linniogamy Skrevet 20. Januar 2007 Rapporter Skrevet 20. Januar 2007 Idag deburetre vi i valpeshow:D Gikk utrolig bra, ble BIR Hvodren gikk det med dere andre som var der?
tigergutt Skrevet 20. Januar 2007 Rapporter Skrevet 20. Januar 2007 Gratulerer! og selfølgelig gratulerer til alle andre som er fornøyde!
WheatenMali Skrevet 20. Januar 2007 Rapporter Skrevet 20. Januar 2007 Gratulerer Jeg stilte for Silje_m_h her inne, Whippettispa hennes, grunnen kan hu fortelle selv Lotta(Courtborne Dream-Silmarien) ble hvertfall 2btk(grunnen var at den andre tispa var større...), og her er ett bilde av den sprettne frøkna : (ikke mobb mitt fargerike anntrekk i ringen, jeg var ikke forberedt på at jeg skulle stille...)
LBL Skrevet 20. Januar 2007 Rapporter Skrevet 20. Januar 2007 Var en tur på Follo idag og knipset bilder av en siberianvalp jeg kjenner, og se hvilke "sonenkjendiser" som "linseluset" seg med i bakgrunnen da? Gratulerer med BIR linniogamy!
Guest 2ne Skrevet 20. Januar 2007 Rapporter Skrevet 20. Januar 2007 Var en tur på Follo idag og knipset bilder av en siberianvalp jeg kjenner, og se hvilke "sonenkjendiser" som "linseluset" seg med i bakgrunnen da? Ja har du sett? Du har lekt paparazzi du *ler* Vi møtte deg i døra en gang, uten å få kontakt, faktisk Tjukken ble BIR og Emma BIM i dag, forresten.. Fine bebisene våre, oppførte seg nesten eksemplarisk begge to
LBL Skrevet 21. Januar 2007 Rapporter Skrevet 21. Januar 2007 Ja har du sett? Du har lekt paparazzi du *ler* Vi møtte deg i døra en gang, uten å få kontakt, faktisk Tjukken ble BIR og Emma BIM i dag, forresten.. Fine bebisene våre, oppførte seg nesten eksemplarisk begge to Gratulerer med søsknene! Forundrer meg ikke at dere ikke fikk kontakt, soser rundt i min egen verden jeg..
Marianne Skrevet 21. Januar 2007 Rapporter Skrevet 21. Januar 2007 Enda flere velykkede bilder av de damene! *flir*
MartineH Skrevet 21. Januar 2007 Rapporter Skrevet 21. Januar 2007 Gratulerer til alle som gjorde det bra og er fornøyde Vi hentet det siste nappet til agility klasse 2, med feilfritt løp og en 3.plass :icon_fun:
borderen Skrevet 21. Januar 2007 Rapporter Skrevet 21. Januar 2007 Grattis! Vi fikk 273 poeng i LP Elite og havnet på 5. plass. Gikk med løpetispe som stod for 2. dag (hun har kort løpetid på litt mindre enn 2 uker, allkevel klarer hun å stå akurat når det er konkuranse!) Hunden var litt interessert i andre ting, men kom oss fint igjennom...!
LouDan Skrevet 26. Januar 2007 Rapporter Skrevet 26. Januar 2007 Jeg og Romeo havnet på fjerde plass i hopp'n og 8 eller 9 i agility! Begge deler var kl. 1! Vi fikk napp i begge klasser og mangler kun et napp i hver klasse!
Kristinh Skrevet 3. Mai 2007 Rapporter Skrevet 3. Mai 2007 Gratulerer Jeg stilte for Silje_m_h her inne, Whippettispa hennes, grunnen kan hu fortelle selv Lotta(Courtborne Dream-Silmarien) ble hvertfall 2btk(grunnen var at den andre tispa var større...), og her er ett bilde av den sprettne frøkna : (ikke mobb mitt fargerike anntrekk i ringen, jeg var ikke forberedt på at jeg skulle stille...) NYDELIG WHIPPET FRØKEN;)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar