reknes Skrevet 10. Februar 2007 Rapporter Skrevet 10. Februar 2007 Hei! Har forsoekt aa legg til bilder i album, men faar bare feilmelding tilbake. Bildene er JPEG format, og skulle vaere innenfor den stoerellsen som er akseptert. Hva kan dette skyldes?
reknes Skrevet 12. Februar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Februar 2007 Hei! Meldingen er opplastningen mislykkes, kontakt forum ledelsen
reknes Skrevet 15. Februar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Februar 2007 Fremdelse samme problemet, feilmeldingen er opplastningen av bildet mislyktes, ta kontakt med forum ledelsen, noe jeg forsoeker, men ... noen som kan hjelpe??
Espen Skrevet 15. Februar 2007 Rapporter Skrevet 15. Februar 2007 Hei, funker det og laste opp ting i tråder ol for deg? Er det andre som har problemer med galleriet ?
Wanderlust Skrevet 15. Februar 2007 Rapporter Skrevet 15. Februar 2007 Hei, funker det og laste opp ting i tråder ol for deg? Er det andre som har problemer med galleriet ? jeg prøvde å lage galleri for en stund siden, og ser nå at jeg fikk til å lage, men ikke laste opp bildet. (trodde jeg ikke fikk til noe av det). Men prøvde å laste opp et bilde nå, men fikk denne feilmeldingen Feilmeldingen var: Opplastingen av bildet mislyktes, ta kontakt med forum-ledelsen Jeg kan evt prøve å laste opp når jeg kommer hjem, der har jeg den nyeste IE. Men vet ikke om det kan ha noe med det å gjøre jeg?!
Espen Skrevet 15. Februar 2007 Rapporter Skrevet 15. Februar 2007 Nei, det har nok ikke noe med det og gjøre. Skal se på problemmet;)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar