Tinacav Skrevet 9. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2007 Er det noen som skal hit, eller har vært der? Spørs når dere ser denne tråden Jeg skal ihvertfall dit i morgen, og skal stille 3 valper og 3 voksene også skal søstra mi stille Jacken sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 10. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2007 Var der i dag og stilte jeg=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinacav Skrevet 10. Februar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2007 Åssen gikk det? Vi fikk Bir- og Bim Valp og 2BIG valp Hanncertet og Bir og Bim voksen. Tispecertet ble ikke delt ut. Dommer vra Espen Engh... Stilte cavalier, for dere som ikke vet det, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 11. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2007 wheatenhannen min gikk det dritt med, 1kvalk. 1konkk. CC-tispa jeg stiller rakk jeg ikke å stille i tispeklassen men hun ble BIR og jeg stilte henne i gruppa og vi ble BIG4 hmm, da tror jeg at jeg så deg, hvis det var deg som stod og pratet med Espen eng på slutten med en tricolor cavalier på armen og et cert i hånda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinacav Skrevet 19. Februar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2007 wheatenhannen min gikk det dritt med, 1kvalk. 1konkk. CC-tispa jeg stiller rakk jeg ikke å stille i tispeklassen men hun ble BIR og jeg stilte henne i gruppa og vi ble BIG4 hmm, da tror jeg at jeg så deg, hvis det var deg som stod og pratet med Espen eng på slutten med en tricolor cavalier på armen og et cert i hånda? Ja, det var meg det vettu. Han var skikkelig pratsom. Har møtt han før og da gadd han nesten ikke å se på hundene våre engang. Men GRATULERER med flotte resultater!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar