Gå til innhold
Hundesonen.no

Nettbutikker


Toller

Recommended Posts

Jeg skulle gjerne kjøpt et vinterdekken og en seng til min lille Toller frøken..

Så da lurer jeg på om noen har tips på hvor man kan finne billige, fine og praktiske ting? :innocent:

Jeg har hvert på hooks (man får også kjøpt fra nettbutikk), og de dekkenene de har der syns jeg virker veldig fine og er ikke så veldig dyre heller (kanskje litt spes. farger, men jeg liker det :) )

Senger vet jeg ikke. bare sett både billige, fine og praktiske dekken OG senger i sverige. Nordbysenteret (ved svinesund). SÅ om du skal dit i den nærmeste fremtid anbefaler jeg å titte litt i heste-/hundebutikken der :P

Siden til hooks er: www.hooks.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger egentlig hjelp til en ting til...

Hvordan dekken? :S

Dette er første gang jeg kjøper dekken til en HUND, så har lite peiling på hva som er lurt og ikke.

Jeg tenker jeg skal ha et varmt dekken. Da Phoebe var med meg i stallen i går skalv hun fordi hun frøs sånn ;) Og når vi skal til Trondheim er det ENDA kaldere!

ALtså...

- varmt

- passe til Phoebes spesielle farge

- være praktisk

Kan noen komme med noen forslag til spesifikke dekken? :hmm: (gjerne som kan komme raskt ved bestilling)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.linaspudlar.com/

http://www.hundekler.no/shop.asp?p=1874083...mgActive=bilde1

http://www.netthest.no/

http://www.pimpmydog.no/

http://hundeutstyr.no/butikken/product_inf...s_id/410?osCsid

Det er de nettbutikkene som jeg kommer på i farten, om det er billig eller hva de har er jeg ikke helt sikker på

Du får ha lykketil;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utålmodigheten min tok overtaket, så jeg gikk til dyrebutikken på Oslo City i dag.

Fant et dekken som jeg er veldig fornøyd med så langt (Fòr inni, og plast utenpå):

Noen som har noe n dårlige erfaringer med denne typen?

dekken021.jpg

dekken009.jpg

dekken017.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du fortelle hvordan dritt det er? ;)

Ja kan jeg godt ;)

Det var kjempe dårlig "gjord" eller feste rundt magen, det var veldig tynt knitre stoff og det var så lett at det fyker frem og tilbake på hunden heletiden :hmm:

609,-

Koster det veldig mye mer som stort? ;)

Tror jeg ville ventet og kjøpt på nettet kan få to dekken til den prisen på nettet..da har du noe å bytte på når det regner og dekkenet blir fuktig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kan jeg godt :hmm:

Det var kjempe dårlig "gjord" eller feste rundt magen, det var veldig tynt knitre stoff og det var så lett at det fyker frem og tilbake på hunden heletiden ;)

Tror jeg ville ventet og kjøpt på nettet kan få to dekken til den prisen på nettet..da har du noe å bytte på når det regner og dekkenet blir fuktig. ;)

Oki, ja skjønner ;) Har ikke sett det i butikken, for jeg bestiller ikke over nett når butikken er i nærheten.

Men det jeg har tittet på i butikken til hööks syns jeg virket fint. (skal ha det kun om neste hund blir tispe) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut som om det var kennel dekken du hadde kjøpt.

Mamma selger disse via jobben, så vi får litt rabatt. Har dem på begge jakthundene og er kjempefonøyd. Sitter godt, tørker raskt og slitesterkt (iallefall de vi har hatt). Personlig er det ikke så mange kennel artikler jeg liker, men disse dekkene er jeg kjempe fornøyd med.

Og generelt til lengde så er egentlig det viktigste at bakparten og nyrepartiet er dekket, da det er her de mest "utsatt" områdene er. Men med nytt dekken blir det sikkert bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Du har sikkert funnet en dekken og en seng du er fornøyd med nå, men du bare MÅ gå inn på Pet Shop Girls

Tror ikke du kan bestille det over nettet, og det er sikkert litt dyrt. Men HÆLLANDUSSEN så masse nydelig det er der! :P Det meste er til små hunder, men det finnes også masse fint til litt større hunder også. Har lyst på ALT i den butikken der altså! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!
Du har sikkert funnet en dekken og en seng du er fornøyd med nå, men du bare MÅ gå inn på Pet Shop Girls

Tror ikke du kan bestille det over nettet, og det er sikkert litt dyrt. Men HÆLLANDUSSEN så masse nydelig det er der! ;) Det meste er til små hunder, men det finnes også masse fint til litt større hunder også. Har lyst på ALT i den butikken der altså! :P

Bah, har du vært inni butikken? Archie tisset og dreit der inne når vi var der :P

Farmor og pappa er nære venner av de som eier greia, kanskje vi kan få rabatt på noe? :P

But, Pet Shop Girls er vel litt mer stæsj-butikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Odin var også dement mot slutten, og det var tøft. Han hadde ikke samme uroen, han var bare forvirret, og ville være inntil oss hele tiden (nok en kombinasjon av døvhet/blindhet også). Vi fikk Eldepryl hos Renate Nydal, det hjalp litt en stund på uroen, men ikke store forandringer. Kan være verdt forsøket.
    • Du kan ta pulsen ved å kjenne på blodåren som går ned på innsiden av låret.
    • Frøkna her begynner å bli dement, og det er utrolig vanskelig å forholde seg til. Så snart det er "dødtid" hjemme begynner hun enten å vandre frem og tilbake, eller å gå i ring. Hvis jeg avbryter henne og tar henne med ut på tur eller trening "våkner" hun og er seg selv igjen, men hun må altså ha mental input hele tiden for å ikke gå inn i disse tvangshandlingene. Jeg antar at det i stor grad skyldes kjedsomhet og uro, men ettersom hun har en ødelagt skulder er det ikke mulig å gå lange turer med henne heller. Lite fysisk aktivitet bidrar helt sikkert til problemet. Hun går på Karsivan, men synes ikke det hjelper så veldig. Det er ikke noe særlig til livskvalitet sånn som hun har det nå, men jeg kan jo ikke underholde henne konstant. Er det noen som har hatt dement hund som har noen tips til hva jeg kan gjøre for henne? Andre typer medisiner som hjelper?
    • Jeg vet ikke hvordan det skilles mellom de ulike dachsrasene, men avlsrådet i raseklubben vil kunne hjelpe deg med dette. Jeg ser ingen grunn til at det skulle bli komplikasjoner hvis begge er friske, men det er mange andre hensyn å ta før man velger å avle, så ta kontakt med avlsrådet og be om hjelp der.
    • Hei, Av ren nyskjerrighet kan man blande en tispe kanindachs med en hann dvergdachs dersom begge er friske og har ingen skjulte sykdommer?    Vil det oppstå komplikasjoner eller hvordan er det? Si hun blir max 5 kg og han blir max 7,5 kg
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...