Vala Skrevet 25. Januar 2007 Rapporter Skrevet 25. Januar 2007 Altså, joda, liker jo LOST, men er det noen som vet hva som har skjedd med Invation? Er det pause? Har den blit t flyttet til en annen dag? Hva skjer? *stressbyge* hehe
Wanderlust Skrevet 25. Januar 2007 Rapporter Skrevet 25. Januar 2007 Altså, joda, liker jo LOST, men er det noen som vet hva som har skjedd med Invation? Er det pause? Har den blit t flyttet til en annen dag? Hva skjer? *stressbyge* hehe Litt usikker nå, men var det den serien som bare slutta?! Nå skal jeg ikke si at det var den, men var en serie som gikk som de sa at serien bare hadde blitt kanselert i USA (eller hvor den nå ble laget). Men skal ikke si sikkert, så du får bare håpe på det beste
SD Skrevet 25. Januar 2007 Rapporter Skrevet 25. Januar 2007 Forrige onsdag var siste episode. Og i USA er serien kanselert så det blir ingen flere sesonger
tuppetroll Skrevet 25. Januar 2007 Rapporter Skrevet 25. Januar 2007 Enda godt den er borte - så oppbrukt konsept og dårlig serie skal man lete lenge etter...
tm100021 Skrevet 25. Januar 2007 Rapporter Skrevet 25. Januar 2007 Enda godt den er borte - så oppbrukt konsept og dårlig serie skal man lete lenge etter... Er ikke vanskeligere enn å bytte kanal!
tuppetroll Skrevet 25. Januar 2007 Rapporter Skrevet 25. Januar 2007 Er ikke vanskeligere enn å bytte kanal! Det har jeg gjort, men det skal da ikke være ulovlig å ytre sin mening i tråden her for det Antagelig er det vel flere enn jeg som har synes dette siden serien er kansellert...
Vala Skrevet 25. Januar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Januar 2007 Enda godt den er borte - så oppbrukt konsept og dårlig serie skal man lete lenge etter... Ehem.. nå skal jeg forsøke å "arrestere" deg her Hvordan "oppbrukt" mener du? Kan du vise til noen andre serier som har samme historien? Kan ikke kalle det en dårlig serie da snille deg, noen av oss sci-fi fan blir jo littegrann såret over å høre sånt. hehe... *ler* Men altså, nå er jeg helt satt ut her. Må finne ut om dette var virkelig siste episode av siste lagede sesong.. (krampe)..
SD Skrevet 25. Januar 2007 Rapporter Skrevet 25. Januar 2007 After ABC canceled the show, The CW Network considered picking up the show but then passed when they found out the production costs. Hentet fra link
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar