Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilke kjendiser har du møtt?


jeanette-k

Recommended Posts

  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Da jeg var liten fløy jeg myye til tr.heim (hver mnd faktisk) fordi faren min bor der.. Og har flydd med både prinser av Wales og norske skistjerner. En gang satt jeg ved siden av Bjørn Dæhlie og manageren hans, og de satt med hver sin avis (vg og dagbladet) og leste om (ja gjett) Bjørn Dæhlie vinner igjen;D Dessuten har jeg spilt backgammon en hel natt med stabæk-laget. Synes de to er litt festlige, fordi 1) at de satt og leste om seg selv var litt sånn.. Bekreftelse på at man muligens kan bli litt selvopptatt som kjendis, eller faren ved å la andre se at du leser om deg selv (folk TROR du er en selvopptatt kjendis), og 2) jeg er rosenborgfan, og de kom akkurat fra RBK-kamp. Dessverre vant Stabæk <_< , men jeg fikk iallefall poengert hvilket lag som er best :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan dere ikke bare svare på spørsmålet isteden for å si hvorfor dere synes kjendiser er oppskrytt?! :P

Disse har jeg sett:

  • Westlife
  • Jan Teigen
  • Svein Krogstad
  • Han "kjekke" gutten i Bare Bea
  • En del Idol stjerner
  • Gunnar Pettersen
  • En norsk idretts mann som ror, husker ikke navnet jeg?! hehe..
  • Sven Nordin
  • Presidenten av .... (husker ikke, haha, så han uten for et hotell i Oslo)

Er nok flere, men husker ikke alle jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh.. haaaaaaaaaugevis! Bor i Oslo så er ikke så rart. Møtte Charlotte Thorstvedt senest i dag.

Jeg er en av de som syns kjendiser er stas da! :P Flaut men sant..

Kan trekke ut de møtene som var størst for meg da:

- Nicolai Cleve Broch, håndhilste og greier :P (fordi min stefar kjenner han)

- Samme med Aksel Hennie

- Mira Craig, hun stoppet opp og sa Phoebe var nydelig ;)

- Gaute Ormåsen, noen år tilbake.. men jeg husker jeg holdt på å svime av :P

- Jeg møtte Cape en gang også... det husker jeg at jeg syntes var skiiiikkelig stas!

- Thomas Gjertsen, satt ved siden av meg på fly (oslo-tr.heim)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Okei, jeg svarer:

- Hele rosenborg laget(selvfølge, også to av sønnene til noen går på skolen min)

- Mange andre fotball folk(sånne som viking, vif, osv osv)

- Tuftefolka etter kampen mot rosenborg. Vi var bare 5-6 stk som var igjen til slutt, og dermed ble det en del snakk om alt mulig med de :P

- Mira Craig

- Hauger av Idol folk

- Flere Nrk-folk(Som Tuppetroll var jeg på besøk på NRK)

- Are & Odin

- Hu derranne...Årh, husker ikke navnet...Erna solberg!

- Maria Mena(Uhm..Holdt på å dytte hu ned i bakken, fordi begge hadde det travelt, og dermed ble det et gigantisk krasj ;) )

- Danse og idol Tone...

Og mange andre..

OHh, gjett hvem vi får besøk av i Februar da?(På skolen) Bryr mer egentlig ikke så mye om kjendiser, meeen, vi får besøk av en fra home and away :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk litt sånn at når du bor i Oslo så ser du kjendiser hele tiden når du beveger deg i sentrum. Det er ikke så veldig stor by. De kjendisene jeg har sett, ser ut som helt vanlige folk og jeg tror de syns det er greit å få gå i fred. :rolleyes: Kurt Nilsen er bitteliten, da men. Når man er på teater eller konserter, ser man dem jo også! Forresten, broren min var på TV da han fant Norges midtpunkt. Gjelds det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal vi se.. hvem har jeg møttt :

Rosenborglaget som var med Eggen :P( the old guys hihi - dvs mini og det laget) greit noen spiller enda...

Kurt Nilsen og resten av idol turneen ( som var i horten det året han vant)

Thomas Numme - kom å handlet røyk på kisoken der jeg jobber ;)

Anastasia ( elller hvordan artistnavnet hennes skrives... )

Ari Bein hiih...

Olaf Tufte ( om han er kjendis materiale...)

Jahn Teigen

Tor Milde

er sikkert fler, men kommer ikke på de i farta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Davy Wathne er pittepitteliten. Han tells? Dessuten er han kjempekul :P

Jeg får ikke sånn wow og ståpels på ryggen av å se 'kjendiser', syns heller tvert i mot litt synd i dem som alle løper etter, men noen er morsomme, spes når de er helt annerledes rl enn på tv feks. Jeg har kræsja med Lars Sponheim. Hmpf. Vært 'nabo' med Rune Larsen, Tor Endresen og Fritjof W (han har en bichon frise som lillesetter ikke er særlig glad i btw)

Tror egentlig kjendiser går ganske fredelig her i byn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det er så veldig spes med kjendiser jeg heller... Må innrømme at jeg ofte blir litt sånn "oi", hvis jeg ser noen jeg har sett mye på tv.. og man føler jo at man kjenner dem litt og blir gjerne litt forfjamset fordi man tenker man skal si hei....

Men jeg kjenner en del som er kjente og kjæresten min lever litt i et sånt "kjendismiljø", så jeg bryr meg vel mindre og mindre om det egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har SETT en hel haug av kjendiser, faktisk alle jeg kommer på på tv :P

-Men jeg har hatt Kapteinen på LSK (han som var det for noen år siden)som lærer på barneskolen.

-Også hilste jeg på Stine Buer (som var med i Go` Elg eller hva den serien het, og spiller på Melonas nå) Det er søstra til læreren jeg hadde på skolen, som også var gift med han vi hadde som lærer);)

-Fikk klem av Robert Stoltenberg

-hilst på bjørn dæhli

-satt på fly med alle håndball jentene på landslaget

-hilste på alle på herrelandslaget i håndball (det som var før)

-sett Thomas Numme

-sett prinsesse Märtha

-jan teigen har jeg sett

-Ari behn har jeg sett

-flere hotel cæsar folk

-han autofil mannen (som også var med i Go elg :P hilste på han og mange fler når jeg bsøkte NRK)

og det er de jeg kommer på nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på karaoke med Tom Eddie (han som spiller Svein Krogstad, husker ikke etternavnet).. Var egentlig kjempeflaut, for folk satt og ropte Svein etter han.. Er det mulig å være så harry?

Også har jeg nesten kræsja med Jørg1 i Tungtvann (nordnorsk ræpper) utenfor John Dee, flaut det og, for mitt drita fulle følge begynte å sitere tekstene hans for han :rolleyes:

Så var han utfor/slalom-saken - husker ikke navnet :shocked: - vikar i en konfirmasjonstime.. Furuseth eller noe?

hehe - Også fikk datteren min si hei til Diaz en gang vi var på et senter han hadde sånn plateslippminikonsert på, fordi hun fikk sitte på nakken min og rope "Putt en J oppi lufta og si Jessheim" (vi bor jo rett ved Jessheim, så vi er sånne lokale idioter *flir*) Og han DJ Hercules på ræpprogrammet til p3 på fredags kveldene hang med brodern før han ble DJ og Hercules :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjell Elvis

Han har jeg sett og, når jeg tenker meg om.. Og Jahn Teigen.. Og jeg shoppet i samme butikk som Atle Antonsen og Johan Golden engang (altså, vi var i en butikk samtidig.. hehe)

Også var han som var pyroman en gang i Hotel Cesars unge dager underholdning på julebordet til Narvesen, som jeg jobbet i da, og han "var med" oss ut etterpå.. Og han baker-standup-komikeren, hva er det han heter igjen? Jonas ett eller annet..? Samme med han, underholdning på julebord..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Johan Golden er broren til "kompisen" min :P

Kom på et par til:

Omtrent hele kongefamilien

Gode Ord Dør Sist(GODS)(Trønderske rappere ;) )

Gåte

Tore Strømøy(Ikke spør..GOD kompis av onkel..de har skrevet 5 bøker sammen :P )

Paperboys

Æsj, nå gidder jeg ikke mer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Davy Wathne er pittepitteliten. Han tells? Dessuten er han kjempekul :P

GAH! Han har jeg også møtt! Den dusten... Han er litt VEL stolt av å være bergenser, og litt VEL glad i Bergen og har et litt VEL stort hat mot oss trøndere! :Laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg den som har sett flest kjendiser :P

-Har sett Alex Rosen i oslo, var på Ikea.

