tuppetroll Skrevet 23. Januar 2007 Rapporter Skrevet 23. Januar 2007 1. Hvor lenge varte 100-års krigen? 116 år 99 år 100 år 150 år Blondinen melder pass. 2. I hvilket land ble Panama hatten oppfunnet? Brasil Chile Equador Panama Blondinen spør publikum om hjelp 3. I hvilken måned feirer Russerne Oktoberrevolusjonen? Januar September Oktober November Blondinen ringer til en venninne, en annen blondine 4. Hva het George IV Albert George Edward Jonas Blondinen leter etter svaret på nettet 5. Hvilket dyr er Kanariøyene oppkalt etter? Kanarifuglen Kenguruen Rotten Selen Blondinen kan ikke svare og forlater Quizen. -------------------------------------------------------------------------------------------------- P.S. Hvis du lo mens du leste spørsmålene, så sjekk svarene her: 1. 100 års krigen varte i 116år 2. Panama hatten ble oppfunnet i Equador 3. Oktoberrevolusjonen feires i november 4. Kong George IV het Albert 5. Kanariøyene har fått sitt navn etter selen. Canaria på latin betyr "selenes øy" (havshund) Hvor mange riktige hadde du?? - og når skal du la blondinene Være i fred?
Karris Skrevet 23. Januar 2007 Rapporter Skrevet 23. Januar 2007 Lalala.... Jeg er blondine(med snev av rødt) og fikk ingen riktige svar...
Heidihj Skrevet 23. Januar 2007 Rapporter Skrevet 23. Januar 2007 Jeg fikk tre riktige faktisk De to første og den siste Haha
Karris Skrevet 23. Januar 2007 Rapporter Skrevet 23. Januar 2007 Jeg fikk tre riktige faktisk De to første og den siste Haha Smarting... :glare:
Guest Just me!! Skrevet 23. Januar 2007 Rapporter Skrevet 23. Januar 2007 Jeg lo - og hadde feil på alt!
helenehelgesen Skrevet 23. Januar 2007 Rapporter Skrevet 23. Januar 2007 Ajjaj.. Jeg fikk feil på alle jeg.. Og jeg er ikke blondine en gang! <_<
Guest 2ne Skrevet 24. Januar 2007 Rapporter Skrevet 24. Januar 2007 Åh, jeg trodde liksom at det var blåndinevitsing på gang jeg nå.. hehe Så forresten på frokostquizen istad (det sto ihvertfall på i bakgrunn), og de to som deltok i dag, skyldte nesten poeng begge to når de kom til finalerunden.. Ene spørsmålet var "Hva slags dyr er Belgisk blå?", hvor den ene svarer kanin, og den andre en katt.. De hadde ingen anelse om hva den største rovfisken i ferskvann heter heller (gjedde), og det morsomme med det var at hun Pia svarte feil hun og, hun sa et eller annet fiskeslag på T (hukommelse er noe drit) Var et par andre spørsmål og som jeg ikke husker nå, som gjorde meg små-oppgitt over at de ikke visste.. hehe Jeg visste forresten svaret på alle bortsett fra nr. 2.. Kan jeg vitse om blåndiner da?
Flash Skrevet 24. Januar 2007 Rapporter Skrevet 24. Januar 2007 Hehe Husker en episode fra en nærradiokanal her oppe for noen år siden. Innringeren til konkurransen hadde fått spørsmålet og tre svaralternativer. Etter å ha tenkt seg om lenge og vel, spør hun programlederen: "Kain æ få fler alternativa?"
victoria_e Skrevet 24. Januar 2007 Rapporter Skrevet 24. Januar 2007 Ajjaj.. Jeg fikk feil på alle jeg.. Og jeg er ikke blondine en gang! <_< Du er sikkert et kinderegg du og, lik meg
Guest Christine Skrevet 24. Januar 2007 Rapporter Skrevet 24. Januar 2007 Etter å ha fått feil to ganger, så gidder jeg ikke å lese igjennom den engang <_<
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar