Scarlet Skrevet 14. Februar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Februar 2007 Gratulerer Gunn! Håper mor og barn har det bra! Om vel en mnd er det kanskje min tur... Tusen takk Sølvi. Mor og barn har det strålende . Blir skikkelig spennende å følge med når det kommer noen vakre små hos deg også
Jeampi Skrevet 14. Februar 2007 Rapporter Skrevet 14. Februar 2007 Gud så herlig farge det er på hannen! Skikkelig smekker blue merle farge!!
¤renate¤ Skrevet 14. Februar 2007 Rapporter Skrevet 14. Februar 2007 For noen nydelige små.. Og den merle gutten da
janne&kenny Skrevet 15. Februar 2007 Rapporter Skrevet 15. Februar 2007 :icon_fun: gratulerer! så søte de var!
Scarlet Skrevet 15. Februar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Februar 2007 Seeeee, de matcher teppet! Hadde du ventet noe annet?
jaktlykke Skrevet 15. Februar 2007 Rapporter Skrevet 15. Februar 2007 Gratulerer så mye fra meg også! Det var noen alldeles nydelige små nurk
Artemis Skrevet 15. Februar 2007 Rapporter Skrevet 15. Februar 2007 Ååååh! Så nydelige! Likte jo da spesielt godt den blå hannen, er så glad i blue merle Lykke til videre, og legg ut masse bilder!
Guest Just me!! Skrevet 15. Februar 2007 Rapporter Skrevet 15. Februar 2007 Så utrolig herlige Grattis!
Scarlet Skrevet 15. Februar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Februar 2007 Så kjekt at dere liker dem. Begynner å få litt sansen for den blå jeg også, han er ganske tøff type . Favoritten min pr idag er Tric tispa med helt bliss Bilder kommer jeg til å legge ut så mange av etterhvert at dere kommer sikkert til å gå lei hihihi
Marianne&Bianca Skrevet 15. Februar 2007 Rapporter Skrevet 15. Februar 2007 Man blir vel aldri lei av valper!?? *Helt Valpesyyk*
Tonje Skrevet 15. Februar 2007 Rapporter Skrevet 15. Februar 2007 *sukk*! JA,du må legge ut masse bilder! Jeg går ihvertfall ikke lei
Guest Vicky Skrevet 15. Februar 2007 Rapporter Skrevet 15. Februar 2007 Gratulerer så mye! Herlige nurk.
Carina Skrevet 15. Februar 2007 Rapporter Skrevet 15. Februar 2007 Så søte de er! Gleder meg til å se alle bildene du nå har lovet oss.
Yodel Skrevet 15. Februar 2007 Rapporter Skrevet 15. Februar 2007 hellandussen!! Gratulerer med 3 herlige små!! Jeg likte tric jentene, jeg da Hadde vært skrekkelig gøy å møte dem i en utstillingsring om noen mnd?? *Keep the pictures coming*
Scarlet Skrevet 15. Februar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Februar 2007 hellandussen! Gratulerer med 3 herlige små! Jeg likte tric jentene, jeg da Hadde vært skrekkelig gøy å møte dem i en utstillingsring om noen mnd?? *Keep the pictures coming* Den ene skal iallefall stilles, og jeg går ut fra at den andre også kommer til å bli vist. Hun som skal ha den jeg ikke selv beholder, skal bruke henne i LP og AG ringen. Hun har fra før en AG champ , så jeg liker godt tanken på at hun skal kjøpe henne
Sara Skrevet 16. Februar 2007 Rapporter Skrevet 16. Februar 2007 Grattis med valper da:) Virkelig morro med små barn i heimen. Lenge til jeg skal ha valper igjenn, men gleder meg kjempe masse til mitt neste kull. Jeg koser meg sånn med de. Lykke til med småttisene og høres ut som du har funnet gode hjem til de også. Klem Kristin
Caroline Skrevet 16. Februar 2007 Rapporter Skrevet 16. Februar 2007 Grattis med småttisene Gunn! Herlige avtegn på tricjentene da Men det er typisk at den blå ble gutt, hehe..
Tonje Skrevet 16. Februar 2007 Rapporter Skrevet 16. Februar 2007 Jeg synes den lille blå passer best som gutt jeg!
Scarlet Skrevet 16. Februar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Februar 2007 Grattis med småttisene Gunn! Herlige avtegn på tricjentene da Men det er typisk at den blå ble gutt, hehe.. Hei der er enig med Tonje at den blå passer best som gutt hihihihi, for meg var det helt perfekt at det ble to tric jenter. Kjekt du likte tegningene . Til Sara Jeg tror iallefall jeg har funnet bra hjem til dem, men helt sikker på salg er jeg ikke før jeg treffer valpekjøperne face to face Så har jeg jo tatt bilder igjen, med en helt nøytral bakgrunn
Wheaten terrier Skrevet 16. Februar 2007 Rapporter Skrevet 16. Februar 2007 Nommin, så nyydelige! Blir helt valpesjuk her jeg sitter... Gratulerer så masse! Gleder meg til å se flere bilder etterhvert som de vokser. Utrolig nydelige.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar