Gå til innhold
Hundesonen.no

Gratis studiobilder

Mirai

Recommended Posts

Som halvårs fotoprosjekt på skolen skal jeg ta bilder i studio av hund og eier. Og da trenger jeg modeller!

Så dersom du har lyst på et gratis studiobilde av deg og din hund, svar i tråden eller send meg mail på [email protected] :) Det er nok plass til at så mange som mulig er med, jeg skal ikke levere før i mai. Men det er bare å komme allerede nå.

Jeg får hjelp til å lære lyssetting osv av en fotograf.

Edit: Du må selvfølgelig ha mulighet for å komme deg til Horten, da studioet er på skolen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Hørtes kjempe spennende ut. Har egetnlig alltid hatt lyst på studio bilder av meg og bikkjen i svart & hvitt jeg :)

Desverre så er Blaze nedrøytet og kommer nok til å være det en lang periode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeanette: Du får vente til hun får pels, som sagt har jeg frem til mai :)

Hei :) Når vil du ha oss der?

Jeg er her hver tirsdag og da har jeg studio, ellers kan vi avtale om det passer bedre for deg andre dager. Du kan feks komme i dag om du vil det! Men om du kommer i dag er det fint om du også kan komme en annen dag, i og med at i dag blir første gangen (greit å prøve flere ganger med lyssetting osv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeanette: Du får vente til hun får pels, som sagt har jeg frem til mai :)

Hun skal parres nå og valpene skal ikke leveres evt før mai/juni. Så pelsen hennes er nok ikke tilbake til mai desverre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne! Skal hjem en helg i mars, men måtte blitt fredag sånn litt ut på dagen, etter tolv iallefall. Regner med at studioet er stengt i helgene.. Men det hadde vært såå fint å hatt noen skikkelige blder av oss sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg vil også gjerne få tatt noen sjikkelige bilder av hundene sammen med meg,hadde blitt kjempe glad om du ville gjøre det :)

Hilsen Kristine og Whippetgutta

Ps Vi har Myndetreff til helga...skal du være med Julie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fint om dere som er interessert kan sende meg mail med når det passer for dere, så jeg kan avtale med lærere osv.. som sagt er tirsdag den beste dagen på dagtid. Andre dager blir det helst mellom 1500 og 1900 som er passende.

Casper: Nei, jeg skal til Hamar, ellers hadde jeg gjerne blitt med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å snakke til meg på msn eller sende meg mail. Helst mail, så har jeg samlet alt på ett sted (lettere å få ned hvem som kan når på den måten).

Det er bare i ukedagene jeg kan, har ikke tilgang til studio i helgene. Men send meg som sagt en mail med når det passer best for dere, så skal jeg prøve å få det til å passe for alle. Helst tirsdager på dagtid, det er den dagen jeg har til prosjekt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, for en flott mulighet!

Må det være hund og eier, eller kan det være bare hund?

Det skal være begge to ;)

jeg vil jeg vil jeg vil ;)

Jeg vil jeg vil jeg vil ;) Går det buss omtrent direkte dit fra Tønsberg? ;)

Bussen stopper i Horten ja, jeg kan møte deg på Sjøsiden.

Send meg mail med tidspunkter som passer for dere (helst tirsdager på dagtid).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal være begge to ;)

Bussen stopper i Horten ja, jeg kan møte deg på Sjøsiden.

Send meg mail med tidspunkter som passer for dere (helst tirsdager på dagtid).

Skal se hvem torsdag som passer. Men hva vil dagtid si? Jeg er på skolen til kl. 3 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag, Line ;) Hehe.. Men om du er på skolen til tre så kan vi ta det etter skoletid hvilken som helst dag unntatt tirsdag, bare si hvilken dag som passer for deg. Så skal jeg prøve å få låne studio da.

Skriveleif :rolleyes: Oki ;) Skal skal jeg finne en dag ;)

EDIT: Guro vil også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei. Vi har solgt en valp til Sverige,  hun er nå 10 uker. Er det noen som har gjort dette før og vet reglene? Leser og leser, men blir ikke helt klok. Hun blir overlevert ny kjøper i Norge, men kjøper bor i Sverige.   Kjøper forteller nå hun må ha pass og rabisvaksine her, så vente 21 dager før hun kan leveres?  Noen som vet reglene sikkert og kan hjelpe?  
    • Det går greit, hun har fått fjernet svulsten i munnen ettersom den var veldig plagsom for henne, men det er trolig spredning til lymfeknuter så jeg forventer ikke at hun er med meg så veldig mye lengre  Men enn så lenge er hun symptomfri og sannsynligvis lykkelig uvitende om at hun har kreft, så vi tar en dag om gangen så lenge hun ikke har noen plager.
    • Jeg har også vært her inne i mange år så føler kjenner henne litt❤️Hvordan går det med hun nå?
    • Valpene har blitt store! Vil gjerne se oppdaterte bilder av resten av valpegjengen også 😍 Julehilsen fra Pod (8 mnd), Ild (1 år) og Floss (7 år).
    • Hei. Ble så glad da jeg fant denne siden. Jeg er over gjennomsnittet interessert i hunder, og liker å lese om alle raser.  Har hatt flere hunder selv, men er nå delvis pensjonist, og ønsker ikke heltidsansvar for en hund. Samtidig kan jeg ikke tenke meg et liv uten hund, så store perioder av året har vi hund boende hos oss. Det finnes dessverre mange useriøse hundepassere der ute, så jeg oppfordrer hundeiere til å sjekke nøyde, be om referanser og avtale prøvepass, dersom ukjente skal passe hunden.    Ønsker alle på to- og fire ben en hyggelig og fredelig jul, og alt godt for det nye året. ❤️
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...