Gå til innhold
Hundesonen.no

Gjett hva!

Karris

Recommended Posts

Skrevet

I september skal jeg på utstillingskurs! :) Gleder meg veldig, og etter det skal jeg på utstillingstrening! Så, etter mye om og men og en lang tid hvor jeg bare har gått å tenkt på dette med utstilling, skal jeg nå gjøre noe med det! Er ikke det kult? Så dere får nyte tida på utstillinger nå, for snart inntar jeg hundenorge... :P

Skrevet

Å så gøy da! :)

Er midt inne i et handler kurs selv nå og det er sååååå lærerikt! Gleder meg som en unge til neste trening! Det er kjempegøy! :mrgreen:

Lykke til på kurs! Så Håper vi at vi ser dere på utst en gang da! :P

Skrevet

Hihi, blir så gøy :) , litt skummelt og da, tenk hvis de mener at Yrja ikke egner seg og sånn :P Det hadde ikke vært fullt så gøy da, men håper ikke det bli sånn. Tror Yrja skal få mosjonert seg litt før det er klart for utstilling da(hadde ikke vært å forakte for meg heller 8) ), blitt litt lite aktivitet i det siste... Men det skal vi fikse!

Skrevet

På utstillingskurs/trening har kke hundens eksteriør NOENTING å si :P Der lærer man å handle og man lærer opp hunden :P

Og utstilling er kjempemorro uansett om hunden ikke egner seg :P Pito er ikke noen topp utstillingshund men FY så gøy vi har det forde om :P

Møter maaaange nye mennesker som er AKKURAT like interesert i hund som e selv (om mulig enda mer :) ) og man lærer så utrolig masse!

Kjempemorro!

Skrevet
Utstilling er så gøy! Digger det! Bare så synd at jeg ikke kan stille ut bikkja mi for tiden.....  :P

Hvorfor kan du ikke det? :?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...