tm100021 Skrevet 7. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2007 Som flere vet så er Serchaj nå avlivd, er det noen her som kan kjøpskontrakter? Hadde trengt litt hjelp, send gjerne PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terrier Skrevet 7. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2007 Hei, hvis du ikke enda har fått svar på det du lurer på, kan du sende meg en PM så skal jeg hjelpe deg så godt jeg kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 7. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2007 Stiller meg også til disposisjon om du ikke alt har fått hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
akela Skrevet 7. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2007 Trist å høre, men hva skjedde? Noe som har med en kontrakt å gjøre, tydeligvis? Si fra hvis det er noe du trenger hjelp eller tips om, her eller på PM, har tidvis vært borti dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneC Skrevet 9. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2007 Oj.. Hva har skjedd? Ble han syk? Han var jo ikke så gamle gutten ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar