Toller Skrevet 29. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2007 Håper noen kan se på siden! Ris og ros taes imot med åpne armer! SIDEN EDIT: Jeg har ikke mulighet til å bruke noe annet enn piczo, så ta gjerne det med i betraktningen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 31. Januar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2007 Okeeeeeey... Her er det noe VELDIG galt!!! Piczo (stygge stygge piczo ) har henta tilbake den gamle layouten min! Nå helt plutselig... Så alt det nye jeg har lagd er borte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 31. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2007 jeg så den nye layouten din tror jeg, med den andre hunden din på forsiden å? syns siden er veldig fin egentlig, veldig bra piczo side syns jeg. men skulle ønske du oppdaterte litt oftere med eks. bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 31. Januar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2007 Enig der Tine Men har faktisk blitt flinkere! Derfor puttet jeg oppdatert på forsiden.. men det har som sagt forsvunnet Får vente litt å se hva soms kjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 31. Januar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2007 Se der! Da var den oppe igjen www.tollerdiva.moo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 1. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2007 hehe, ja... Men ihvertfall så syns jeg at siden din er fin, en av de beste piczo sidene som sagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 1. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2007 siden er fin den, men nå i det siste har det blitt så mye større reklame banner. og de legger seg på en måte over noe av siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 1. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2007 siden er fin den, men nå i det siste har det blitt så mye større reklame banner. og de legger seg på en måte over noe av siden Ja, det har det.. av og til et det stooort reklame banner der så man ikke får sett linkene øverst.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 1. Februar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2007 Jeg veeeeeeet!! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! GAD! Stygge Piczo *hmf* <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 1. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2007 Jeg veeeeeeet! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! GAD! Stygge Piczo *hmf* <_< Kan du ikke bare lage menyen, oppdateringboksen og bildene litt lenger ned da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 1. Februar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2007 Joo.. kan jo det. Men da vil det se veldig rart ut. Og den reklamen skal egentlig ikke være der.. Hmm.. kanskje jeg blir nødt til å fikse på løsningen min.. Jeg hater Piczo <_< Nå som jeg endelig var nogenlunde fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 1. Februar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2007 Bedre nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 1. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2007 Hmm, jeg ville tatt alt litt lenger ned, men det velger du selføgelig selv Vil du ha vekk understrekene? Her er ihvertfall html koden: <HEAD> <STYLE TYPE="text/css"> <!-- A:link{ text-decoration: none; color:#ffffff } A:visited{ text-decoration: none; color="#ff0000" } A:hover{ text-decoration: none; color="#ff0000" } --> </STYLE> </HEAD> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 2. Februar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2007 Da har jeg prøvd en ny løsning. Fordi reklamen skal jo egentlig holde seg på den øverste rekka, men hopper av og til ned. Nå har jeg prøvd å sikre at den i allefall ikke dekker linkene. Takk for html koden Tine! Kan dere se igjen nå? (SIDEN) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 2. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2007 Syns det var bedre nå, men syns ikke at det er så innmari fint når den reklamen er over bilde av Troya Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 2. Februar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2007 Nei, vet Men prøv å trykk på "refresh", da pleier reklamen å hoppe opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar