MarieR Skrevet 9. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2007 Norsk Belgisk Fårehundklubb, avd. Trøndelag inviterer til lydighetsstevne – alle klasser. Søndag 6. mai 2007 v/Skjetlein landbruksskole, Leinstrand. Dommer: Jon G. Olsen Påmelding til: NBFK, avd. Trøndelag, v/Wenche Aas Myhren, Vangsmo,7540 Klæbu, eller e´mail [email protected] Påmeldingsavgift kr 310,- Betales til konto 0530.15.75000, og sendes til ovennevnte adresse. Påmeldings –og betalingsfrist 10. april 2007 Det beregnes 50% tillegg ved for sen betaling Det tas forbehold om dommerendring. Kontaktperson: Wenche Aas Myhren, tlf. 92 63 90 5 -------------------------------------------------------------------- Noen som kommer? Jeg er hvertfall der som tilskuer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 9. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2007 Kanskje vi også kommer, eller kanskje vi deltar? Nei det tror jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 9. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2007 Jeg kommer og ser på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 10. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2007 Hvis noen er flinke til å overtale meg så kan det hende at jeg konkurrerer, hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 10. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2007 Vi kommer sikkert å ser på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 10. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2007 Hvis noen er flinke til å overtale meg så kan det hende at jeg konkurrerer, hihi. Jeg er ikke så flink til å overtale, men jeg synes alikevel at du skal prøve deg Litt konkurransetrening er sunt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 10. Februar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2007 Pøh, jeg har så godt som meldt deg på! Fine omgivelser å debutere i hvertfall, MYE mindre hunder og stress enn på NKK trondheim, men nå takkler jo Tinka slikt bra da Så JA, du skal konkurere her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 10. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2007 Hadde vært morsomt å dratt for å se. Fin miljøtrening for lille Decoy hadde det vært også. Så det er godt mulig vi tar turen dit . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 11. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2007 Hadde vært morsomt å dratt for å se. Fin miljøtrening for lille Decoy hadde det vært også. Så det er godt mulig vi tar turen dit . Det håper jeg virkelig dere gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 11. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2007 Kanskje vi skal ta oss en tur å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flash Skrevet 19. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2007 Hmmm, høres ut som et fint stevne å debutere på... Ser ikke bort fra at vi stiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 20. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2007 Oi, når så mange "kjente" skal dit tørr ikke jeg starte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 20. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2007 Oi, når så mange "kjente" skal dit tørr ikke jeg starte. Jooda, når både Flash og jeg tør, så tør du også! Vi kommer til å ryke på tannvisninga, så .. hehhe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 20. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2007 Oi, når så mange "kjente" skal dit tørr ikke jeg starte. Hahaha, da er vi to! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 20. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2007 Joda dere tør å starte, dere er så flinke så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 20. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2007 Vi kan melde oss på alle sammen, så blir vi så mange at vi får en egen fellesdekk! Selv om det er bedre at Tinka ligger ved siden av ukjente hunder, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 20. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2007 Vi kan melde oss på alle sammen, så blir vi så mange at vi får en egen fellesdekk! Selv om det er bedre at Tinka ligger ved siden av ukjente hunder, hehe. Haha, fellesdekk med Tinka? Slik at Milo skal jumpe opp og hive seg på Tinka mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 20. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2007 Haha, fellesdekk med Tinka? Slik at Milo skal jumpe opp og hive seg på Tinka mener du? Eller kanskje motsatt....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 20. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2007 Oscar ligger ikke på fellesdekk med tisper i nærheten... Vi trener på det da, håper den sitter snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 20. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2007 Eller kanskje motsatt....? Hahahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar