Turnip Skrevet 26. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2007 Hei, jeg fant en litt artig link på nettet om blandingsraser som har eget navn! Kan dere se hvordan din renrasede hund ville sett ut om den var blandet med noe annet. vet ikke om linken passer her, så bare å flytte den hvis den passer bedre et annet sted http://www.dogbreedinfo.com/hybriddogs.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellish Skrevet 26. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2007 Mange flotte, må jeg si! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 26. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2007 Arti å se hvordan de ser ut, men jeg syns ikke noe om at de kaller seg breeders, og får kull på disse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 26. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2007 oi wheaten/dvergschnauzer blandingen ble litt for rar for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janne&kenny Skrevet 26. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2007 Cairn terrier/puddel blandingen ligna ikke så mye på Bajas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikita3 Skrevet 26. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2007 Det var mange flotte blandingshunder Det var jo gøy å se ossen de så ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
softis Skrevet 26. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2007 takk for tips om side her sitter nok jeg hele kvelden wheaten terrier/poodle en sånn vil jeg lage en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 26. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2007 Likte Bogle'n jeg. Boxer med lang nese Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 26. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2007 Wolamuten var ikke stygg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 26. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2007 Liker dem ikke jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 26. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2007 Liker dem ikke jeg... Ditto... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juliek Skrevet 26. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2007 Åh, en Brat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 27. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2007 Jøss, her var det mange fine. Tar en sånn blanding av Beagle og Boxer jeg De hadde glemt å ta med Be-Ba (beagle/basenji) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanna Skrevet 29. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2007 Haha, taco terrier! (Chihuahua / Toy Fox Terrier mix) Dette er vel et tilfelle av 'har du lyst, har du lov'...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 30. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2007 Mange fine. Speiselt den beagle/labrador blandingen.Var en der som var klin lik Misty, bare at den var kraftigere og hadde brune øyne. Kult.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaro2 Skrevet 31. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2007 Det var mange søte hunder da. Men det var nok av de som ikke var så fine og... en ting jeg ikke skjønte var - Hvordan har de fått til å parre Pomeranian med en shetland sheep dog?? fått bikja til å stå på krakk?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 31. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2007 hehe boxweiler var der da ^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 31. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2007 Det var mange søte hunder da. Men det var nok av de som ikke var så fine og... en ting jeg ikke skjønte var - Hvordan har de fått til å parre Pomeranian med en shetland sheep dog?? fått bikja til å stå på krakk?! Både pommen og sheltien er da små hunder, så kan ikke se det helt store problemet i det.. Ellers liker ikke jeg heller at de kaller seg oppdrettere (er nå imot all planlagt avl på blandingshunder uansett) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minadachs Skrevet 31. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2007 Blir egentlig litt frustrert av den siden, synes ikke det er riktig.. Sorry, men liker den ikke! Er kjempe imot blandings avl. Blir litt forbannet egentlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 31. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2007 For noe surr... sette "rasenavn" på mixede hunderaser.... Og kalle seg for breeder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taran Skrevet 1. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2007 Noen var fine, men liker ikke blandings avl så.. http://www.dogbreedinfo.com/afador.htm Se de nederste bildene, her er det noe som ikke stemmer? Ene beinet er jo mye lengre enn det andre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 1. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2007 Joda, det kunne vært gøy å sett hvordan Aris sine valper hadde sett ut som han parret seg med en *** Men da ville jeg sett det animert på en pc, ikke satt ut i virkeligheten. Oppdretter? hmpf! Oppdrettere sjekker linjer og prøver å finne det beste for bra mentalitet, godt lynne, riktig utseende ovs. Se bare på eks til Taran! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Box Skrevet 7. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2007 Veldig mange fine hunder..Det bor en amerikansk bulldog tispe borte i gaten, lurer på om jeg skal spørre om hun vil parre henne med Box Synes den blandingen var helt nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 7. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2007 Noen var fine, men liker ikke blandings avl så.. http://www.dogbreedinfo.com/afador.htm Se de nederste bildene, her er det noe som ikke stemmer? Ene beinet er jo mye lengre enn det andre.. Så jeg å.. hmm.. merkelig! Syns det var mange fine der da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minadachs Skrevet 7. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2007 Veldig mange fine hunder..Det bor en amerikansk bulldog tispe borte i gaten, lurer på om jeg skal spørre om hun vil parre henne med Box Synes den blandingen var helt nydelig Håper å vil tro det var ironi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar