Gå til innhold
Hundesonen.no

Gjett hva!


Karris

Recommended Posts

I september skal jeg på utstillingskurs! :) Gleder meg veldig, og etter det skal jeg på utstillingstrening! Så, etter mye om og men og en lang tid hvor jeg bare har gått å tenkt på dette med utstilling, skal jeg nå gjøre noe med det! Er ikke det kult? Så dere får nyte tida på utstillinger nå, for snart inntar jeg hundenorge... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så gøy da! :)

Er midt inne i et handler kurs selv nå og det er sååååå lærerikt! Gleder meg som en unge til neste trening! Det er kjempegøy! :mrgreen:

Lykke til på kurs! Så Håper vi at vi ser dere på utst en gang da! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, blir så gøy :) , litt skummelt og da, tenk hvis de mener at Yrja ikke egner seg og sånn :P Det hadde ikke vært fullt så gøy da, men håper ikke det bli sånn. Tror Yrja skal få mosjonert seg litt før det er klart for utstilling da(hadde ikke vært å forakte for meg heller 8) ), blitt litt lite aktivitet i det siste... Men det skal vi fikse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På utstillingskurs/trening har kke hundens eksteriør NOENTING å si :P Der lærer man å handle og man lærer opp hunden :P

Og utstilling er kjempemorro uansett om hunden ikke egner seg :P Pito er ikke noen topp utstillingshund men FY så gøy vi har det forde om :P

Møter maaaange nye mennesker som er AKKURAT like interesert i hund som e selv (om mulig enda mer :) ) og man lærer så utrolig masse!

Kjempemorro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...