Gå til innhold
Hundesonen.no

Trenger dere fortsatt ekstra moderatorer?

Guest Vicky

Recommended Posts

Skrevet

Skal ha deg i bakhånden. De som er valgt nå er på prøvetid. Og vil noen av dem ikke fortsette da finner vi andre. Eller så klart hvis de gjør en dårlig jobb :wink:

Skrevet

Hehe, jah, hvis de gjør en dårlig jobb så er alltids jeg her en del jeg også :P Grattis til alle dere som har blitt moderatorer!

Guest Vicky
Skrevet

skal gjøre det så godt jeg kan, men hvor finner jeg info så jeg kan lære litt?

Skrevet

alle moderatorne har ett ekstra tema over her som ingen andre ser! der står det liltt:) espen skulle skrive ny moderator guide for heidi har sletta den. hvis dere lurer på noe så er det bare å kontakte meg på msn!

Skrevet
alle moderatorne har ett ekstra tema over her som ingen andre ser! der står det liltt:) espen skulle skrive ny moderator guide for heidi har sletta den. hvis dere lurer på noe så er det bare å kontakte meg på msn!

Det var ikke med vilje jeg slettede den :)

men skulle fikse noe, og etter 3 timer med rydding i Dagboken var mine øjne litt trætte og jeg gjorde en feil :wink:

Der er blevet laget en ny en til dere ;)

Skrevet

Klarede så klart og slette de andre prioterte emner på brukernes bilder også.. Haha. DUMMIS.. Kanskje man skulle sove snart?? Hehehe

Skrevet
Klarede så klart og slette de andre prioterte emner på brukernes bilder også.. Haha. DUMMIS.. Kanskje man skulle sove snart?? Hehehe

kanskje det:) hehe.. jeg har ivertfall glemt helt å lese i boken min i kveld:)hehe.. men digg å få orden på forumet da:)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...