Gå til innhold
Hundesonen.no

Super kur mot forkjølelse


Muffins

Recommended Posts

Forkjølelse og influensa herjer jo hele landet nå, hvertfall her jeg bor, ALLE er sjuke! :shocked: Nå har jeg begynt å få litt vondt i halsen selv, dette er nesten litt krise. Skal bort i vinterferien og snart til Thailand! Noen som har en super kur mot forkjølelse og sår hals? En god drikk eller andre ting? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

C.vit sjokk (jeg tok ca tre/fire ganger anbefalt dagsdose) og solhatt hjelper masse. Hvis du klarer å komme deg til butikken kan du kjøpe forsne blåbær/skogsbær og biola, og lage en smoothie. Proppfull av antioksidanter og vitaminer. Bruk skjerf, også inne, tykke ullsokker og gjerne ullgenser også. Prøv å spis sunn mat, gjerne wok med borkolli, gulrot osv- grønnsaker med sterk, klar farge (grønnsaker med dipp er og en mulighet). Finn frem en god bok, og putt deg selv laangt under dyna.

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
Kan Jang er genialt! :D :D

Hva er kan Jang? Sånn utover noe man får kjøpt på helsekost mot forkjølelse? Hva inneholder det som skal hjelpe og hvordan tar man det? Frykter noe er på gang her, men vil ikke, vil ikke, vil ikke bli syk. Og har den tro at så lenge jeg ikke vil så blir jeg ikke syk. Ja, er lov å late som man er naiv :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...