HHC Skrevet 9. Februar 2007 Rapporter Skrevet 9. Februar 2007 Noen her som har tenkt seg på Uddevalla utstillingen 31mars/1april ?
HHC Skrevet 9. Februar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Februar 2007 Du får nok ikke lov Sorry, tenkte ikke på å si at det var Svenska Spaniel og Retrieverklubben.. Beklager
C.J Skrevet 9. Februar 2007 Rapporter Skrevet 9. Februar 2007 Du får nok ikke lov Sorry, tenkte ikke på å si at det var Svenska Spaniel og Retrieverklubben.. Beklager Men jeg får lov! Link, link!
HHC Skrevet 9. Februar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Februar 2007 Men jeg får lov! Link, link! Aw, morsomt om du reiser så langt! SSRK sin nettside er her! NB!; Sista anmälnings- och betalningsdag: Måndag den 26 februari OBS! ; * En anmälan per hund och dag, då det är två separata utställningar. * Såväl anmälan som bet. skall vara klubben tillhanda sista anm.dag. För sent inkommen anmälan returneras. * Inga anmälningar mottages per e-post
HHC Skrevet 21. Februar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Februar 2007 Må bare oppdatere litt her, noen som bestemte seg for å dra? Påmeldings og betalingsfrist på mandag, må sendes pr post
HHC Skrevet 30. Mars 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mars 2007 Vel siden ingen andre ville får jeg kose meg alene i helgen da
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar