Gå til innhold
Hundesonen.no

Løpetid, men med utrolig mye blod og tisser ofte


Henriette

Recommended Posts

Emma har nå hatt løpetid i ca 2 uker nå, men idag så var vi ute å leka i ca 2 timer, la merke til hu pissa mye, veldi mye, etterhver så prøvde hu å pisse ca annethver minutt, men alt som kommer er en noen dråper blod.

Det blir jo mye blod av det tilslutt.

minner om en katarr eller infeksjon, men ska de blø så mye etter 2 uker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Mange tisper tisser jo veldig mye når de har løpetid - markering! Rikke har løpetid nå og tisser veldig mye! Nå som det er snø, er det jo lett å se "hva som kommer ut"! Noen ganger ligger det igjen blod etter Rikke, men det er rett og slett fordi det har dryppet av henne, eller at tisset har dratt med seg litt blod (ekkelt ja! :) )! Og noen ganger kommer det ikke tiss i det hele tatt!

Dårlig forklart, men kan det være at det bare drypper av henne, mens hun markerer? Husk at det varierer veldig fra hund til hund hvor mye de blør! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette er første løpetid og hunden ellers er frisk og rask, spiser bra og ikke erslapp ville jeg ikke bekymret meg så mye. Men dersom hun har hatt løpetid tidligere og denne er forskjellig fra de andre ville jeg tatt en sjekk.

Om jeg ikke husker feil er vel dette andre gang Emma har løpetid...Er det ikke Henriette?

Men Nana pisser og veldig mye under løpetid, ofte og lite! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange tisper tisser jo veldig mye når de har løpetid - markering! Rikke har løpetid nå og tisser veldig mye! Nå som det er snø, er det jo lett å se "hva som kommer ut"! Noen ganger ligger det igjen blod etter Rikke, men det er rett og slett fordi det har dryppet av henne, eller at tisset har dratt med seg litt blod (ekkelt ja! ;) )! Og noen ganger kommer det ikke tiss i det hele tatt!

Dårlig forklart, men kan det være at det bare drypper av henne, mens hun markerer? Husk at det varierer veldig fra hund til hund hvor mye de blør! :hmm:

LEnge siden jeg har sjekka denne tråde nå.

Nei hun hadde en urinveisinfeksjon.

Dakar jenta tissa o hvert 2 min, kanskje oftere en det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...