Carina Skrevet 3. Februar 2007 Rapporter Skrevet 3. Februar 2007 Noen som har lyst til å låne meg bilder av Groenendael i action? De vil bli lagt ut på min hjemmeside med link og navn på fotograf.
Guest Belgerpia Skrevet 3. Februar 2007 Rapporter Skrevet 3. Februar 2007 Hva slags bilder? Hva slags action shots?
tuppetroll Skrevet 3. Februar 2007 Rapporter Skrevet 3. Februar 2007 Jeg har noen agbilder av Loke på siden min, bare å låne hvis du vil... Det ligger noen i albumene fra Arendalstevnet også, mener jeg
Mud Skrevet 3. Februar 2007 Rapporter Skrevet 3. Februar 2007 Noen som har lyst til å låne meg bilder av Groenendael i action? De vil bli lagt ut på min hjemmeside med link og navn på fotograf. Har flere av Loke på hjemmesiden min.. Har også bilder av felstøk der, men de er ikke så gode som de Merete, Fanny, Hilde og Helene har tatt Hilde har også mange av Lokeliten på hjemmesiden sin http://home.no.net/hildelk/ som jeg tipper du får bruke hvis du spør pent
Carina Skrevet 3. Februar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Februar 2007 Hva slags bilder? Hva slags action shots? Uansett hva omtrent, skrullete belgere eller i søk, løping, ipo. Gronnis i farta liksom. Har flere av Loke på hjemmesiden min.. Har også bilder av felstøk der, men de er ikke så gode som de Merete, Fanny, Hilde og Helene har tatt Hilde har også mange av Lokeliten på hjemmesiden sin http://home.no.net/hildelk/ som jeg tipper du får bruke hvis du spør pent De er jo knalltøffe de bildene Fanny har tatt av Loke i action.. kanskje må spørre henne peeent om å låne de.. hvis det er greit for deg da? *Dobbelpost, mod Nina*
Mud Skrevet 3. Februar 2007 Rapporter Skrevet 3. Februar 2007 Helt greit for meg;) Ta hva du vil du..
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar