Gå til innhold
Hundesonen.no

Varmedekken til Dachs


Ida:)

Recommended Posts

Den størrelsen som står på dachs er 46 cm. Men er det fra nakken til halerota? For min dverg er 38 cm.. Da blir kankje den for stor?? Men skal gå å prøve den i en butikk jeg. Takk for tipset, og raskt svar :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo sy selv: http://www.hundedekken.tk :)

Nå er jeg igang å sy.. Hehe.. Men får se hvor bra sluttresultatet blir da :icon_confused: ... Så kanskje jeg må se litt nermede på de dekkene du sendte M.J.

Vet du hvor mye OBTRACK™ Skrylle kosta sånn ca M.J?? Fant ikke det jeg.. Men det så veldig fint ut. Tror jeg så på det på hundelivsmessa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sydd to dekken til Mira.. Så jeg er litt stolt :baby: Det andre jeg lagde ble finere, men jeg har bare bilde av det første.. Takk for opskriften, otror nok det blir flere dekken.. Dette var gøy det :baby::baby:

i86846942_63795_7.jpgg

i145153577_65901_7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sydd to dekken til Mira.. Så jeg er litt stolt :baby: Det andre jeg lagde ble finere, men jeg har bare bilde av det første.. Takk for opskriften, otror nok det blir flere dekken.. Dette var gøy det :baby::baby:

Så flott, Ida! Kan jeg legge inn et bilde på hundedekken.tk? (MÅ ikke hvis du ikke vil, da... :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så utrolig flott det var ida:) Jeg prøvde engang, men jeg er ikke så flink til å sy. Hva slags stoff har du brukt? Handkle? (ser ikke så godt på bildet).

Men var hvertfall superflott. :baby:

Takk takk.. Det er bare å begynne! Har ikke så stor tolmodlighet når det gjelder sying jeg heller. Men jeg ble vist litt hekta.. Hehe

Jeg brukte et ullstoff som var tova på en måte, så man slipper å sy rundt kantene. Det var litt dyrt, men jeg har jo ikke akkurart så stor hund da, men mye billigere en å kjøpe. Du kan jo bruke et flis teppe eller no. Det er billig og det varmer jo litt..

Det andre jeg lagde, hadde jeg det ullstoffet mot huden og et twid stoff over.. Så det ble litt finere. Nå er planen å lage et regn dekken.. Så nå har jeg blitt fast kunde hos den sybutikken.. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...