ha frem er mitt syn på at dette er tåpelig, og i mine øyne unødvendig barnslig.. og helt unødvendig å fortsette på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tilliten. Det skal være en ære å referere fra møter som aldri finner sted, holde orden på avtaler som aldri blir inngått og sende ansettelsesbrev til alle som aldri har blitt ansatt!

Jeg var litt usikker på om jeg skulle gidde, men en liten oppklaring er kanskje på sin plass.

Jeg kan stå inne for at denne tøysevarianten av tråden er særdeles to the topic.

Dessuten ville det ikke ramle meg inn å dra andre inn i dette, hvis jeg ikke var sikre på at de kunne lese og se sammenhenger og ikke minst; selvfølgelig er dette mennesker jeg beundrer og respekterer, selvom vi (eller kanskje mest de :rolleyes: ) kan "krangle" så busta fyker i ulike tråder!

Hvis noen føler seg forbigått, kan jeg bare beklage igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tilliten. Det skal være en ære å referere fra møter som aldri finner sted, holde orden på avtaler som aldri blir inngått og sende ansettelsesbrev til alle som aldri har blitt ansatt!

Jeg var litt usikker på om jeg skulle gidde, men en liten oppklaring er kanskje på sin plass.

Jeg kan stå inne for at denne tøysevarianten av tråden er særdeles to the topic.

Dessuten ville det ikke ramle meg inn å dra andre inn i dette, hvis jeg ikke var sikre på at de kunne lese og se sammenhenger og ikke minst; selvfølgelig er dette mennesker jeg beundrer og respekterer, selvom vi (eller kanskje mest de :rolleyes: ) kan "krangle" så busta fyker i ulike tråder!

Hvis noen føler seg forbigått, kan jeg bare beklage igjen.

Jeg føler meg beæret med min stilling som "Follower" og gleder meg hensynsløst til å koke smakløs kaffe som ikke skal drikkes på de ikke-eksisterende styremøtene ! Jeg kan forsåvidt også diske opp med ikke-bakte kaker ! De smaker fortreffelig ! Bare spør alle mine venner som aldri har smakt mine hjemmebakte kaker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heyheeey, jeg har akkurat fått vite av vår o store møtereferatskriver Ida at jeg er sjef for den innerste ungdomssirkelen! Hvor kult er ikke det lizZm?? (vanskelig å skrive dette uten at det automatisk blir moderert)

Når det gjelder dette synes jeg det er merkelig at de man utpeker som "den innerste sirkel" av ondskapsfulle, utspekulerte, manipulerende mennesker som har moderatorene i sin hule hånd faktisk er de som ALLTID tar seg tid til å skrive lange, gode og fornuftige svar på de aller, aller fleste trådene. Rekk opp hånda de som har fått vettug hjelp av Belgerpia, 2ne, Akela eller Lotta? *rekker opp labben*. Problemet er kanskje at endel føler seg veldig truffet når visse mennesker kanskje skriver med en littegranne spydig/spiss penn, og at det faktisk er DERE som ikke klarer å skille person/sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Strekke labben høyt opp*

Er enig med mye av det som blir sagt her. Jeg må innrømme at jeg deler oppfattelsen av at det er mange tenåringer her, som jeg mener til stadighet skriker høyest. Men det er da slik jeg har oppfattet det.

(Synes forøvrig at det er herlig med det flotte ikke-eksisterende styret. Man trenger å le litt i blant :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å fremstå som den sure middelaldrende dama jeg vissnok skal være, så tror jeg at jeg trekker meg fra denne diskusjonen jeg.. Nå er den jo på god vei til å bevise at det ER noe i dette med en "innerste sirkel" som henger ut andre i felles flokk, liksom..

Men, bare for å ha presisert det.. Det er ikke EN person her på sonen jeg er enig med i diskusjoner, bare fordi det er DEN personen som sier det.. Jeg mener det jeg mener, og jeg står for det.. Og om noen sarte sjeler skulle synes at det er leit eller krasst eller whatever, så er det synd - jeg forandrer ikke mening av DEN grunn heller..

Så får dere kose dere videre med liksomboller og liksomkaffe på liksommøter i liksomklubben.. Jeg vil ikke være medlem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fint, slå alle oss unge medlemmer over en kam... :D Vi har jo allerede slått alle de som faktisk gir gode, informative, lange og godt besvarte svar over en kam..og moderatorene...og ledelsen...og de som kjenner hverandre...og de som har møtt hverandre...og de middelaldrene damen...de som har samme rase blir vell de neste...?

Vi har da alle svinn på skogen (eller noe i den duren..?) :D

Mens folk sitter her i synker lavere og lavere, mens svarene faktisk er gode, vil sikkert våre firbente venner sette pris på en tur i skauen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på hvor det ble av humoren på sonen jeg... :D Syns i utgangspungtet dette var på vei til å bli en litt sutrete tråd, som noen (Ida) greide å få snudd litt og så ironien i dette.. Jaja sånn kunne det gikk :D

Syns fortsatt dette var ganske så moro jeg da... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir bare helt sykt. Jeg er 17 år og føler meg mer moden en mange av dere akkurat nå.. Ville bare utrykke min mening vis det var greit (?) Tror denne tråden ble laget for at folk kanskje skulle tenke seg litt mer om før de svarer på innlegg.. Noen er mer hårsåre en andre, slik er det!

kos dere videre i natten :D

Herregud altså! Dette blir helt syk?! Hva mener du med det? Du må da skjønne at det er lov til å ha humor og ironi på Sonen? Eller er det en regel som sier det motsatte? Greit nok at du føler deg mer modnere, whatever. Er trossalt Ida som gjør det moro med Sonen da. Litt humor og ironi MÅ man tåle når man er inne på et forum. Hadde nok blitt litt kjedelig uten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud altså! Dette blir helt syk?! Hva mener du med det? Du må da skjønne at det er lov til å ha humor og ironi på Sonen? Eller er det en regel som sier det motsatte? Greit nok at du føler deg mer modnere, whatever. Er trossalt Ida som gjør det moro med Sonen da. Litt humor og ironi MÅ man tåle når man er inne på et forum. Hadde nok blitt litt kjedelig uten!

Har et forslag til deg Sonja Alexandra og hundene, Du kan jo lage et emne da med humor og ironi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som vanlig så klarer dere ikke å holde dere til temaet. Ialfall ikke de fleste av dere. Enig med Ricco lag et emne med humor og ironi da og "ha det gøy" der. Syntes dere ikke det er litt trist engang at folk kvier seg for å skrive innlegg her på dyresonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som vanlig så klarer dere ikke å holde dere til temaet. Ialfall ikke de fleste av dere. Enig med Ricco lag et emne med humor og ironi da og "ha det gøy" der. Syntes dere ikke det er litt trist engang at folk kvier seg for å skrive innlegg her på dyresonen?

Kvier seg for å skrive innlegg på Sonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...