-Har sett Davy Vatne? husker faktisk ikke helt hvem det var :P

- Var på Idol konserten i fjor eller forfjor? Det året Ali og Tone var med. Var i Sogndal ( ca der jeg er fra), liker til en opplysning ikke Tone!

Hadde egentli ikke tenkt meg dit, men så kjenner søsteren min noen som fikset gratis billeter til oss ;) Og det var ingen andre en Gaute Grøtta Grav.

-Da har jeg ikke møtt fler.. skikkeli "lang" liste jeg hadde :Laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, skal vi se ...

Davy Wathne som er broren til pappa sin kone, Dagfin Lyngbø som jeg så på et buss stopp i byn + på forestillingen "i blanke messingen", Tommy Steine har jeg møtt på byn, Robbie Williams på konsert i Oslo, Bryan Adams på konsert her i Bergen, diverse Brann spillere, Nils Gunnar Lie gikk jeg forbi en dag i byn og Helene fra "Helene og gutta" ... Det var de jeg kom på i farten

Edit: Har jo også sett Christian Ingebrigtsen og Maria Aredondo på tønnebålet på Laksevåg st. hans aften. De hadde konsert der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, skal vi se ...

Davy Wathne som er broren til pappa sin kone, Dagfin Lyngbø som jeg så på et buss stopp i byn + på forestillingen "i blanke messingen", Tommy Steine har jeg møtt på byn, Robbie Williams på konsert i Oslo, Bryan Adams på konsert her i Bergen, diverse Brann spillere, Nils Gunnar Lie gikk jeg forbi en dag i byn og Helene fra "Helene og gutta" ... Det var de jeg kom på i farten

Se se! Der har vi en Bergenser jeg liker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døh Christine! Hvem ifra home and away er det som kommer da? Var skikkelig fan av den serien tidligere,så hadde vært litt moro å visst. Hvorfor får dere besøk av en sånn kjendis forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Vi har måttet deale med en hel del mageproblemer oppigjennom. Er vel ca. en måned siden siste episode med diaré og litt nedsatt allmenntilstand, og løsningen ble Hills tørrfôr (og kun det; ingen godbiter eller annen mat) i tre uker, samt probiotika og kulltabletter. Kanskje det kan være lurt å ha et slikt "regime" i en periode med veiledning fra vet?
    • Her anbefalte også veterinæren Hill's i/d, helst boksmat men den er så dyr så jeg gikk for tørrfor. Min ble fin i magen etter to dager på i/d, i tillegg til Zoolac og Canikur. Går du for tørrfor er det viktig å bløte det opp først.
    • Høres ut som dere har det meste på stell! Kjør på tenker jeg 😁
    • Hill’s ID boksemat har vært redningen de gangene jeg har hatt erfaring med skikkelig mage-/tarminfeksjon hos hund, ikke vet jeg hvorfor denne maten er så effektiv sammenlignet med vanlig skånekost, men det er det. Burde brukes etpar dager lenger enn man tror er nødvendig, og gjerne også DiaTab eller medisinsk kull som tilskudd.
    • Vil gjerne høre deres erfaringer om hund og diare, om hvor langvarig en mage-/tarminfeksjon kan være:  Tispen min er snart 9 år gammel. For halvannen uke siden fikk hun løs mage/diare. Etter noen dager ga jeg henne probiotika, uten at det så ut til å hjelpe.  Tok kontakt med veterinærklinikken, der klinikksekretæren mente at det ikke var noen grunn til konsultasjon så lenge hun var pigg og hadde matlyst. Hun foreslo å bruke Webiotic.  Tispen fikk Webiotic i tre dager, og avføringen ble normal. Nå, tre dager etter avsluttet kur, har diareproblemet kommet tilbake (oppe to ganger i natt...). Jeg har gitt henne probiotika. Det er nå helg, og problemet er jo ikke akkurat akutt. Men har tenkt å ta kontakt med veterinæren igjen på mandag.  Jeg vet jo ikke om klinikken vil mene om tispen "kvalifiserer" til konsultasjon, siden dette ikke ser ut til å gi seg. Bør jeg insistere? I bakhodet lurer jo tanken på tarmkreft. Men altså, hunden virker pigg og spiser. Hadde blod i avføringen tidlig i sykdomsperioden, men ikke nå.  Noen som har noen erfaringer å komme med?  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...