Line_ Skrevet 21. Januar 2007 Rapporter Skrevet 21. Januar 2007 Er det noen andre som har resultater fra Sandefjord å dele med oss? Vet da om flere som fikk noen resultater å skryte av
Bambii88 Skrevet 21. Januar 2007 Rapporter Skrevet 21. Januar 2007 Bir på Pepper Prikkedyr Ingenting på salukijentene BIS-avlsgruppe på Kira og søsken+moren såklart (vi var de eneste) 3bth på en Puddel jeg stilte og BIS på en av de vakreste salukidamene jeg vet om, Qirmizis Famenne Grattis! (Bilder kommer senere)
Monab88 Skrevet 22. Januar 2007 Rapporter Skrevet 22. Januar 2007 Grattis til Benedicte og Tia med BIS, "yodel" og Dinari med BIS 2 og Gro og Vebjørn med BIS 3! Bella sin pappa, Birger ble BIR!
Line_ Skrevet 22. Januar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Januar 2007 Extra ble BIR BIG 5 og Diva BIG Diva ble vel BIR?
Anne Skrevet 22. Januar 2007 Rapporter Skrevet 22. Januar 2007 Grattis til alle Hvordan gikk det med Chessea???
Line_ Skrevet 22. Januar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Januar 2007 Chessea fikk en flat rød.. Men Zira ble jo BIR (med cert)og BIG2
Line_ Skrevet 23. Januar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Januar 2007 haha, sorry, mente bir;) Skjønte det
Maria Skrevet 3. Februar 2007 Rapporter Skrevet 3. Februar 2007 Chessea fikk en flat rød.. Men Zira ble jo BIR (med cert)og BIG2 Flatt? Disser du en flat rød sløtyfe kanskje?? I dag fikk vi nok engang blått, så det går ikke akkurat som en drøm på utstilling. Men allikevel har jeg verdens fineste hund.. Zira ble BIR og BIGi dag også forresten <3 Fiine jenta
WheatenMali Skrevet 3. Februar 2007 Rapporter Skrevet 3. Februar 2007 Flatt? Disser du en flat rød sløtyfe kanskje?? I dag fikk vi nok engang blått, så det går ikke akkurat som en drøm på utstilling. Men allikevel har jeg verdens fineste hund.. Zira ble BIR i dag også forresten <3 Fiine jenta Man sier som regel flat rød om hunden kun fikk rød;)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar