Gå til innhold
Hundesonen.no

Gratis studiobilder

Mirai

Recommended Posts

Som halvårs fotoprosjekt på skolen skal jeg ta bilder i studio av hund og eier. Og da trenger jeg modeller!

Så dersom du har lyst på et gratis studiobilde av deg og din hund, svar i tråden eller send meg mail på voffen@gmail.com :) Det er nok plass til at så mange som mulig er med, jeg skal ikke levere før i mai. Men det er bare å komme allerede nå.

Jeg får hjelp til å lære lyssetting osv av en fotograf.

Edit: Du må selvfølgelig ha mulighet for å komme deg til Horten, da studioet er på skolen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Hørtes kjempe spennende ut. Har egetnlig alltid hatt lyst på studio bilder av meg og bikkjen i svart & hvitt jeg :)

Desverre så er Blaze nedrøytet og kommer nok til å være det en lang periode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeanette: Du får vente til hun får pels, som sagt har jeg frem til mai :)

Hei :) Når vil du ha oss der?

Jeg er her hver tirsdag og da har jeg studio, ellers kan vi avtale om det passer bedre for deg andre dager. Du kan feks komme i dag om du vil det! Men om du kommer i dag er det fint om du også kan komme en annen dag, i og med at i dag blir første gangen (greit å prøve flere ganger med lyssetting osv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeanette: Du får vente til hun får pels, som sagt har jeg frem til mai :)

Hun skal parres nå og valpene skal ikke leveres evt før mai/juni. Så pelsen hennes er nok ikke tilbake til mai desverre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne! Skal hjem en helg i mars, men måtte blitt fredag sånn litt ut på dagen, etter tolv iallefall. Regner med at studioet er stengt i helgene.. Men det hadde vært såå fint å hatt noen skikkelige blder av oss sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg vil også gjerne få tatt noen sjikkelige bilder av hundene sammen med meg,hadde blitt kjempe glad om du ville gjøre det :)

Hilsen Kristine og Whippetgutta

Ps Vi har Myndetreff til helga...skal du være med Julie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fint om dere som er interessert kan sende meg mail med når det passer for dere, så jeg kan avtale med lærere osv.. som sagt er tirsdag den beste dagen på dagtid. Andre dager blir det helst mellom 1500 og 1900 som er passende.

Casper: Nei, jeg skal til Hamar, ellers hadde jeg gjerne blitt med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å snakke til meg på msn eller sende meg mail. Helst mail, så har jeg samlet alt på ett sted (lettere å få ned hvem som kan når på den måten).

Det er bare i ukedagene jeg kan, har ikke tilgang til studio i helgene. Men send meg som sagt en mail med når det passer best for dere, så skal jeg prøve å få det til å passe for alle. Helst tirsdager på dagtid, det er den dagen jeg har til prosjekt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, for en flott mulighet!

Må det være hund og eier, eller kan det være bare hund?

Det skal være begge to ;)

jeg vil jeg vil jeg vil ;)

Jeg vil jeg vil jeg vil ;) Går det buss omtrent direkte dit fra Tønsberg? ;)

Bussen stopper i Horten ja, jeg kan møte deg på Sjøsiden.

Send meg mail med tidspunkter som passer for dere (helst tirsdager på dagtid).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal være begge to ;)

Bussen stopper i Horten ja, jeg kan møte deg på Sjøsiden.

Send meg mail med tidspunkter som passer for dere (helst tirsdager på dagtid).

Skal se hvem torsdag som passer. Men hva vil dagtid si? Jeg er på skolen til kl. 3 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag, Line ;) Hehe.. Men om du er på skolen til tre så kan vi ta det etter skoletid hvilken som helst dag unntatt tirsdag, bare si hvilken dag som passer for deg. Så skal jeg prøve å få låne studio da.

Skriveleif :rolleyes: Oki ;) Skal skal jeg finne en dag ;)

EDIT: Guro vil også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Kanskje på tiden med en oppdatering her også. Shero: Shero er nå 11 år og pensjonist. Han har vært pensjonert fra agility konkurranse siden 2022, men har fått gå blåbær med mamma, men etter at han begynte å halte i ett løp i sommer er han heltidspensjonist. Før han ble pensjonert rakk han å delta på ett NM, hvor vi kom igjennom 1. løp. Han har fått prøvd seg på nose work, men vi sliten med at han skal appotere luktboksne så det er lagt litt på hyllen til jeg finner en løsning. Eskene skal uansett enten stås på eller etes opp så... Han har også fått prøvd seg på svømming, han vet ikke om han er helt fan av å svømme hvor han ikke kan stå.M Mamma og Shero. Shero & Max er slitene etter NM  Max: Max er nå 6 1/2 år gammel (hvor tiden flyr). Han bommet på stigefelt i sommer og traff, så nå er vi klasse 3 på heltid. Stigefelt brenner vist, hilsen Max. Max er en fin storebror til Yoshi og er glad han endelig har fått noen å leke med. Jeg har vært instruktør i agility i høst, og Max stilte opp som lånehund siste gangen. Veldig moro at han er trygg nok til å gå, siden sist jeg prøve å få han til å gå med noen utenom familen løp han rett til meg. Vi har også vært innom Sheltie-VM i Kongsvinger hvor vi hadde mye fint, men ikke full klaff.  Max på Sheltie-VM Max og Yoshi
    • Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...