Gå til innhold
Hundesonen.no

sikkerhetssele til hund


Recommended Posts

Ja jeg har jo hvert så dum i lang lang tid (og hatt hunden løs i bil), så nå skal jeg kjøpe meg sikkerhetssele. MEN så lurte jeg litt på: man får jo kjøpt sikkerhetssele med "bånd"(den som festet i den sikkerhetdingsen) og sele. Også får man kjøpt sånt "bånd" løst(heter sikkerhetsbelte på hooks). Åssen bør selen være om man kjøper de hver for seg?

F.eks på hööks har jeg sett at de selger løse "bånd" (ja den som har sånn sikkerhetssele stoff, som puttes i den dingsen). *veldig flink til å forklare* :innocent:

Kan f.eks denne brukes, også kjøper jeg den som går mellom selen på hunden og nedi den dingsen løst?

kombisele.jpeg

Dere finner sikkerhetsbelte(som jeg mener) på www.hooks.no under hund, og annet :)

EDIT: ja håper dere skjønner hva jeg mener, for vet jeg er veldig utydelig her, og det blir litt teit. Men klarer ikke forklare det bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har jo hvert så dum i lang lang tid (og hatt hunden løs i bil), så nå skal jeg kjøpe meg sikkerhetssele. MEN så lurte jeg litt på: man får jo kjøpt sikkerhetssele med "bånd"(den som festet i den sikkerhetdingsen) og sele. Også får man kjøpt sånt "bånd" løst(heter sikkerhetsbelte på hooks). Åssen bør selen være om man kjøper de hver for seg?

F.eks på hööks har jeg sett at de selger løse "bånd" (ja den som har sånn sikkerhetssele stoff, som puttes i den dingsen). *veldig flink til å forklare* :hmm:

Kan f.eks denne brukes, også kjøper jeg den som går mellom selen på hunden og nedi den dingsen løst?

kombisele.jpeg

Dere finner sikkerhetsbelte(som jeg mener) på www.hooks.no under hund, og annet ;)

EDIT: ja håper dere skjønner hva jeg mener, for vet jeg er veldig utydelig her, og det blir litt teit. Men klarer ikke forklare det bedre.

Den ene jeg har til Mira ser sånn ut; http://glefs.net/Bilsele.jpg

Vet ikke om det var så lett å se noe ut ifra det bildet da. Men den svarte delen går nedover foran brystet. Også går det en over "halsen" og en under magen også møtes de på toppen. Ok, det var maks rotete forklart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene jeg har til Mira ser sånn ut; http://glefs.net/Bilsele.jpg

Vet ikke om det var så lett å se noe ut ifra det bildet da. Men den svarte delen går nedover foran brystet. Også går det en over "halsen" og en under magen også møtes de på toppen. Ok, det var maks rotete forklart :hmm:

Men tror du den selen jeg har lagt ut bilde av kan fungere? Den sitter ganske bra, og er polstret noe. For om jeg kan bruke den så kjøper jeg bare et sånt sikkerhetsbelte på hööks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tror du den selen jeg har lagt ut bilde av kan fungere? Den sitter ganske bra, og er polstret noe. For om jeg kan bruke den så kjøper jeg bare et sånt sikkerhetsbelte på hööks.

Jeg vil tro det, ser ut som den har samme prinsippet som min hvertfall :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro det, ser ut som den har samme prinsippet som min hvertfall :hmm:

Kan satse på det. ;) den vil ikke kvele han eller noe, og den har jo som du sier noe av det samme prinsippet som de sikkerhetsselene. (tittet litt på dem i butikker). Men jeg får hvertfall kjøpe det beltet, også bruke det foreløpig (ut å handle på onsdag, for nå er jeg shoppingsyk). Men tror det skal gå greit ;)

Flere med innspill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...